Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Στοχοκεντρική προσέγγιση Προγραμματισμός Χρόνου Τριμήνου Μήνα Εβδομάδας Ημέρας Αξιολόγηση Αρχική Ενδιάμεση – Διαμορφωτική Αναστοχασμός.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Στοχοκεντρική προσέγγιση Προγραμματισμός Χρόνου Τριμήνου Μήνα Εβδομάδας Ημέρας Αξιολόγηση Αρχική Ενδιάμεση – Διαμορφωτική Αναστοχασμός."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Στοχοκεντρική προσέγγιση Προγραμματισμός Χρόνου Τριμήνου Μήνα Εβδομάδας Ημέρας Αξιολόγηση Αρχική Ενδιάμεση – Διαμορφωτική Αναστοχασμός Αυτοαξιολόγηση Αυτοδιόρθωση

3 Δ ΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ Ολομέλειες Σύσταση επιμέρους ομάδων εργασίας Συναντήσεις εργασίας με τη Σχολική Σύμβουλο Συναντήσεις με τον Υπεύθυνο Έργου και την ολομέλεια των Συμβούλων & των Διευθυντών Βιωματικά Σεμινάρια στο σχολείο με κριτικούς φίλους & ειδικούς συνεργάτες Επιμορφωτικές Συναντήσεις στο σχολείο με κριτικούς φίλους & ειδικούς συνεργάτες Ανάπτυξη & Χρήση εργαλείων Αναστοχασμός - Ανατροφοδότηση

4 Ε ΡΓΑΛΕΙΑ Θεσμικό πλαίσιο Πρακτικά συναντήσεων Φόρμες ομάδας έργου Καταγραφές Σταθμισμένα Ερωτηματολόγια Αυτοαντίληψης Κοινωνιογράμματα Ημι-δομημένη συνέντευξη Πρωτότυπα Ημερολόγια Ερωτηματολόγια αυτοαντίληψης, διερεύνησης απόψεων Αρχικής αξιολόγησης Ενδιάμεσης διαμορφωτικής Προγραμματισμού διδασκαλίας Αναστοχασμού


Κατέβασμα ppt "Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Στοχοκεντρική προσέγγιση Προγραμματισμός Χρόνου Τριμήνου Μήνα Εβδομάδας Ημέρας Αξιολόγηση Αρχική Ενδιάμεση – Διαμορφωτική Αναστοχασμός."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google