Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη – Περισσότερο από Επιχειρηματική Πρακτική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη – Περισσότερο από Επιχειρηματική Πρακτική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη – Περισσότερο από Επιχειρηματική Πρακτική

2 H Genesis Pharma Α.Ε. Η Genesis Pharma A.E. είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες με ηγετική θέση στον κλάδο της φαρμακευτικής βιοτεχνολογίας Ιδρύθηκε το 1997 και εδραιώθηκε ως η ηγέτιδα εταιρεία διάθεσης εξειδικευμένων φαρμακευτικών προϊόντων στην Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια Συνεργάζεται με τις μεγαλύτερες εταιρείες βιοτεχνολογίας παγκοσμίως (Amgen, Biogen Idec, Chiron, Shire)

3 H Genesis Pharma Α.Ε. Δραστηριοποιείται σε θεραπευτικούς τομείς σχετικούς με την Αιματολογία, τις Γενετικές Διαταραχές, το Κεντρικό Νευρικό Σύστημα, τη Νεφρολογία και την Ογκολογία Ο κύκλος εργασιών από € 34 εκατομμύρια το 2002, ξεπέρασε τα € 76 εκατομμύρια το 2003

4 Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική πρακτική Επιχειρηματική κοινότητα: προσαρμόσιμη – ευέλικτη - δεκτική στα μηνύματα του πολίτη Τεχνολογία - διεθνοποίηση - μικρός κύκλος ζωής προϊόντων Κερδίζουμε εμπιστοσύνη όταν έχουμε κοινές αξίες

5 Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική πρακτική Κερδοφόρος επιχείρηση - βιώσιμη ανάπτυξη Κοινωνικά υπεύθυνες εταιρείες - δέσμευση πέρα από τα στενά επιχειρηματικά όρια Κέρδη που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής, με σεβασμό τους συνανθρώπους μας

6 Συμπαθούμε τους υποψηφίους που έχουν σπουδάσει ΕΚΕ. Και συμπαθούμε ακόμα περισσότερο αυτούς που απέτυχαν σ’ αυτήν. *

7 Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική ανάγκη 17% καταναλωτών αποκλείει προϊόντα εταιρειών ως αντίδραση σε θέματα ηθικής 19% επιλέγει προϊόντα εταιρειών που θεωρεί ηθικές 28% κάνει και τα δύο Πηγή: MORI, 1998, έρευνα σε Βρετανούς ενήλικες

8 Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική ανάγκη 70% των Ευρωπαίων καταναλωτών δίνει σημασία στη δέσμευση των εταιρειών να είναι κοινωνικά υπεύθυνες 1 στους 5 θα πλήρωνε παραπάνω για ένα προϊόν που θα ήταν κοινωνικά και περιβαλλοντικά «υπεύθυνο» Πηγή: MORI, 2000, έρευνα σε 12 Ευρωπαϊκές χώρες

9 Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική ανάγκη Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ενισχύει την Εταιρική Φήμη: Βελτιώνει τις σχέσεις με τις τοπικές κοινωνίες και με ειδικές ομάδες κοινού Δημιουργεί αφοσίωση (loyalty): έχει αποδειχθεί ότι μεταξύ δυο ίδιων προϊόντων οι καταναλωτές επιλέγουν αυτό της εταιρείας που επιδεικνύει κοινωνική δραστηριότητα Δημιουργεί ένα υπόστρωμα προστασίας σε περιόδους κρίσης

10 Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική ανάγκη 34ο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός - Ιανουάριος 2004 Εταιρική Φήμη: πιο σημαντική από τη χρηματιστηριακή πορεία της μετοχής, την κερδοφορία και την απόδοση των επενδύσεων Ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών: ο μόνος παράγοντας που ξεπερνά την εταιρική φήμη στην αποτίμηση της επιτυχίας

11 Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη ως επιχειρηματική πρακτική 34ο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός - Ιανουάριος 2004 59% των συμμετεχόντων: η εταιρική φήμη εκπροσωπεί το 40% της κεφαλαιοποίησης της εταιρείας Περισσότερο από 77%: η αξία της εταιρικής φήμη έγινε πιο σημαντική τα δύο τελευταία χρόνια

12 Η φαρμακευτική βιομηχανία και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Προκλήσεις Να ξεπεράσουμε την προκατάληψη Να αποδείξουμε ότι δεν υπάρχει ιδιοτέλεια

13 Η φαρμακευτική βιομηχανία και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Προοπτικές Ο Έλληνας καταναλωτής θα γίνεται επιλεκτικός όπως και οι Δυτικοί Ευρωπαίοι και Αμερικανοί καταναλωτές Εταιρείες με πιο εκπαιδευμένα και πιο ευαισθητοποιημένα στελέχη για τα οφέλη της ΕΚΕ Ανάπτυξη φορέων που θα προάγουν τη συνεργασία μεταξύ πολιτείας, εταιρειών, ευαίσθητων ομάδων κοινού και ΜΚΟ

14 Η Genesis Pharma και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Πιστεύουμε ότι: Είναι χρέος μας να βοηθούμε αυτούς που έχουν ανάγκη Είναι ευθύνη μας να σεβόμαστε τους καταναλωτές, τους εργαζόμενούς μας και το περιβάλλον Εάν τα παραπάνω μας ωφελήσουν είμαστε διπλά ικανοποιημένοι!

15 Η Genesis Pharma και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Στην Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη δεν μετράει μόνο τι αλλά και πώς: Στη Genesis Pharma πιστεύουμε ότι: Δεν μετράει το ίδιο εάν είναι υποχρεωτικό! Δεν ξοδεύουμε 1000 για να προσφέρουμε 200! Δεν το κάνουμε μόνο για να το πούμε!

16 Η Genesis Pharma και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Κοινωνικά υπεύθυνοι συνεργάτες στο χώρο της βιοτεχνολογίας : Amgen: “The Amgen Foundation”- €8 εκατομμύρια ετησίως σε τοπικές και εθνικές ΜΚΟ Biogen Idec: 2003 - Corporate Citizen of the Υear, Cambridge Chamber of Commerce

17 Η Genesis Pharma και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Κοινωνικά υπεύθυνοι συνεργάτες στο χώρο της βιοτεχνολογίας: Shire: FTSE4Good – 1 st Corporate Responsibility Index 2002, 17η θέση στην “The Giving List”, “The Guardian” Chiron: 21 κοινωφελείς οργανώσεις για τις τοπικές κοινωνίες, την εκπαίδευση, και την ιατρική περίθαλψη

18 Η Genesis Pharma και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Η δράση μας επικεντρώνεται σε 3 τομείς: Υγεία (ασθενείς με χρόνια νοσήματα) Παιδί (παιδιά με ειδικές ανάγκες, παιδιά με χρόνια νοσήματα, αθλητισμός) Πολιτισμός (πολιτισμική παράδοση)

19 Η Genesis Pharma και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Για εμάς η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη είναι περισσότερο από επιχειρηματική πρακτική Είναι προέκταση της ανθρώπινης ανάγκης για προσφορά Είναι δείγμα πολιτισμού


Κατέβασμα ppt "Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη – Περισσότερο από Επιχειρηματική Πρακτική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google