Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία

3 Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με σκοπό: –Να φέρει τους Έλληνες μαθηματικούς πιο κοντά –Να συνεισφέρει στην ανάπτυξη των Mαθηματικών –Να παρασταθεί ηθικά και υλικά στους Έλληνες μαθηματικούς Πρόεδρος:Ν. Χατζηδάκης Γ. Γραμματέας:Ν. Σακελλαρίου

4 Σήμερα Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία  15000μέλη  15. 000 μέλη  120.000.000 δρχ. ετήσιο προϋπολογισμό  260 m 2 ιδιόκτητους χώρους  Εργαστήρια Ηλεκτρονικών Υπολογιστών  Υπάρχει σύνδεση στο Edu Net.  Κόμβο στο Internet http://www.hms.gr

5 Επαγγελματικά σεμινάρια πληροφορικής Τίτλος: Τίτλος: Ανάλυση-Προγραμματισμός Η/Υ. Διάρκεια: Διάρκεια: 400 ώρες Αριθμόςεπιμορφούμενων Αριθμός επιμορφούμενων: 1000 άτομα από το 1983 μέχρι σήμερα Στόχοι: Στόχοι:H απόκτηση σωστής και σε έκταση γνώσης που, σε συνδυασμό με τη συνεχή πρακτική εξάσκηση θα μπορεί ο εκπαιδευόμενος, να ανταποκριθεί με επιτυχία στις απαιτήσεις της ελεύθερης αγοράς εργασίας.

6 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης  Τίτλος:  Τίτλος: Διδακτική και Παιδαγωγική μέθοδος για την διδασκαλία των μαθηματικών και της πληροφορικής  Διάρκεια:  Διάρκεια: 270 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων:  Αριθμός επιμορφούμενων: 150 άτομα  Στόχοι:  Στόχοι: Να ανταποκριθούν οι εκπαιδευόμενοι με επιτυχία στις απαιτήσεις της Διδασκαλίας των Μαθηματικών και της Πληροφορικής στα Δημόσια και Ιδιωτικά σχολεία. Να εκμεταλλευτούν τον προσωπικό του υπολογιστή καλύτερα (Internet).

7 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες  Τίτλος:  Τίτλος: Η Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση  Διάρκεια:  Διάρκεια: 100 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων:  Αριθμός επιμορφούμενων: 500 άτομα  Στόχοι:  Στόχοι: Επιμόρφωση Καθηγητών στη χρήση Υπολογιστών και Εκπαιδευτικού Λογισμικού (Ιδιαίτερα στους μαθηματικούς). Να εκμεταλλευτούν τον προσωπικό τους Η/Υ, να αποκτήσουν παραπάνω γνώσεις, ώστε η πληροφορική να αποτελέσει εργαλείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

8 Σεμινάρια για μαθητές  Τίτλος:  Τίτλος: Σπουδαστήριο Πληροφορικής  Διάρκεια:  Διάρκεια: (60 ώρες)  Αριθμόςεπιμορφούμενων:  Αριθμός επιμορφούμενων: 100 μαθητές  Στόχοι:  Στόχοι: Να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις της πληροφορικής αλλά και να ξεκινήσουν από μια σωστή βάση την γνωριμία με τον Η/Υ.

9 Εξειδικευμένα σεμινάρια (Δίκτυα)  Τίτλος:  Τίτλος: UNIX και Γλώσσα προγραμματισμού C  Διάρκεια:  Διάρκεια: 50 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων:  Αριθμός επιμορφούμενων: 150 άτομα  Στόχοι:  Στόχοι: Εξειδίκευση στο περιβάλλον UNIX για επαγγελματική αποκατάσταση

10 Εξειδικευμένα σεμινάρια (INTERNET )  Τίτλος:  Τίτλος: Χρήση Internet και δημιουργία WEB σελίδων.  Διάρκεια  Διάρκεια : 100 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων:  Αριθμός επιμορφούμενων: 40 άτομα  Στόχοι:  Στόχοι: Εκπαίδευση στη χρήση INTERNET- e-mail και στη κατασκευή σελίδων.

11 Σεμινάρια για τους Σχολικούς Συμβούλους των Μαθηματικών  Τίτλος:  Τίτλος: Εισαγωγή στην πληροφορική και ο ρόλος της στην Εκπαίδευση  Διάρκεια:  Διάρκεια: 60 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων  Αριθμός επιμορφούμενων : 15 άτομα  Στόχοι:  Στόχοι: Επιμόρφωση με τις βασικές έννοιες της πληροφορικής.

12 Σεμινάρια για τους Υπαλλήλους του ΥΠΕΠΘ  Τίτλος:  Τίτλος: Αυτοματισμός γραφείου  Διάρκεια:  Διάρκεια: 170 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων :  Αριθμός επιμορφούμενων :40 άτομα  Στόχοι:  Στόχοι: Χρήση των Υπολογιστών στο περιβάλλον γραφείου. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν το χειρισμό συγκεκριμένων πακέτων (επεξεργαστής κειμένου, Λογιστικό φύλλο, βάσης δεδομένων), για προσωπική ή επαγγελματική χρήση.

13 Σεμινάρια για τους υπαλλήλους του ΟΕΕΚ  Τίτλος :  Τίτλος : Αυτοματισμός γραφείου  Διάρκεια :  Διάρκεια : 100 ώρες  Αριθμόςεπιμορφούμενων : 2  Αριθμός επιμορφούμενων : 260 άτομα  Στόχοι :  Στόχοι : Χρήση των Υπολογιστών στο περιβάλλον γραφείου. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν το χειρισμό συγκεκριμένων πακέτων (επεξεργαστής κειμένου, Λογιστικό φύλλο, βάσης δεδομένων, για προσωπική ή επαγγελματική χρήση.

14 «Μαθηματικά με χρήση νέων τεχνολογιών στα πλαίσια προγραμμάτων ΣΕΠE»  Εφαρμόστηκε πειραματικά στη Γ' Τάξη του Γυμνασίου, μέσα στο πλαίσιο του ωρολογίου προγράμματος, στα μαθήματα της Άλγεβρας και της Γεωμετρίας για 2 ώρες την εβδομάδα  Η μελέτη των λογισμικών πακέτων και η εξοικείωση με αυτά βασίστηκε στην ομαδική εργασία και στην έντονη ανάπτυξη της καλής συνεργασίας μεταξύ των μαθητών, με την παρουσία του καθηγητή.  Οι μαθητές πειραματίστηκαν και τους δόθηκε η δυνατότητα να παρέμβουν στον τρόπο προσέγγισης των θεμάτων διδασκαλίας (πράξεις με αλγεβρικές παραστάσεις, αναγωγή ομοίων όρων, μονώνυμα-πολυώνυμα, ταυτότητες και γεωμετρική ερμηνεία τους κλπ.)  Σε όλα τα σχολεία η χρήση του Videoprojectror αποδείχθηκε απαραίτητη και αποτελεσματική για τη διδασκαλία του αντικειμένου με τη χρήση των λογισμικών πακέτων.

15 Απο απόσταση εκπαίδευση στα Μαθηματικά (Εύδοξος) Συμμετέχοντεςφορείς Συμμετέχοντες φορείς: Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, Πανεπιστήμιο Πειραιά, Πανεπιστήμιο Αιγαίου Αποδέκτες: Μαθηματικοί της Β ας εκπαίδευσης( Μυτιλήνη, Σάμος) -Ασύγχρονη διδασκαλία με τη δημιουργία ιστοσελίδων, οι οποίες περιέχουν διδακτικό υλικό από τη θεωρία αριθμών. -Σύγχρονη διδασκαλία. Χρησιμοποιήθηκε κεντρικό Studio με ειδικό εξωπλισμό και κατάλληλο ηλεκτρονικό πίνακα.

16 Προτάσεις για τη διδασκαλία των μαθηματικών με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών  Αναλυτικάπρογράμματακαιπροσαρμογή αυτώνστιςνέεςτεχνολογίες  Αναλυτικά προγράμματα και προσαρμογή αυτών στις νέες τεχνολογίες  ΕπιλογήΕκπαιδευτικούΛογισμικού  Επιλογή Εκπαιδευτικού Λογισμικού  Εκπαίδευσηεκπαιδευτικών  Εκπαίδευση εκπαιδευτικών  ΑνάπτυξηΔραστηριοτήτων  Ανάπτυξη Δραστηριοτήτων


Κατέβασμα ppt "Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google