Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers 20121. Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers 20121. Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers 20121

2 Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014 Υοu 4 Teachers 2012 2

3 Τι είναι  Εκπαιδευτική τεχνική για την παρουσίαση μιας σύνθετης και συνεχώς μεταλλασσόμενης κατάστασης, που ωστόσο παρουσιάζεται με ποιο απλό τρόπο από ότι είναι στην πραγματικότητα. 11/12/2014 Υοu 4 Teachers 2012 3

4 Παραδείγματα  Προσομοιώσεις οδήγησης αυτοκινήτου και αεροπλάνου  Παιχνίδια τύπου SIM City, Monopoly  Στις προσομοιώσεις οι παίκτες ακολουθούν κανόνες και παίρνουν αποφάσεις.  Κάθε απόφαση επηρεάζει την έκβαση του παιχνιδιού. 11/12/2014 Υοu 4 Teachers 2012 4

5 Προϋποθέσεις για μάθηση  Για να μάθουν οι μαθητές από τη διεργασία της προσομοίωσης απαιτείται:  Διάλογος με τον διδάσκοντα και τις ομάδες εργασίας (Κατά τη διάρκεια και μετά τη λήξη της διεργασίας) 11/12/2014 Υοu 4 Teachers 2012 5

6 Το πλαίσιο της προσομοίωσης (Φύλλο εργασίας εκπαιδευτικού)  Θέμα-γνωστικό αντικείμενο:  Επίπεδο ηλικίας  Διάρκεια  Στόχοι  Σύνδεση με το ΑΠ  Εκπαιδευτικά μέσα (υλικά)  Σύντομη περιγραφή: (3 σειρές)  Παρουσίαση προσομοίωσης: (1 σελίδα) 1. Αρχικό έναυσμα 2. Δραστηριότητες προσομοίωσης 3. Λέξεις –έννοιες – ερωτήματα κλειδιά 4. Αξιολόγηση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers 2012 6

7 Πώς χρησιμοποιείται η προσομοίωση (στάδια) 1 ο στάδιο: Προσανατολισμός  Εξηγούμε στους μαθητές τι είναι η προσομοίωση με αφορμή παιχνίδια προσομοίωσης που έχουν ήδη παίξει (π.χ. μονόπολη). Συζητούμε μαζί τους τι μπορούν να μάθουν από ένα τέτοιου είδους παιχνίδι.  Εξηγούμε στους μαθητές το θέμα που θέλουμε να μελετήσουμε μέσα από την προσομοίωση που πρόκειται να υλοποιήσουμε.  Βεβαιωνόμαστε ότι οι μαθητές έχουν καταλάβει για ποιο λόγο θα παίξουμε την προσομοίωση.  Εξηγούμε τους κανόνες  Καταγράφουμε τους κανόνες και τους αναρτούμε στην τάξη. 11/12/2014 Υοu 4 Teachers 2012 7

8 2 ο στάδιο Η εφαρμογή  Οι μαθητές παίρνουν μέρος στην προσομοίωση παίζοντας συγκεκριμένους ρόλους έτσι όπως αυτοί ορίστηκαν στο προηγούμενο στάδιο.  Ο εκπαιδευτικός επεμβαίνει συμβουλευτικά, κρατά σημειώσεις που θα αξιοποιήσει σε επόμενη φάση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers 2012 8

9 3 ο στάδιο Debrief  Χωρίζουμε τους μαθητές σε ομάδες.  Επιλέγουμε έναν εκπαιδευτικό στόχο από αυτούς που αρχικά είχαμε θέσει.  Θέτουμε τον εκπαιδευτικό στόχο προς συζήτηση.  Ρωτάμε αν οι ρόλοι που έπαιξαν οι μαθητές ήταν σχετικοί με την πραγματική ζωή και εξηγούμε τι μάθανε οι μαθητές σε σχέση με τον εκπαιδευτικό στόχο.  Οι μαθητές συζητούν καταγράφουν και ανακοινώνουν. 11/12/2014 Υοu 4 Teachers 2012 9

10 Ενδεικτική βιβλιογραφία για την προσομοίωση  http://www.usask.ca/education/coursew ork/mcvittiej/lessons/simulation.html 11/12/2014 Υοu 4 Teachers 2012 10


Κατέβασμα ppt "Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers 20121. Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google