Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεHallie Hatzis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Διαδικασία Εσωτερικής Αξιολόγησης Προπτυχιακών Μαθημάτων από τους Φοιτητές
2
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Το ερωτηματολόγιο Χρήση του ερωτηματολογίου της ΑΔΙΠ για την εσωτερική αξιολόγηση των μαθημάτων από τους φοιτητές. ερωτηματολογίου της ΑΔΙΠ Διαφοροποίηση του ερωτηματολογίου μόνο για την Σχολική Πρακτική Άσκηση ( επίπεδα Ι έως IV), ώστε να αποκτήσει επιπλέον στοχευμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά. Βασικοί άξονες : Το μάθημα Ο διδάσκων Το εργαστήριο Ο φοιτητής
3
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Διαδικασία Αξιολόγησης Ηλεκτρονική καταγραφή με χρήση του λογισμικού limesurvey. limesurvey Κάθε φοιτητής λαμβάνει ένα ανώνυμο κουπόνι. Μπορεί να το χρησιμοποιήσει : μόνο μία φορά. από οποιοδήποτε τερματικό εντός η εκτός Πανεπιστημίου. Μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
4
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Πλεονεκτήματα Άμεση καταγραφή των απαντήσεων για κάθε μάθημα. Δυνατότητα στατιστικής επεξεργασίας των απαντήσεων (post-processing). Για παράδειγμα, δυνατότητα συνάθροισης των απαντήσεων για εξαγωγή στατιστικών δεδομένων σε επίπεδο Τμήματος. Διασφάλιση της ανωνυμίας των συμμετεχόντων.
5
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Μειονεκτήματα Χαμηλό ποσοστό συμμετοχής : Το ποσοστό συμμετοχής κυμαίνεται περίπου στο 10% των φοιτητών που παρακολουθούν τις διαλέξεις. Το παραπάνω ποσοστό είναι κοινό σε όλο το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τη συγκεκριμένη διαδικασία αξιολόγησης. Διαπιστώνεται έλλειμμα κουλτούρας συμμετοχής και ανατροφοδότησης από τους φοιτητές.
6
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Προτάσεις αύξησης της συμμετοχής Μεταφορά των φοιτητών για κάθε μάθημα στο νέο εργαστήριο Η / Υ. Η διαδικασία παραμείνει ανώνυμη, αλλά είναι υποχρεωτική για όσους φοιτητές προσέρχονται στις διαλέξεις. Η παραπάνω διαδικασία δεν είναι εφικτή για όλα τα μαθήματα. Υπάρχουν περιορισμοί που πηγάζουν από το ωρολόγιο πρόγραμμα.
7
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Αποτελέσματα Αξιολόγησης Φοιτητών Για το σύνολο των μαθημάτων του ακαδ. έτους 2012-2013. Μετά από στατιστική επεξεργασία (html αρχείο ).html αρχείο Επεξηγήσεις : Για την επεξήγηση των απαντήσεων Α.9, Δ.35, Δ.38 και Δ.39 ανατρέξτε στο ερωτηματολόγιο. Όπου απαντάται ο όρος ΝΟ -PROCESS σημαίνει ότι : δεν υπάρχουν επαρκή δεδομένα για να εξαχθεί τιμή ή η ερώτηση δεν ανταποκρίνεται στο συγκεκριμένο μάθημα ( π. χ. ερωτήσεις σχετικά με το εργαστήριο για μαθήματα που δεν είναι εργαστηριακά ).
8
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Συμπεράσματα Αξιολόγησης Ο μέρος όρος των απαντήσεων βρίσκεται περίπου στο 4 ( μέγιστη βαθμολογία 5) με τυπική απόκλιση περίπου 1. Οι φοιτητές που συμμετείχαν στην αξιολόγηση είναι εκείνοι που κατά κανόνα παρακολούθησαν το μάθημα και συμμετείχαν στις γραπτές εργασίες ( απαντήσεις Δ.35, Δ.36).
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.