Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Σεπτέμβριος 2007  έναρξη άτυπης λειτουργίας Μάιος 2009  θεσμοθέτηση (ΦΕΚ 1349/τ.Β΄/07-07-2009)

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Σεπτέμβριος 2007  έναρξη άτυπης λειτουργίας Μάιος 2009  θεσμοθέτηση (ΦΕΚ 1349/τ.Β΄/07-07-2009)"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Σεπτέμβριος 2007  έναρξη άτυπης λειτουργίας Μάιος 2009  θεσμοθέτηση (ΦΕΚ 1349/τ.Β΄/07-07-2009)

3 Αποστολή:  Κάλυψη εκπαιδευτικών αναγκών  Πρακτική άσκηση  Διεξαγωγή έρευνας  Συνεργασία με άλλους φορείς  Παροχή υπηρεσιών

4 Εκπαιδευτικό έργο:  Πλαίσιο Πρακτικής Άσκησης για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές του ΠΜΣ- Συμβουλευτικής  Εποπτεία μεταπτυχιακών φοιτητών  Εποπτεία συνεργαζόμενων εθελοντών

5 Ερευνητικό έργο (Δεκέμβριος 2013):  13 δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά: 6 ξενόγλωσσες & 7 ελληνικές  35 κεφάλαια βιβλίων & πρακτικά συνεδρίων: 3 ξενόγλωσσα & 32 ελληνικά  2 επιμέλειες βιβλίων  50 ανακοινώσεις σε συνέδρια: 19 ξενόγλωσσες & 31 ελληνικές

6 Παροχή υπηρεσιών:  ψυχολογική στήριξη και συμβουλευτική (ατομική & ομαδική) Συμβουλευτική Υπηρεσία Φοιτητών (βλ. διαφάνειες 10-21)  εφαρμογή προγραμμάτων παρέμβασης ανάπτυξη δεξιοτήτων αντιμετώπιση προβλημάτων  παροχή εκπαίδευσης  παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού, δημοσιεύσεων & εκδόσεων

7 Υλοποιούμενες δράσεις Συνεργασία με Κέντρο Ψυχικής Υγείας, Αχιλλοπούλειο Νοσοκομείο Βόλου (Η. Καμπούρης & Ι. Μωραΐτου) Συνεργαζόμενη δομή στο έργο: «Εφαρμογή δράσεων για την ανάπτυξη προτύπου δικτύου υπηρεσιών υποστήριξης παιδιών με αναπηρία που φοιτούν σε ειδικά σχολεία και ζουν στο ορφανοτροφείο Βόλου» (ΕΛΚΕ 2011-2014, Επ. Υπεύθ. Α. Βλάχου, Αν. Καθηγήτρια ΠΤΕΑ) Υποστηρικτική δομή στο έργο: «Η πρόσβαση των φοιτητών με ειδικές ανάγκες στο φυσικό και μαθησιακό περιβάλλον του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας» (ΕΛΚΕ 2010-2013, Επ. Υπεύθ. Μ. Νικολαραϊζη, Επ. Καθηγήτρια, ΠΤΕΑ)

8 Προοπτικές – μελλοντικές δράσεις :  Ιανουάριος 2014  Άνοιγμα στην τοπική κοινωνία με παροχή υπηρεσιών σε άτομα εκτός πανεπιστημιακής κοινότητας  Υποβολή πρότασης στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «Δάφνη» για την ενδοοικογενειακή βία με τίτλο: «Vulnerables empowerment against domestic violence within the family context» με εταίρους:  University of Bath (Αγγλία)  Ινστιτούτο Ψυχοθεραπείας Κύπρου (Κύπρος)  Πορεία Υγείας - Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία (Ελλάδα)  Ινστιτούτο Ψυχοκοινωνικής Ανάπτυξης (Ελλάδα)

9 Προοπτικές – μελλοντικές δράσεις :  Σχέδιο πρότασης για τη δημιουργία «Πολυδύναμου κέντρου ψυχοκοινωνικής υποστήριξη ατόμων με προβλήματα εξάρτησης από ψυχοτρόπος ουσίες και ατόμων που βιώνουν κοινωνικό αποκλεισμό». Σε συνεργασία με:  Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος & Αλμυρού  Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία Πορεία Υγείας Έχει βρεθεί χορηγός για το κτίριο που θα στεγαστεί το κέντρο Αναζητούνται χορηγοί για οικονομική στήριξη του κέντρου

10

11 Βόλος – 1 μόνιμος σύμβουλος – 4 εθελοντές σύμβουλοι Λάρισα – 6 εθελοντές σύμβουλοι – 1 εθελοντής επόπτης Τρίκαλα – 1 εθελοντής σύμβουλος – 1 εθελοντής επόπτης Καρδίτσα – 1 εθελοντής σύμβουλος Λαμία – 1 εθελοντής σύμβουλος

12 Νοέμβριος 2007  έναρξη λειτουργίας στον Βόλο Φεβρουάριος 2008  πρώτες συνεδρίες Μάρτιος 2008  συνεργασία με το Κέντρο Ψυχικής Υγείας Ιανουάριος 2011  απασχόληση εθελοντών στο Βόλο Σεπτέμβριος 2011  παραρτήματα και στις άλλες πόλεις Νοέμβριος 2011  πρακτική άσκηση μεταπτυχιακών

13 Δωρεάν για τους φοιτητές Εμπιστευτικές συναντήσεις Αυστηρά προσωπικό απόρρητο Διαδικασία  Πρώτη εκτίμηση  Κύκλος ατομικών συνεδριών  Ένταξη σε ομάδα

14 Μέχρι σήμερα (Δεκέμβριος 2013): Περισσότερα από 350 αιτή- ματα φοιτητών Πάνω από 2600 συνεδρίες  περίπου 2300 ατομικές  περίπου 300 ομαδικές 3 ομάδες ανοιχτής ροής  1 σε συνεργασία με το ΚΨΥ

15 Προβλήματα στη φοιτητική ζωή ή στις σπουδές:  Δυσκολίες προσαρμογής στην ακαδημαϊκή ζωή  Έλλειψη κινήτρων  Μειωμένη απόδοση  Άγχος εξετάσεων  Έλλειψη συγκέντρωσης

16 Προβλήματα στις διαπροσωπικές σχέσεις:  Δυσκολίες στις φιλικές, προσωπικές, οικογενειακές σχέσεις  Χαμηλή αυτοεκτίμηση  Μοναξιά  Άγχος  Κατάθλιψη

17 Άλλα προβλήματα:  Εξαρτήσεις  Ειδικές ανάγκες  Ψυχοσωματικά προβλήματα  Διαταραχές ύπνου  Διαταραχές διατροφής

18 Διαχείριση κρίσεων:  Φοιτητής του Π.Θ. με Erasmus στη Γαλλία, με μείζονα καταθλιπτική διαταραχή και αυτοκτονικό ιδεασμό  Ψυχωσικό άτομο, κάτοικος Βόλου, που κυκλοφορούσε στο Π.Θ.  Φοιτήτρια με παραληρητικές ιδέες, που συνελήφθη για κλοπή  Φοιτητές με ψυχωσικά σύνδρομα

19 Την προηγούμενη ακαδημαϊκή χρονιά (2012-2013): Μόνο στον Βόλο, 81 άτομα

20 Την προηγούμενη ακαδημαϊκή χρονιά (2012-2013):

21


Κατέβασμα ppt "Σεπτέμβριος 2007  έναρξη άτυπης λειτουργίας Μάιος 2009  θεσμοθέτηση (ΦΕΚ 1349/τ.Β΄/07-07-2009)"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google