Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεDoran Drakos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Παναγιώτης Αγγελίδης Πανεπιστήμιο Λευκωσίας Όλυμπος, Ιούνης 2014 Executive Agency, Education, Audiovisual and Culture
2
Προ-οργανωτής Συνεργατική τέχνη (ζωγραφική, λογοτεχνία, δράμα κ.λπ)
Αφήγηση Συμπεριληπτική εκπαίδευση CAREM
3
Τι είναι η συμπεριληπτική εκπαίδευση;
Είναι η διαδικασία αύξησης της συμμετοχής και μείωσης του αποκλεισμού των μαθητών στα αναλυτικά προγράμματα, τις κουλτούρες και τις κοινωνίες των σχολείων. αναδόμησης των κουλτούρων, των πολιτικών και των πρακτικών των σχολείων ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται στην ετερότητα των μαθητών τους. παρουσίας, συμμετοχής και επιτυχίας των μαθητών που είναι ευάλωτοι σε πρακτικές αποκλεισμού.
4
Τι είναι η συμπεριληπτική εκπαίδευση;
Είναι μια συνεχής διαδικασία χωρίς τέλος. Επομένως, Τα σχολεία συμπερίληψης είναι αυτά που ‘βρίσκονται σε κίνηση’ παρά αυτά που έχουν φτάσει σε μια ‘τέλεια κατάσταση’.
5
Η κατάσταση σήμερα Προσπάθειες παροχής πιο συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και ίσες ευκαιρίες. Ανάπτυξη τρόπων, τεχνικών, εντοπισμός εμποδίων και παραγόντων περιθωριοποίησης. Κριτική λόγω της ανεπάρκειας των εκπαιδευτικών να ανταποκριθούν σε συμπεριληπτικά περιβάλλοντα μάθησης. Πολλά παιδιά περιθωριοποιούνται παρά το γεγονός ότι τα διάφορα εκπαιδευτικά συστήματα κάνουν κατά καιρούς διάφορες εξαγγελίες σχετικές με αυτό το θέμα.
6
Συνεργατική Τέχνη για τη Συμπερίληψη Ι
Τα παιδιά που συνεργάζονται στις ομάδες τους: Έχουν ένα κοινό στόχο να πετύχουν Μαθαίνουν να μοιράζουν τις σκέψεις τους (π.χ. στερεότυπα, πολυμορφία και δημοκρατία), Μαθαίνουν να μοιράζονται συναισθήματα και να χρησιμοποιούν την κριτική σκέψη για να μπουν στα συναισθήματα των άλλων (π.χ. των ηρώων των ιστοριών αλλά και των συμμαθητών τους)
7
Συνεργατική Τέχνη για τη Συμπερίληψη ΙΙ
Αναπτύσσουν φιλίες και κτίζουν την εμπιστοσύνη στις ομάδες τους. Τα παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη μάθηση μπορούν να συμμετέχουν αφού η προσέγγιση των τεχνών είναι διαφορετική από τις παραδοσιακές προσεγγίσεις.
8
Προηγούμενες έρευνες στη συνεργατική τέχνη Ι
Οι προηγούμενες έρευνες έδειξαν ότι η συνεργατική τέχνη: βοηθά τους εκπαιδευτικούς να μεταφέρουν αποτελεσματικά στους μαθητές τους διαπολιτισμικές αξίες όπως ο σεβασμός προς το «άλλο» και αποδοχή της διαφορετικότητας. βοηθά τους μαθητές να βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά, και ως εκ τούτου ορισμένες σχέσεις εξουσίας (οικονομικές, φυλετικές, εθνικές) μπορούν να αλλάξουν.
9
Προηγούμενες έρευνες στη συνεργατική τέχνη ΙΙ
Βοηθά τους μαθητές να: έρθουν πιο κοντά ο ένας στον άλλο, να κατανοήσουν τα συναισθήματα του άλλου, να δουν τους συνομηλίκους τους από ανθρώπινη σκοπιά, και να σκεφτούν περισσότερο για τους συμμαθητές τους, ανεξάρτητα από τη φυλή, την εθνικότητα ή την κοινωνική τους τάξη.
10
Αφήγηση και συμπερίληψη
Η αφήγηση και οι λαϊκές ιστορίες μπορούν να προωθήσουν τη συμπεριληπτική και διαπολιτισμική εκπαίδευση. Πρόγραμμα EUMOF Αφήγηση σε άτυπα περιβάλλοντα μάθησης. Διαπολιτισμικός διάλογος στην εκπαίδευση.
12
Αφήγηση και συμπερίληψη
Οι λαϊκές ιστορίες Έχουν ξεκάθαρη και απλή δομή. Παρουσιάζουν κοινωνικές σχέσεις και συμπεριφορές. Βοηθούν τα παιδιά να ανακαλύψουν την πολιτισμική ποικιλία του κόσμου. Βρίσκουν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στο δικό τους πολιτισμό και άλλους πολιτισμούς. Διέπονται από αξίες σχετικές με τη συμπεριληπτική εκπαίδευση (π.χ. δικαιοσύνη, ενδιαφέρον για τους άλλους κ.λπ)
13
Περιγραφή έργου Το CAREM εστιάζει στη χρήση της συνεργατικής τέχνης για την αντιμετώπιση της πρόκλησης της περιθωριοποίησης, της διαπολιτισμικότητας και της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Προσαρμογή, ανάπτυξη, δοκιμή, εφαρμογή και διάδοση νέων μεθοδολογιών διδασκαλίας και παιδαγωγικών στρατηγικών. Παραγωγή μιας συλλογής εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων συνεργατικής τέχνης και ενός οδηγού για τους εκπαιδευτικούς.
14
Μεθοδολογία I 1η φάση: Χαρτογράφηση της τρέχουσας κατάστασης στις 5 χώρες. 2η φάση: Συνέντευξη από εκπαιδευτικούς, εκπαιδευτικούς και μετανάστες μαθητές από τις 5 χώρες. Θεματική Ανάλυση: (α) Ανάγκες (β) Πρακτικές, and (γ) Περαιτέρω εισηγήσεις. 3η φάση: Ανάπτυξη συνεργατικών δραστηριοτήτων τέχνης σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων μας. Οι δραστηριότητες μεταφράστηκαν στις γλώσσες της κοινοπραξίας.
15
Δραστηριότητες Εμπειρίες με το Διαφορετικό Μείωση της Περιθωριοποίησης
Δημοκρατική Ευρωπαϊκή Ιθαγένεια Εμπειρίες με το Διαφορετικό
16
Μεθοδολογία II 4η φάση: Διοργάνωση εκπαιδευτικών μαθημάτων σε κάθε χώρα για τους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς. 5η φάση: Πειραματική αναθεώρηση και υλοποίηση των δραστηριοτήτων και των υλικών της συνεργατικής τέχνης στις τάξεις των συμμετεχόντων. Συνεντεύξεις μετά την εφαρμογή των δραστηριοτήτων που διεξήχθησαν και αναλύθηκαν.
17
Παράδειγμα δραστηριότητας
Συνεργατικό κολάζ- Δημιουργία ιστορίας- Αφήγηση ιστορίας
18
Αποτελέσματα Ι Η εφαρμογή των δραστηριοτήτων του CAREM:
Επέτρεψε στους μαθητές να αναλύσουν και να συζητήσουν τρόπους για να βελτιώσουν τις στάσεις τους προς το «διαφορετικό», Βοήθησε τους μαθητές να συνειδητοποιήσουν τη σημασία της πολιτιστικής και γλωσσικής πολυμορφίας στους μαθητές,
19
Αποτελέσματα ΙΙ Έδωσε τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στους μαθητές που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη μάθηση. Επέτρεψε να ακουστούν οι «κρυφές» φωνές των μαθητών. Ενίσχυσε τη συμμετοχή όλων των μαθητών στις δραστηριότητες της τάξης. Συνεργατική τέχνη μέσα από την αφήγηση μπορεί να προωθήσει τη συμπεριληπτική εκπαίδευση.
20
Ευχαριστώ!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.