Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεZoe Zaro Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Χ. Βαμβούρη, σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 27/11/2013 1
2
Δυσκολία αφομοίωσης νέων γνώσεων Περιορισμένες ικανότητες στην κατανόηση του κειμένου 3
3
Να γνωρίζουν οι μαθητές ανάγνωση κα γραφή και Να ερμηνεύουν κείμενα και πηγές 2
4
1. Σύνδεση των νέων γνώσεων με τις προηγούμενες 2. Γνωστοποίηση και παρουσίαση του νέου διδακτικού αντικειμένου 3. Χρήση πολλών παραδειγμάτων 4. Σύνοψη της θεωρίας 5. Τεχνική της γενίκευσης 4
5
Με την άμεση διδασκαλία και την πρακτική καθοδήγηση Με την επίλυση ασκήσεων 5
6
1. Η περσική επίθεση κατά της Ελλάδας. Αίτια 2. Η εκστρατεία του Μαρδόνιου 3. Η πρώτη εκστρατεία των Περσών στην Ελλάδα. Η μάχη του Μαραθώνα 6
7
Καθορίζουμε σαφώς τους διδακτικούς στόχους στους μαθητές. Στη συνέχεια: Αφόρμηση Διδασκαλία Επεξεργασία φύλλων εργασίας Ομαδική εργασία Μικρή δραματοποίηση 7
8
Η περσική επίθεση κατά της Ελλάδας. Αίτια: Πρόφαση: Τιμωρία Ερέτριας Πραγματικό αίτιο: Επεκτατική πολιτική Αποτέλεσμα: Εξασφάλιση μικρασιατικών κτήσεων 9
9
Οι Πέρσες χρησιμοποίησαν ως πρόφαση για την επίθεση κατά της Ελλάδας ότι ήθελαν να τιμωρήσουν τους………… και τους……………………………. Τα πραγματικά αίτια, όμως, ήταν άλλα. Οι Πέρσες βασιλιάδες εφάρμοζαν μια…. Στις αρχές του 5 ου αι., οι Πέρσες στράφηκαν στη Δύση, με πρώτο στόχο την κυριαρχία……….. Μετά την κατάκτηση των πόλεων της Ιωνίας, οι Πέρσες επιδίωκαν την κατάκτηση της…………………… 8
10
Χάρτης Ιστορίας: Ποιος Πού Πότε Γιατί Πώς 10
11
Έμφαση: Στο σκοπό και Στα ρήματα 11
12
Α΄ πλευρά: Ερώτηση, π.χ.: Ποιος ο σκοπός της επεκτατικής πολιτικής των Περσών; Β΄ πλευρά: Απάντηση: Κατάκτηση νέων εδαφών, υποταγή κρατών 12
13
Αφόρμηση: Με ερωτήσεις η σύνδεση με τη νέα διδακτική ενότητα Αφετηρία: Χάρτης Αφήγηση με περίγραμμα καθοδήγησης 13
14
14
15
Την άνοιξη του ….. ο Πέρσης στρατηγός…………………………. πέρασε με στρατό και στόλο από τον Ελλήσποντο στη Θράκη και προχώρησε δυτικά. Στόχος του ήταν η……………………….. της περσικής κυριαρχίας στη ………….. και στη……………………. Ο στρατός του Μαρδόνιου έφτασε……………………………….. ενώ ο στρατός του …………………… υπέταξε τη……………………………… και τη……………………………… όταν, όμως, έπλεε κοντά στο ακρωτήρι του ………………………. καταστράφηκε από……………………… Ο Μαρδόνιος, μετά την καταστροφή επέστρεψε στην………………………………. Ο σκοπός της εκστρατείας είχε επιτευχθεί. Εξασφάλισε την κυριαρχία της……………………. και την υποτέλεια της…………………………………. 15
16
Ο Μαρδόνιος εξηγεί τα αίτια της αποτυχίας του Και Επιχειρηματολογεί υπέρ της επιτυχίας του 16
17
Αφετηρία: Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και παρακολουθούν την πορεία των Περσών στο χάρτη Αφήγηση με περίγραμμα καθοδήγησης του μαθήματος 17
18
18
19
Οι χαρακτήρες: Έλληνες και Πέρσες Ο τόπος: Περσική αυτοκρατορία- Ελλάδα Ο χρόνος: 5 ος αιώνας π. Χ. Το πρόβλημα: Επίθεση των Περσών κατά της Ελλάδας Ο στόχος του μαθήματος: Να γίνουν κατανοητά τα αίτια της περσικής επίθεσης Τα γεγονότα: Μάχες κ.λ.π. Το αποτέλεσμα 19
20
Την ανάθεση ομαδικών εργασιών: 1. Για τη σύγκριση του οπλισμού των δύο αντιπάλων Και 2. «Γιατί νίκησαν οι Έλληνες, ενώ ήταν αριθμητικά λιγότεροι;»
21
Είναι απαραίτητο να τονώνουμε συνεχώς τη χαμηλή, συνήθως, αυτοπεποίθηση των μαθητών με μαθησιακά κενά και δυσκολίες με διάφορες στρατηγικές και με ευκαιρίες για να εκφραστούν. Είναι βέβαιο, όμως, ότι με δεδομένη την αγάπη και το ενδιαφέρον όλων μας για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας θα μπορέσουμε να ξεπεράσουμε τις μαθησιακές τους δυσκολίες και κενά. 21
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.