Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεLaomedon Nicolaides Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Κονταράτος, Α.Ν. 1992. Η Τέχνη της Διοίκησης των Επιχειρήσεων. Εκδόσεις ΕΛΚΕΠΑ. (σελ. 71 – 87) ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ: ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗ ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. Η ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΗ ΩΘΕΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΕΚΟΥΣΙΩΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ ΕΠΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ. ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΓΑΘΩΝ (Ή ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ). Η ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΙΜΟ ΜΕΓΕΘΟΣ = ΠΑΡΑΓΩΓΉ ΣΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΧΡΟΝΟΥ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΥΣ.
2
Κονταράτος, Α.Ν. 1992. Η Τέχνη της Διοίκησης των Επιχειρήσεων. Εκδόσεις ΕΛΚΕΠΑ. (σελ. 71 – 87) ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ: ΣΥΝΘΕΣΗ (ΠΟΛ/ΣΙΑΣΜΟΣ) ΤΡΙΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ: ΓΝΩΣΕΙΣ, ΠΕΙΡΑ, ΕΥΦΥΙΑ, ΕΠΙΝΟΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΜΕΣΑ ΥΛΙΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ. ΠΑΡΟΡΜΗΣΗ: ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΩΘΗΣΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗΣ Ή ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΣΩΓΕΝΟΥΣ Ή ΕΞΩΓΕΝΟΥΣ ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΟΣ (ΑΙΤΙΑ). ΚΑΘΕ ΑΝΑΓΚΗ ΕΠΕΝΕΡΓΕΙ ΩΣ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΚΔΗΛΩΝΕΤΑΙ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΔΕΣΠΟΖΕΙ. Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ. (ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ)(ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ)(ΠΑΡΟΡΜΗΣΗ) (ΞΕΡΕΙ)(ΜΠΟΡΕΙ)(ΘΕΛΕΙ)
3
Κονταράτος, Α.Ν. 1992. Η Τέχνη της Διοίκησης των Επιχειρήσεων. Εκδόσεις ΕΛΚΕΠΑ. (σελ. 71 – 87)
4
ΕΙΔΟΣ ΑΝΑΓΚΗ ΕΝΤΑΣΗΠΡΟΘΕΣΗ ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑΑΥΤΟ- ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΠΑΡΟΡΜΗΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΕΤΙΚΟ Ή ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΟ (ΑΝΑΔΡΑΣΗ)
5
Κονταράτος, Α.Ν. 1992. Η Τέχνη της Διοίκησης των Επιχειρήσεων. Εκδόσεις ΕΛΚΕΠΑ. (σελ. 71 – 87) ΠΑΡΟΡΜΗΣΗ ΠΑΡΟΡΜΗΣΗ = (ΑΞΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΟΥ) Χ (ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΟΥ) Η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΠΛΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΟΤΙ: 1. ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ (ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ, ΤΡΟΠΟΥ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ) 2. ΚΑΙ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΣΕ ΥΛΙΚΑ Ή ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΟΦΕΛΗ (ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΩΝ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ).
6
Κονταράτος, Α.Ν. 1992. Η Τέχνη της Διοίκησης των Επιχειρήσεων. Εκδόσεις ΕΛΚΕΠΑ. (σελ. 71 – 87) ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ: 1. ΝΑ ΕΝΑΡΜΟΝΙΖΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. 2. ΝΑ ΑΝΑΘΕΤΕΙ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ. 3. ΝΑ ΠΛΑΙΣΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. 4. ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΚΑΘΕ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ. 5. ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΟΝΤΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΕ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΑΥΤΟΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.