Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα… Προϊόν/ υπηρεσία Καταναλωτές

2 Επιχειρηματικό σχέδιο Ερευνα αγοράς Σχεδιασμός προγράμματος μάρκετινγκ Ανάπτυξη σχεδίων δράσης Χρηματοοικονομικός σχεδιασμός και ανάλυση

3 Ερευνα αγοράς Προσφορά Ανάλυση περιβάλλοντος Δομή Ανταγωνισμός Συγκέντρωση Εμπόδια εισόδου Μέγεθος Δυνητικό Πραγματικό Ζήτηση Ανάγκες Κατηγοριοποίηση Διαδικασία ικανοποίησης Παράγοντες επηρεασμού Τμήματα αγοράς Επιχειρηματικό σχέδιο

4 Πολιτικό / ρυθμιστικό περιβάλλον Οικονομικό περιβάλλον Κοινωνικό /πολιτιστικό περιβάλλον Τεχνολογικό περιβάλλον Ερευνα αγοράς

5 Άμεσοι ανταγωνιστές Υποκατάστατα Ανταγωνιστικά Ανταγωνιστές Ερευνα αγοράς

6 Εμπόδια εισόδου Οικονομικά Πίστη του καταναλωτή Νομικά Ερευνα αγοράς

7 Ανάγκες αυτοπραγμάτωσης Ανάγκες σεβασμού/ εκτίμησης Κοινωνικές ανάγκες Ανάγκες ασφάλειας Φυσιολογικές ανάγκες Επίπεδα αναγκών του Maslow Ερευνα αγοράς

8 Κατανάλωση Ικανοποίηση Εμφάνιση Αναζήτηση Επιλογή Ερευνα αγοράς

9 Καταναλωτής ΤιμήΕισόδημα Υποκατάστατα\ συμπληρωματικά ΔιαφήμισηΠροτιμήσειςΠροσδοκίες Μέγεθος πληθυσμού Είδος προϊόντος Ερευνα αγοράς

10 Τμήμα 1 Τμήμα 2 Τμήμα 3 Ερευνα αγοράς

11 Ανάπτυξη προγράμματος μάρκετινγκ Ιδέες για νέα προϊόντα, Πληροφορίες για την αγορά και των ανταγωνισμό Πληροφορίες και εκτιμήσεις για τις δυνατότητες της επιχείρησης και τις προσωπικές δυνατότητες του επιχειρηματία

12 Πρόγραμμα marketing Προϊόν Τιμή Οροι και μέθοδοι πληρωμής Εκπτώσεις Κόστος ανταλλακτικών Προβολή Διαφήμιση Συμμετοχή σε εκθέσεις Δημόσιες σχέσειςΕκθέσεις Τόπος Μέθοδοι και δίκτυα διανομής Συχνότητα παράδοσης Επιχειρησιακό σχέδιο

13 Πολιτική προϊόντος Τμήμα 1 Χαρακτηριστικά Πλεονεκτήματα δικά μας Στόχοι Τμήμα 2 Χαρακτηριστικά Πλεονεκτήματα δικά μας Στόχοι Τμήμα 3 Χαρακτηριστικά Πλεονεκτήματα δικά μας Στόχοι

14 Προϊόν Διευρυμένο προϊόν Αναμενόμενο προϊόν Βασικό προϊόν Δυνητικό προϊόν

15 Στόχοι της επιχείρησης Ανάπτυξη προϊόντων Οργάνωση επιχείρησης Ανάπτυξη διαδικασιών λειτουργίας Ανάπτυξη υποδομής Οικονομική διαχείριση Έλεγχος Σχέδια δράσης Επιχειρησιακό σχέδιο

16 Σχέδιο δράσης Μέγεθος Χρόνος υλοποίησης Φορέας Μέσα υλοποίησης Διαδικασίες ελεγχου Περιεχόμενο

17 Χρηματοοικονομικός σχεδιασμός Κόστος επένδυσης Κόστος λειτουργίας Εσοδα από την λειτουργία Ταμειακές ροές Αποτελέσματα και δείκτες Επιχειρησιακό σχέδιο


Κατέβασμα ppt "Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google