Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
SWOT ANALYSIS
2
SWOT ANALYSIS Στρατηγική ανάλυσης Αυτοανάλυση της επιχείρησης
Επισκόπηση του συγκεκριμένου επιχειρησιακού περιβάλλοντος, της συγκεκριμένης επιχείρησης, του συγκεκριμένου τμήματος Μελέτη των δυνάμεων της Επόμενο βήμα από την 4P’S Analysis
3
SWOT ANALYSIS Α’ ΒΗΜΑ: 4P’S ANALYSIS Β’ ΒΗΜΑ: SWOT ANALYSIS
4
SWOT ANALYSIS S (Strengths): Δυνάμεις – Δυνατά σημεία
W (Weaknesses): Αδυναμίες – Αδύνατα σημεία O (Opportunities): Ευκαιρίες T (Treats) : Απειλές
5
SWOT ANALYSIS
6
SWOT ANALYSIS ΔΥΝΑΜΕΙΣ (W) ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΠΑΡΟΝ ΜΕΛΛΟΝ
ΠΑΡΟΝ ΜΕΛΛΟΝ (Ο) ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ (Τ)) ΑΠΕΙΛΕΣ
7
(S) : ΔΥΝΑΜΕΙΣ Εντοπίζουμε όλα τα δυνατά σημεία της επιχείρησης:
Τι πλεονεκτήματα έχει; Τι κάνουμε καλύτερα ; Ποιοι από τους πόρους είναι μοναδικοί ;
8
(W) : ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Εντοπίζουμε όλα τα αδύνατα σημεία της επιχείρησης:
Τι μειονεκτήματα έχει; Τι πρέπει να αποφεύγει ; Τι πρέπει να βελτιώσει ; Υπάρχουν προβλήματα ρευστότητας ;
9
(Ο) : ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Εντοπίζουμε τις ευκαιρίες : Τι τάσεις προβλέπουμε;
Ποιες ευκαιρίες δημιουργούνται από την καινοτομία ; Ποιες είναι «καλές» ευκαιρίες ;
10
(Τ) : ΑΠΕΙΛΕΣ Εντοπίζουμε τις απειλές : Τι εμπόδια αντιμετωπίζουμε;
Πως κινείται ο ανταγωνισμός; Οι μεταβολές στο εξωτερικό περιβάλλον(π.χ στην τεχνολογία) αποτελεί απειλή ;
11
SWOT ANALYSIS Για να έχουμε ένα επιτυχημένο business plan πρέπει να υπάρχει οπωσδήποτε Swot Analysis!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.