Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεGeorgia Stathopoulos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas
2
Τίτλος δραστηριότητας: ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ Όνομα Εκπαιδευτικού: Αναγνωστόπουλος Ιωάννης Σχολείο:ΓΕΛ ΑΡΝΑΙΑΣ Email:john_anag@yahoo.gr Τηλ.Επικοιν.:…………….
3
Τίτλος Δραστηριότητας Αντικείμενο: ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ Τάξη: Α ΛΥΚΕΙΟΥ Σκοπός: Σχετικές θέσεις ευθείας και κύκλου Λογισμικό: MS PowerPoint
4
Περιγραφή δραστηριότητας [Πώς κάνατε το μάθημα; Στην τάξη με την βοήθεια Η/Υ φορητού Πώς προετοιμαστήκατε; Δημιουργία Slides από το σπίτι Τι υλικό χρησιμοποιήσατε; Η/Υ, projector, Κανόνα, διαβήτη Χρειαστήκατε επιμόρφωση;] Οχι
5
Διδασκαλία πώς οργανώσατε τα παιδιά;Δεν χρειάστηκε ιδιαίτερη οργάνωση ποια ήταν η διάρκεια του μαθήματος; 1 διδακτική ώρα τι ζητήθηκε από τα παιδιά; Να πάρουν μέρος στο μάθημα με ερωτήσεις –απαντήσεις και κατασκευές. τι υλικό χρησιμοποιήσατε; Η/Υ, projector, Κανόνα, διαβήτη
6
Παραδείγματα [βάλτε εδώ εικόνες/screenshots από την εφαρμογή και από τη δουλειά των παιδιών – ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ SLIDES ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ]
7
Σχετικές θέσεις ευθείας και κύκλου (ε) R R Ο Ο δ > R (ε) εξωτερική δ δ δ = R (ε) εφαπτόμενη δ δ < R (ε) τέμνουσα
8
R R Ο Ο ΘΕΩΡΗΜΑ Ι: Μια ευθεία και ένας κύκλος έχουν το πολύ 2 κοινά σημεία ΘΕΩΡΗΜΑ Ι: Μια ευθεία και ένας κύκλος έχουν το πολύ 2 κοινά σημεία (ε) (ε)A B Γ ξ ζ δύο μεσοκάθετοι από το ίδιο σημείο : ΑΤΟΠΟ δύο μεσοκάθετοι από το ίδιο σημείο : ΑΤΟΠΟ δύο μεσοκάθετοι από το ίδιο σημείο : ΑΤΟΠΟ
9
επομένως Μια ευθεία και ένας κύκλος έχουν το πολύ 2 κοινά σημεία Μια ευθεία και ένας κύκλος έχουν το πολύ 2 κοινά σημεία επομένως Μια ευθεία και ένας κύκλος έχουν το πολύ 2 κοινά σημεία
10
R R Ο Ο ΡΑΒ ΘΕΩΡΗΜΑ ΙΙ: Τα εφαπτόμενα τμήματα κύκλου που άγονται εκτός αυτού είναι μεταξύ τους ίσα ΘΕΩΡΗΜΑ ΙΙ: Τα εφαπτόμενα τμήματα κύκλου που άγονται εκτός αυτού είναι μεταξύ τους ίσα αρα ΡΑ=ΡΒ αρα ΡΑ=ΡΒ αρα ΡΑ=ΡΒ
11
Σύγκριση [πόσο διαφορετικό έγινε το μάθημα σε σχέση με το πώς θα γινόταν με τα συμβατικά μέσα διδασκαλίας;] Είχε μεγάλη διαφορά γιατί η εικόνα τράβηξε την προσοχή των παιδιών, έτσι αγνόησαν το ανοιχτό βιβλίο και συμμετείχαν στην παράδοση απαντώντας στις ερωτήσεις που έγιναν.
12
Αξιολόγηση [τι πήγε καλά; τι θα αλλάζατε; ποια ήταν η αντίδραση των παιδιών; Τα παιδιά στην δεύτερη διαφάνεια προσπάθησαν να αποδείξουν ότι το ΑΒΓ δεν είναι ευθεία (σωστό) λέγοντας ότι αν μετρήσουμε με ένα μοιρογνωμόνιο θα το δούμε. Βέβαια ισχυρίστηκα ότι σίγουρα το μοιρογνωμόνιο τους δεν μετράει καλά γιατί έχω ένα τελευταίο «μοντέλο» που η μέτρησή του δείχνει 180 ο πως αξιολογήσατε ότι η δραστηριότητα πέτυχε το σκοπό της; Το σημαντικότερο είναι ότι μετά μια εβδομάδα απαντήθηκε η ερώτηση μέσα στην τάξη «Γιατί μια ευθεία δεν μπορεί να τέμνει ένα κύκλο σε περισσότερα από 2 σημεία» με αναφορά από τα παιδιά στη συγκεκριμένη διαφάνεια. γνωρίζετε αν άλλοι εκπαιδευτικοί χρησιμοποίησαν το μάθημα/την εφαρμογή σας;] Είναι προσωπικό αρχείο και δεν το έχει ακόμα άλλος εκπαιδευτικός
13
Επιπλέoν Σχόλια [Θέλετε να προσθέσετε επιπλέoν σχόλια για την διαδικασία που ακολουθήσατε ή το υλικό που αναπτύξατε; ] Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η παράδοση πέτυχε τον στόχο της
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.