Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεCiro Kara Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΚΟΡΤΖΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΗΘΙΚΗ & ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΚΟΡΤΖΗΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
2
Αλλαγές στην δημόσια διοίκηση και στην πολική σκέψη
Δραστικές αλλαγές στο εκπαιδευτικό σύστημα , αντιγράφοντας πολλά από το σύστημα της Φιλανδίας πχ.
3
Μείωση της γραφειοκρατίας και της διαφθοράς
Αλλαγή του κρατικού μηχανισμού και της πολυπλοκότητας των νόμων , επιβαρύνουν ασύμμετρα το επιχειρείν. Αλλαγή του οικονομικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος με στόχο να γίνει πιο ηθικό..
4
Η επιχειρηματική ηθική είναι έννοια απόλυτη , και αναφέρεται σε προσωπικές και συλλογικές αποφάσεις και κυρίως, συμπεριφορές ηγετών , οι οποίες έχουν αντίκτυπο στη φήμη και κυρίως, στην συνολική κοινωνική επίπτωση των εμπορικών και παραγωγικών επιλογών που καθορίζει.
5
Η πράσινη επιχειρηματικότητα προσφέρει την προοπτική ανάπτυξης της υπαίθρου και αποκέντρωση της οικονομικής δραστηριότητας, με αποτέλεσμα τη συμβολή στην αντιστροφή της αστυφιλίας.
6
Ακεραιότητα, Αντικειμενικότητα, Ανεξαρτησία, Εμπιστευτικότητα, Επάρκεια, Ευθύνη, Διάρκεια
7
Εταιρική Συμπεριφορά Περιβαλλοντολογική Προστασία Κοινωνικές Ενέργειες Οικονομική Σταθερότητα Κανονισμούς και Επικοινωνία
8
Η επιχειρηματικότητα δεν υπάρχει αποκομμένη από την υπόλοιπη κοινωνία.
9
Είναι πλέον σίγουρο ότι η δέσμευση της εταιρίας σε σχέση με τις κοινωνικές της ευθύνες καλύπτει σημαντικές ανάγκες της κοινωνίας, προβάλλει την επιχείρηση ως κοινωνικό εταίρο και έχει αποδειχθεί ότι επηρεάζει θετικά τους καταναλωτές.
10
«Οι εταιρίες οφείλουν να καταλάβουν τι συμβαίνει στο μυαλό των καταναλωτών και των διαμορφωτών γνώμης, και να έχουν έγκαιρη προειδοποίηση για τα κοινωνικά θέματα που τους αφορούν»
11
Kοινωνική Υπευθυνότητα
12
Εξυπηρέτηση Πελατών
13
Όλες οι έρευνες δείχνουν ότι η εταιρική φήμη είναι το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο που έχει η επιχείρηση, γιατί στηρίζετε στην εμπιστοσύνη ,στην ποιότητα και στην διαφάνεια.
14
Να έχουν την δέσμευση από τους υψηλά ιστάμενους
Να κατανοούν ότι το ΕΚΕ ούτε είναι μια εξόρμηση ούτε είναι μια ενέργεια προώθησης πωλήσεων, αλλά μια υπέρ-δραστήρια δέσμευση από την πλευρά της εταιρίας να απευθύνει τις ευθύνες σε όλους της τους επενδυτές. Να κατανοούν γιατί επιθυμούν να αγκαλιάσουν το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής υπευθυνότητας
15
Να αναπτύξουν ένα πρόγραμμα που θα υποστηρίζει τους πλατύτερους επιχειρησιακούς στόχους
Να επιλέξουν το σωστό πρόγραμμα και να βρουν τους κατάλληλους συνεργάτες Να αξιολογήσουν την αποτελεσματικότητα του προγράμματος
16
Model Depiction
17
Αριστοτέλης
18
Χωρίς την ηθική εμπιστοσύνη στα συμφωνημένα , την αμοιβαιότητα στη συμπεριφορά και γενικότερα στην επιχειρηματική ηθική δεν θα πάει μπροστά η Ελλάδα.
19
Σας ευχαριστώ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.