Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ομάδα Ζ Σπυρόπουλος Χρήστος Νούτσος Βάιος Κολτσίδας Θάνος Ιωαννίδης Νίκος Σκούρτης Τάσος Λαζαρίδης Λάζαρος Πεχλιβανίδου Κατερίνα Μαρμαροκόπος Γιώργος Σταγκοπούλου.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ομάδα Ζ Σπυρόπουλος Χρήστος Νούτσος Βάιος Κολτσίδας Θάνος Ιωαννίδης Νίκος Σκούρτης Τάσος Λαζαρίδης Λάζαρος Πεχλιβανίδου Κατερίνα Μαρμαροκόπος Γιώργος Σταγκοπούλου."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ομάδα Ζ Σπυρόπουλος Χρήστος Νούτσος Βάιος Κολτσίδας Θάνος Ιωαννίδης Νίκος Σκούρτης Τάσος Λαζαρίδης Λάζαρος Πεχλιβανίδου Κατερίνα Μαρμαροκόπος Γιώργος Σταγκοπούλου Αλεξάνδρα Miguel Ruiz

2 Δημοσίευση Ε. Μανούσου, Τ. Χαρτοφύλακα Καθηγήτρια Σύμβουλος Υποψήφια δρ. ΕΑΠ Κοινωνικά δίκτυα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην εξ αποστάσεως τριτοβάθμια εκπαίδευση 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πάτρα, Απρίλιος 2011

3 Περιεχόμενα 1.Στόχος της Παρουσίασης 2.Μέρη Εργασίας 3.Εφαρμογή 4.Social Media 5.Social Networks 6.Χαρακτηριστικά 7.Συγκριτικά με παραδοσιακά ΜΜΕ 8.Τα πιο δημοφιλή 9.Θετικά 10.Κατηγοριοποίηση 11.Γιατί Social Networks στην εκπαίδευση? 12.Θετικά για τον καθηγητή 13.Πώς επιτυγχάνεται εκπαίδευση? 14.Επικριτές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης 15.Αποτελέσματα από την Εφαρμογή 16.Μέσο για υλοποίηση συζητήσεων 17.Πώς ελέγχεται το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης? 18.Συμπεράσματα

4 Στόχος της Παρουσίασης Παρουσίαση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Δυνατότητές τους στην εκπαίδευση με έμφαση στην εξ αποστάσεως πανεπιστημιακή εκπαίδευση

5 Μέρη Εργασίας Μέρος 1 ο Εννοιολογική αποσαφήνιση Κατηγοριοποίηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης Παιδαγωγική αξιοποίησή τους Μέρος 2 ο Εφαρμογή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση εξ αποστάσεως

6 Εφαρμογή Προπτυχιακό τμήμα Open University, Βρετανία 2010 Θεματική ενότητα “Neighbourhood Nature”

7 Social Media Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Μέσα-εργαλεία διαμοιρασμού της πληροφορίας, των δεδομένων και της επικοινωνίας στο κοινό

8 Social Networks Κοινωνικά δίκτυα Δημιουργία και αξιοποίηση κοινοτήτων για τη διασύνδεση ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα Διαδικασία κοινωνικής δικτύωσης

9 Μελετήθηκαν τόσο που.. Έχουν δοθεί πολλοί ορισμοί όπως: “Είναι τα μέσα που χρησιμοποιούνται για την κοινωνική αλληλεπίδραση, παρέχοντας υψηλή προσβασιμότητα και τεχνικές δυνατότητες έκδοσης και δημοσίευσης”, Wikipedia 2010 “Εφαρμογές που βασίζονται στο διαδίκτυο και αξιοποιούν τις τεχνολογίες της δεύτερης γενιάς του διαδικτύου Web 2.0”, Kaplan & Haenlein 2010

10 Χαρακτηριστικά Ενθαρρύνουν την ανατροφοδότηση Ενισχύουν τη Συζήτηση και Ψηφοφορίες Σχολιασμός και διάχυση πληροφορίας στους ενδιαφερόμενους Κλίμα άνετο

11 Συγκριτικά με παραδοσιακά ΜΜΕ Τα Κοινωνικά δίκτυα διαθέτουν Επικοινωνία Αλληλεπίδραση Άμεση σύνδεση με τις πηγές, sites, ανθρώπους

12 Τα πιο δημοφιλή 1.Facebook 2.Tweeter 3.Myspace 4.Linkedin.. ενώ μέσα που συμβάλλουν στην κοινωνική δικτύωση 1.Blogs 2.Micro-blog 3.Wikis 4.podcasts

13 Θετικά Βελτίωση στην προσωπική μας έκφραση Επικοινωνία Πρόσβαση στην πληροφορία αλληλεπίδραση αξιοποίηση της τεχνολογίας

14 Κατηγοριοποίηση Mirna Bard, 2010

15 Κατηγοριοποίηση Zhang, 2010 1.Ιστολόγια (πχ. Tweeter, Wordpress) 2.Social Networks (πχ, Facebook) 3.Social Bookmarking (πχ. Delicious) 4.Συνεργατική συγγραφή (πχ. Wikipedia) 5.Διαμοιρασμός πολυμέσων (πχ. Flickr, Youtube) 6.Διαδικτυακές τηλεδιασκέψεις (πχ. WebEx) 7.NewsSites (πχ. Newsvine)

16 Κατηγοριοποίηση Owyang, 2009 1.Επίπεδο Κοινωνικών σχέσεων 2.Επίπεδο Κοινωνικής Λειτουργικότητας 3.Επίπεδο Κοινωνικής Επίκοισης 4.Επίπεδο Κοινωνικού Περιεχομένου 5.Επίπεδο Κοινωνικής Αγοράς

17 Γιατί Social Networks στην εκπαίδευση? Είναι εξαιρετικά δημοφιλή στους φοιτητές και μαθητές Σπουδές στο χρόνο και τόπο που ο φοιτητής επιθυμεί Εύκολη και έγκαιρη πρόσβαση στην πληροφορία Αποκέντρωση πρόσβασης στην πληροφορία (cloud)

18 Γιατί Social Networks στην εκπαίδευση? Οι εργασίες των φοιτητών βασίζονται στη συνεργασία Συνεργασία ανεξάρτητα από το έτος σπουδών και τμήματος Ενδυναμώνεται η κοινωνικοποίηση Καλλιέργεια δεξιοτήτων και στάσεων επικοινωνίας

19 Γιατί Social Networks στην εκπαίδευση? Ενισχύεται η κριτική σκέψη Καλλιεργούνται πολύπλευρες δεξιότητες Ενθαρρύνεται η δημιουργικότητα Ταυτόχρονη ύπαρξη Σύγχρονης και Ασύγχρονης μάθησης Πρωτότυπος και Ενδιαφέρων τρόπος μάθησης

20 Θετικά για τον καθηγητή Παρακολουθεί πιο στενά την πορεία κάθε φοιτητή Αναγνωρίζει έγκαιρα τον τρόπο γραφής των φοιτητών Εκσυγχρονίζει τη διδασκαλία του

21 Πώς επιτυγχάνεται εκπαίδευση? Εξατομίκευση Διδασκαλίας Αυτονομία του εκπαιδευόμενου

22 Πώς επιτυγχάνεται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση? Μελέτη με βάση τον προσωπικό ρυθμό και τα προσωπικά ενδιαφέροντα Ο φοιτητής δεν υποχρεώνεται να ενταχθεί σε ομάδα για να μελετήσει Άρα..Ο φοιτητής χαράσσει μόνος του τη μαθησιακή πορεία του

23 Επικριτές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αναφέρουν ότι ο εκπαιδευόμενος.. - Απομονώνεται - Δεν έχει κοινωνική ομάδα για πληροφόρηση - Δεν έχει ανατροφοδότηση

24 Αποτελέσματα από την Εφαρμογή Πλήρης αυτονομία διδασκαλίας Εξατομίκευση διδασκαλίας Αλληλεπίδραση μεταξύ μελών ομάδας με κοινά ενδιαφέροντα

25 Αποτελέσματα από την Εφαρμογή Πιο ειδικά.. Οι συζητήσεις μεταξύ εκπαιδευόμενων είχαν ιδιαίτερη βαρύτητα ήταν δομημένες οργανώνονται από τον καθηγητή εμπλουτίζονται από τους συμμετέχοντες χρησιμοποιούνται ως πηγή πληροφορίας

26 Αποτελέσματα από την Εφαρμογή Οι φοιτητές εξοικειώνονται με το “portfolio” Ανακαλύπτουν νέα πεδία συζητήσεων και έρευνας Το υλικό από προκατασκευασμένο σε δυναμικό

27 Αποτελέσματα από την Εφαρμογή ispot, 2010

28 Μέσο για υλοποίηση συζητήσεων

29 Πώς ελέγχεται το περιεχόμενο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης? Όταν χρησιμοποιείται στην εκπαίδευση πολυμελής ομάδα επιστημόνων ελέγχει και διορθώνει το περιεχόμενο

30 Συμπεράσματα Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν σημαντικό ρόλο στην εκπαίδευση εξ αποστάσεως Αλλάζουν την παραδοσιακή προσέγγιση σχεδιασμού του μαθήματος

31 Συμπεράσματα Πρέπει να γίνει έρευνα στο χώρο των κοινωνικών δικτύων Πρέπει να επιμορφωθούν οι εκπαιδευτικοί Πρέπει να επαναπροσδιοριστεί η μαθησιακή διαδικασία

32 Συμπεράσματα Στην τριτοβάθμια φέρνει αλλαγές σε κομβικούς τομείς.. αλλαγή στο ρόλο των ακαδημαϊκών σπουδές με ευελιξία από οποιοδήποτε σημείο ανάγκη για συνεργασία

33 Συμπεράσματα Όπως το ‘90 τα forum έτσι.. αναμένεται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να επηρεάσουν τη φιλοσοφία του σχεδιασμού των θεματικών ενοτήτων

34 Συμπεράσματα Όπως το ‘90 τα forum έτσι.. αναμένεται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να αποτελέσουν εκπαιδευτικά εργαλεία με τις κατάλληλες υποδομές

35 Συμπεράσματα Η αξιοποίησή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο μάθησης και να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της διδασκαλίας των πανεπιστημιακών μαθημάτων

36 Πηγές

37 http://www.youtube.com/watch?v=JOXPBY x5AOU http://www.youtube.com/watch?v=3zKdPO HhNfY&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=_qrKCkt 7bE8&feature=related

38 Ερωτήσεις


Κατέβασμα ppt "Ομάδα Ζ Σπυρόπουλος Χρήστος Νούτσος Βάιος Κολτσίδας Θάνος Ιωαννίδης Νίκος Σκούρτης Τάσος Λαζαρίδης Λάζαρος Πεχλιβανίδου Κατερίνα Μαρμαροκόπος Γιώργος Σταγκοπούλου."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google