Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεSebastiano Gallo Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
2
Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία
3
Ιστορικό Ιδρυσης Το Μάρτη του 1918, μία ομάδα μαθηματικών αποφάσισε να δημιουργήσει την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, με σκοπό: –Να φέρει τους Έλληνες μαθηματικούς πιο κοντά –Να συνεισφέρει στην ανάπτυξη των Mαθηματικών –Να παρασταθεί ηθικά και υλικά στους Έλληνες μαθηματικούς Πρόεδρος:Ν. Χατζηδάκης Γ. Γραμματέας:Ν. Σακελλαρίου
4
Σήμερα Η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία 15000μέλη 15. 000 μέλη 120.000.000 δρχ. ετήσιο προϋπολογισμό 260 m 2 ιδιόκτητους χώρους Εργαστήρια Ηλεκτρονικών Υπολογιστών Υπάρχει σύνδεση στο Edu Net. Κόμβο στο Internet http://www.hms.gr
5
Επαγγελματικά σεμινάρια πληροφορικής Τίτλος: Τίτλος: Ανάλυση-Προγραμματισμός Η/Υ. Διάρκεια: Διάρκεια: 400 ώρες Αριθμόςεπιμορφούμενων Αριθμός επιμορφούμενων: 1000 άτομα από το 1983 μέχρι σήμερα Στόχοι: Στόχοι:H απόκτηση σωστής και σε έκταση γνώσης που, σε συνδυασμό με τη συνεχή πρακτική εξάσκηση θα μπορεί ο εκπαιδευόμενος, να ανταποκριθεί με επιτυχία στις απαιτήσεις της ελεύθερης αγοράς εργασίας.
6
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης Τίτλος: Τίτλος: Διδακτική και Παιδαγωγική μέθοδος για την διδασκαλία των μαθηματικών και της πληροφορικής Διάρκεια: Διάρκεια: 270 ώρες Αριθμόςεπιμορφούμενων: Αριθμός επιμορφούμενων: 150 άτομα Στόχοι: Στόχοι: Να ανταποκριθούν οι εκπαιδευόμενοι με επιτυχία στις απαιτήσεις της Διδασκαλίας των Μαθηματικών και της Πληροφορικής στα Δημόσια και Ιδιωτικά σχολεία. Να εκμεταλλευτούν τον προσωπικό του υπολογιστή καλύτερα (Internet).
7
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες Τίτλος: Τίτλος: Η Πληροφορική στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Διάρκεια: Διάρκεια: 100 ώρες Αριθμόςεπιμορφούμενων: Αριθμός επιμορφούμενων: 500 άτομα Στόχοι: Στόχοι: Επιμόρφωση Καθηγητών στη χρήση Υπολογιστών και Εκπαιδευτικού Λογισμικού (Ιδιαίτερα στους μαθηματικούς). Να εκμεταλλευτούν τον προσωπικό τους Η/Υ, να αποκτήσουν παραπάνω γνώσεις, ώστε η πληροφορική να αποτελέσει εργαλείο της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
8
Σεμινάρια για μαθητές Τίτλος: Τίτλος: Σπουδαστήριο Πληροφορικής Διάρκεια: Διάρκεια: (60 ώρες) Αριθμόςεπιμορφούμενων: Αριθμός επιμορφούμενων: 100 μαθητές Στόχοι: Στόχοι: Να αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις της πληροφορικής αλλά και να ξεκινήσουν από μια σωστή βάση την γνωριμία με τον Η/Υ.
9
Εξειδικευμένα σεμινάρια (Δίκτυα) Τίτλος: Τίτλος: UNIX και Γλώσσα προγραμματισμού C Διάρκεια: Διάρκεια: 50 ώρες Αριθμόςεπιμορφούμενων: Αριθμός επιμορφούμενων: 150 άτομα Στόχοι: Στόχοι: Εξειδίκευση στο περιβάλλον UNIX για επαγγελματική αποκατάσταση
10
Εξειδικευμένα σεμινάρια (INTERNET ) Τίτλος: Τίτλος: Χρήση Internet και δημιουργία WEB σελίδων. Διάρκεια Διάρκεια : 100 ώρες Αριθμόςεπιμορφούμενων: Αριθμός επιμορφούμενων: 40 άτομα Στόχοι: Στόχοι: Εκπαίδευση στη χρήση INTERNET- e-mail και στη κατασκευή σελίδων.
11
Σεμινάρια για τους Σχολικούς Συμβούλους των Μαθηματικών Τίτλος: Τίτλος: Εισαγωγή στην πληροφορική και ο ρόλος της στην Εκπαίδευση Διάρκεια: Διάρκεια: 60 ώρες Αριθμόςεπιμορφούμενων Αριθμός επιμορφούμενων : 15 άτομα Στόχοι: Στόχοι: Επιμόρφωση με τις βασικές έννοιες της πληροφορικής.
12
Σεμινάρια για τους Υπαλλήλους του ΥΠΕΠΘ Τίτλος: Τίτλος: Αυτοματισμός γραφείου Διάρκεια: Διάρκεια: 170 ώρες Αριθμόςεπιμορφούμενων : Αριθμός επιμορφούμενων :40 άτομα Στόχοι: Στόχοι: Χρήση των Υπολογιστών στο περιβάλλον γραφείου. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν το χειρισμό συγκεκριμένων πακέτων (επεξεργαστής κειμένου, Λογιστικό φύλλο, βάσης δεδομένων), για προσωπική ή επαγγελματική χρήση.
13
Σεμινάρια για τους υπαλλήλους του ΟΕΕΚ Τίτλος : Τίτλος : Αυτοματισμός γραφείου Διάρκεια : Διάρκεια : 100 ώρες Αριθμόςεπιμορφούμενων : 2 Αριθμός επιμορφούμενων : 260 άτομα Στόχοι : Στόχοι : Χρήση των Υπολογιστών στο περιβάλλον γραφείου. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν το χειρισμό συγκεκριμένων πακέτων (επεξεργαστής κειμένου, Λογιστικό φύλλο, βάσης δεδομένων, για προσωπική ή επαγγελματική χρήση.
14
«Μαθηματικά με χρήση νέων τεχνολογιών στα πλαίσια προγραμμάτων ΣΕΠE» Εφαρμόστηκε πειραματικά στη Γ' Τάξη του Γυμνασίου, μέσα στο πλαίσιο του ωρολογίου προγράμματος, στα μαθήματα της Άλγεβρας και της Γεωμετρίας για 2 ώρες την εβδομάδα Η μελέτη των λογισμικών πακέτων και η εξοικείωση με αυτά βασίστηκε στην ομαδική εργασία και στην έντονη ανάπτυξη της καλής συνεργασίας μεταξύ των μαθητών, με την παρουσία του καθηγητή. Οι μαθητές πειραματίστηκαν και τους δόθηκε η δυνατότητα να παρέμβουν στον τρόπο προσέγγισης των θεμάτων διδασκαλίας (πράξεις με αλγεβρικές παραστάσεις, αναγωγή ομοίων όρων, μονώνυμα-πολυώνυμα, ταυτότητες και γεωμετρική ερμηνεία τους κλπ.) Σε όλα τα σχολεία η χρήση του Videoprojectror αποδείχθηκε απαραίτητη και αποτελεσματική για τη διδασκαλία του αντικειμένου με τη χρήση των λογισμικών πακέτων.
15
Απο απόσταση εκπαίδευση στα Μαθηματικά (Εύδοξος) Συμμετέχοντεςφορείς Συμμετέχοντες φορείς: Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, Πανεπιστήμιο Πειραιά, Πανεπιστήμιο Αιγαίου Αποδέκτες: Μαθηματικοί της Β ας εκπαίδευσης( Μυτιλήνη, Σάμος) -Ασύγχρονη διδασκαλία με τη δημιουργία ιστοσελίδων, οι οποίες περιέχουν διδακτικό υλικό από τη θεωρία αριθμών. -Σύγχρονη διδασκαλία. Χρησιμοποιήθηκε κεντρικό Studio με ειδικό εξωπλισμό και κατάλληλο ηλεκτρονικό πίνακα.
16
Προτάσεις για τη διδασκαλία των μαθηματικών με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών Αναλυτικάπρογράμματακαιπροσαρμογή αυτώνστιςνέεςτεχνολογίες Αναλυτικά προγράμματα και προσαρμογή αυτών στις νέες τεχνολογίες ΕπιλογήΕκπαιδευτικούΛογισμικού Επιλογή Εκπαιδευτικού Λογισμικού Εκπαίδευσηεκπαιδευτικών Εκπαίδευση εκπαιδευτικών ΑνάπτυξηΔραστηριοτήτων Ανάπτυξη Δραστηριοτήτων
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.