Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεCallidora Golias Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
2
2 Στόχος πληροφοριακού συστήματος Υποστήριξη διαδικασιών υπολογισμού δεικτών ποιότητας Αξιοποίηση υφιστάμενων πληροφοριακών συστημάτων για τη συλλογή πρωτογενών δεδομένων Αυτοματοποιημένες διαδικασίες αξιολόγησης, ευέλικτες και στο μικρότερο δυνατό κόστος Ενημέρωση σχετικά με τους υπολογιζόμενους δείκτες ποιότητας Αποθήκευση και ταξινόμηση δεδομένων
3
3 Ανάπτυξη πληροφοριακού συστήματος Χρήση τεχνολογίας ανοιχτού κώδικα: Περισσότερος χρόνος στην ανάπτυξη Καλύτερη προσαρμοστικότητα στις εκάστοτε ανάγκες/συνθήκες, ευκολότερη προσθήκη νέων υπηρεσιών, απόκτηση τεχνογνωσίας Ταυτοποίηση χρηστών βασισμένη στο σύστημα γραμματειακής υποστήριξης (ΠΥΘΙΑ) Δημιουργία χρηστών και στοιχείων ταυτοποίησης (username/password) για όσους δεν είχαν χαρακτηριστικά πρόσβασης στο σύστημα ΠΥΘΙΑ
4
4 Τοπολογία πληροφοριακού συστήματος
5
5 Είσοδοι δεδομένων Ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια: Προς μέλη των τμημάτων του Ιδρύματος: Υπευθύνου Μαθήματος Ατομικών στοιχείων διδασκόντων Υπευθύνου ερευνητικού εργαστηρίου Προϊσταμένου Τμήματος
6
6 Είσοδοι δεδομένων Ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια: Προς Υπηρεσίες του Ιδρύματος: Προϊσταμένου Γραμματείας Προϊσταμένου Βιβλιοθήκης Προϊσταμένου Γραμματείας της Συνέλευσης του Ιδρύματος Προϊσταμένου Γραμματείας του Συμβουλίου του Ιδρύματος Προϊσταμένου Γυμναστηρίου Προϊσταμένου Ειδικού Λογαριασμού Κονδυλίων Έρευνας Προϊσταμένου Οικονομικής Υπηρεσίας Προϊσταμένου Πληροφορικής Υποδομής Προϊσταμένου Φοιτητικής Μέριμνας Προϊσταμένου Πρακτικής Άσκησης Προϊσταμένου Τεχνικής Υπηρεσίας Προϊσταμένου Τμήματος Δημοσίων - Διεθνών Σχέσεων Προϊσταμένου Τμήματος Εκδόσεων / Εκτυπώσεων Προϊσταμένου Τμήματος Ξένων Γλωσσών Προϊσταμένου Τμήματος Προμηθειών Προϊσταμένου Τμήματος Προσωπικού Προϊσταμένου του Γραφείου Διασύνδεσης
7
7 Ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια: Προς φοιτητές: Αξιολόγησης υπηρεσιών προς τους φοιτητές του ιδρύματος Προς αποφοίτους: Αποφοίτων του Ιδρύματος Είσοδοι δεδομένων
8
8 Έντυπα ερωτηματολόγια: Αξιολόγησης Θεωρητικού μαθήματος Αξιολόγησης Εργαστηριακού μαθήματος Αξιολόγησης Θεωρητικού μαθήματος σε αγγλική γλώσσα (Erasmus κλπ) Είσοδοι δεδομένων
9
9 Έντυπα ερωτηματολόγια
10
10 Έντυπα ερωτηματολόγια Πλεονεκτήματα: Ενεργή συμμετοχή φοιτητών στην αξιολόγηση Συμμετοχή από φοιτητές που παρακολουθούν τις διαλέξεις του μαθήματος Αξιολόγηση την ώρα του μαθήματος και όχι μεταγενέστερα Πλήρης ανωνυμία Μειονεκτήματα: Χρονοβόρα διαδικασία σάρωσης (30 μέρες για 30.000 ερωτηματολόγια) Αυξημένο κόστος
11
11 Στατιστική επεξεργασία – Δείκτες ποιότητας Για τα έντυπα ερωτηματολόγια ορίστηκαν οι παρακάτω 11 δείκτες: 1 - Σαφήνεια στόχων μαθήματος 2 - Ύλη και διδακτικό υλικό 3 - Καταλληλότητα εξαμήνου 4 - Χρήση ασκήσεων 5 - Διαφάνεια εξεταστικών κριτηρίων 6 - Χρήση εργασιών 7 - Ποιότητα διδασκαλίας 8 - Συνέπεια διδάσκοντα 9 - Προσιτός στους φοιτητές 10 - Συμμετοχή στη διδασκαλία 11 - Ατομική μελέτη Ορισμοί: Ρόλος μαθήματος στο πρόγραμμα σπουδών Διδάσκοντας Φοιτητής
12
12 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Πλήθος μαθημάτων Πλήθος ερωτηματολογίων που καταχωρήθηκαν Μέσο ποσοστό συμμετοχής φοιτητών Θεωρία5681303521.33% Εργαστήριο3791868849.79% Σύνολο94731723- Τμήματα που συμμετείχαν στην αξιολόγηση:20 (Οι δείκτες ποιότητας υπολογίστηκαν με βάση τη στρογγυλοποιημένη μέση τιμή) Αποτελέσματα αξιολόγησης χειμερινού εξαμήνου 2011-2012
13
13 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Πλήθος μαθημάτων Πλήθος ερωτηματολογίων που καταχωρήθηκαν Μέσο ποσοστό συμμετοχής φοιτητών Θεωρία4751037220.40% Εργαστήριο3361829350.54% Σύνολο81128665- Τμήματα που συμμετείχαν στην αξιολόγηση:21 (Οι δείκτες ποιότητας υπολογίστηκαν με βάση τη στρογγυλοποιημένη μέση τιμή) Αποτελέσματα αξιολόγησης εαρινού εξαμήνου 2011-2012
14
14 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Portal Υπηρεσιών προς καθηγητές / προισταμένους τμημάτων
15
15 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Portal Υπηρεσιών προς καθηγητές / προϊσταμένους τμημάτων
16
16 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Υπηρεσία συμπλήρωσης έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης Δικτυακή φόρμα συμπλήρωση της έκθεσης (δυνατότητες αποθήκευσης - εκτύπωσης κλπ) Συγκεντρώνει δεδομένα από όλα τα παραπάνω ερωτηματολόγια, προβολή βοηθητικών κειμένων. Ενιαία μορφή εκθέσεων Δημιουργία αρχείου εκθέσεων Μελλοντικά, αυτοματοποιημένη αποστολή στην ΑΔΙΠ
17
17 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Υπηρεσία συμπλήρωσης έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης (ΟΜΕΑ)
18
18 Εξαγωγή Αποτελεσμάτων Υπηρεσία συμπλήρωσης έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης (ΟΜΕΑ)
19
19 Μελλοντικές προεκτάσεις Εξαγωγή δεικτών ποιότητας σε μορφή ΧΜL προς το πληροφοριακό σύστημα της ΑΔΙΠ Επέκταση της διασύνδεσης πληροφοριακών συστημάτων του ιδρύματος για την εισαγωγή πρωτογενών δεδομένων (πχ ειδικού λογαριασμού, βιβλιοθήκης κλπ) Αναθεώρηση βελτίωση ερωτηματολογίων Φόρμα συμπλήρωσης έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης ιδρύματος
20
20 Ερωτήσεις
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.