Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεLysander Muto Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Συνάντηση Εκπαιδευτών Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Μέσης Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής Άνοιξη 2008 Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε. Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
2
Σκοπός Προγράμματος Επιμόρφωσης Γενικός σκοπός του προγράμματος είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων σε θέματα Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Η επιμόρφωση αυτή εστιάζεται σε δύο άξονες: την απόκτηση βασικών δεξιοτήτων χρήσης Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (ηλεκτρονικό αλφαβητισμό) τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στη διαδικασία της μάθησης
3
Πηγές χρηματοδότησης Μέση Εκπαίδευση Συγχρηματοδότηση από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο (ΕΚΤ) και την Κυπριακή Δημοκρατία Δημοτική Εκπαίδευση Δάνεια από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και Τράπεζα Αναπτύξεως Συμβουλίου της Ευρώπης
4
Συνάντηση εκπαιδευτών Καλωσόρισμα Περιεχόμενο σεμιναρίου Διάρκεια Διάρκεια Υποχρεώσεις εκπαιδευομένων Υποχρεώσεις εκπαιδευομένων Συναντήσεις Συναντήσεις Υλικό Υλικό Αξιολόγηση Αξιολόγηση Διαδικαστικά Υποχρεώσεις Εκπαιδευτών Υποχρεώσεις Εκπαιδευτών Παρουσιολόγια Παρουσιολόγια Εργασίες Εργασίες
5
Διάρκεια σεμιναρίου 20 διδακτικές περίοδοι: 5 συναντήσεις διάρκειας, 4 δ.π. η κάθε μια Τα μαθήματα, για κάθε ομάδα, 1 φορά την εβδομάδα Ώρες διεξαγωγής σεμιναρίου Καθημερινές απόγευμα: 15.30-18.45 Σάββατο πρωί: 08.30-11.45
6
Υποχρεώσεις εκπαιδευομένων Συμμετοχή υποχρεωτική (μόνο 1 δικαιολογημένη απουσία) Ανάπτυξη μικρής εργασίας: Σχεδιασμός μαθήματος με την ενσωμάτωση των ΤΠΕ Στην τελευταία συνάντηση Η παρουσία όλων υποχρεωτική Συμπλήρωση ερευνητικών εργαλείων
7
Συναντήσεις Θεματικό πλαίσιο (Mαθηματικά) 1η συνάντηση: Εισαγωγή – Διαδίκτυο 2 η -3 η συνάντηση: Λογισμικά Δυναμικής Γεωμετρίας (Geogebra-Sketchpad) 4η συνάντηση: Τα λογισμικά Derive-Autograph 5η συνάντηση: Αξιολόγηση
8
Συναντήσεις Θεματικό πλαίσιο (Φυσικές Επιστήμες) 1η συνάντηση: Εισαγωγή – Διαδίκτυο 2 η συνάντηση: Το λογισμικό Interface-Data Studio 3 η συνάντηση: Τα λογισμικά Interactive Physics, Modellus, Net Logo. 4η συνάντηση: Τα λογισμικά Crocodile Physics/Chemistry Κλειστά Λογισμικά /Κριτήρια αξιολόγησης 5η συνάντηση: Αξιολόγηση
9
Συναντήσεις Θεματικό πλαίσιο (Φιλολογικά θέματα) 1η συνάντηση: Εισαγωγή – Κλειστό Λογισμικό/Κριτήρια αξιολόγησης 2 η συνάντηση: Ανοικτό Λογισμικό (Word-Power point-Hot potatoes) 3 η συνάντηση : Διαδίκτυο 4η συνάντηση: Inspiration 5η συνάντηση: Αξιολόγηση
10
Υλικό Εκπαιδευτές Έντυπο υλικό Βιβλιάριο σημειώσεων εκπαιδευτών Υλικό σε ηλεκτρονική μορφή CD με παρουσιάσεις και συνοδευτικό υλικό (παραδείγματα) Εκπαιδευόμενοι Οι παρουσιάσεις θα φιλοξενηθούν στην ιστοσελίδα Π.Ι.: http://www.e-epimorfosi.ac.cy
11
Αξιολόγηση Ανάπτυξη Σχεδίου Μαθήματος Ημερομηνία Ανάπτυξης Σχεδίου Μαθήματος Στην 5η συνάντηση: η παρουσία όλων είναι απαραίτητη Πού; Στο εργαστήριο ΗΥ στην παρουσία του εκπαιδευτή Η μικρή εργασία θα διορθωθεί από τον εκπαιδευτή
12
Υποχρεώσεις εκπαιδευτών Παραλαβή κλειδιών – Ασφάλεια εργαστηρίων Επικοινωνία με υπεύθυνο εργαστηρίου και διευθέτηση τυχόν αναγκών Επικοινωνία με Π.Ι. (παρακολούθηση του email) για ενημέρωση για διάφορα θέματα (παραλαβή παρουσιολογίων) Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ οι ώρες διεξαγωγής των σεμιναρίων στις διάφορες συναντήσεις (π.χ. 15.00-19.00 σε όλες τις συναντήσεις) Επικοινωνία με ΠΙ (παρακολούθηση του email) Ενημέρωση του ΠΙ άμεσα για οποιεσδήποτε νέες εγγραφές θα πραγματοποιηθούν (πλήρη στοιχεία του εκπαιδευομένου) Να δοθεί το ερωτηματολόγιο στους εκπαιδευόμενους για αξιολόγηση του Προγράμματος Διόρθωση στοιχείων εκπαιδευομένων (σχετικό έντυπο) Παράδοση σχετικών εντύπων
13
Παρουσιολόγια Έντυπο παρουσιών και καταγραφή επιτυχούς συμπλήρωσης του προγράμματος Έλεγχος στοιχείων εκπαιδευομένων Τηλεφωνική επικοινωνία με τους εκπαιδευόμενους για επιβεβαίωση συμμετοχής Ενημέρωση Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με τη συμπλήρωση της 2 ης συνάντησης infotpe@cyearn.pi.ac.cy infotpe@cyearn.pi.ac.cy Απουσίες: 20% προγράμματος = 1 δικαιολογημένη απουσία Ολοκλήρωση σεμιναρίων Παραδίνονται τα παρουσιολόγια όπου σημειώνεται ποιοι έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς το πρόγραμμα (απουσίες + επιτυχία στην εργασία) Συμπληρωμένες στήλες παρουσιών Υπογραμμένο παρουσιολόγιο Εκπαιδευτή Συμπληρωμένη στήλη παράδοσης εργασιών
14
Άλλες παρατηρήσεις Όχι υπογραφές στο παρουσιολόγιο με μολύβι Να υπογράφουν (μονογράφουν) οι εκπαιδευόμενοι στο παρουσιολόγιο (όχι ν) Αλλαγές στις διευθύνσεις ή στα προσωπικά τους στοιχεία να διορθώνονται στο Έντυπο διόρθωσης στοιχείων Οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός θα αποχωρήσει από το Πρόγραμμα θα πρέπει να στείλει πρώτα γραπτή επιστολή στον Αν. Διευθυντή του Π.Ι. όπου θα τον ενημερώνει για αυτή του την απόφαση Με την ολοκλήρωση κάθε συνάντησης να σημειώνεται η απουσία με x και να μονογράφει ο εκπαιδευτής στο κάτω μέρος της στήλης Ανάρτηση των αφισών στα εργαστήρια
15
Εργασίες Έλεγχος αριθμού εργασιών (να συμφωνεί με τον αριθμό εκπαιδευομένων της ομάδας) Στο ΠΙ παραδίδονται: Η διορθωμένη μικρή εργασία σε ηλεκτρονική και έντυπη μορφή. Σημειώνεται ότι οι εκπαιδευόμενοι αναμένεται να φέρουν το δικό τους δισκάκι. Συμπληρωμένο έντυπο αξιολόγησης για τον κάθε εκπαιδευόμενο Παράδοση εργασιών στο Π.Ι., το αργότερο μέχρι τις 8 Μαΐου 2008
16
Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας Ακολουθεί η παρουσίαση του εκπαιδευτικού υποστηρικτικού υλικού για την κάθε ειδικότητα, που οργανώθηκε από την Ομάδα Επιμόρφωσης Τ.Π.Ε. του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.