Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1 η Ανοικτή Συζήτηση με τους Επιχειρηματίες του Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, 28/4/2010.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1 η Ανοικτή Συζήτηση με τους Επιχειρηματίες του Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, 28/4/2010."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1 η Ανοικτή Συζήτηση με τους Επιχειρηματίες του Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, 28/4/2010

2 Διαχείριση κινδύνων και απειλών της αγοράς

3 «Το μόνο σταθερό στη φύση είναι η αλλαγή. Έλεγξέ την αντί να σε ελέγξει…»

4 Ένα νέο περιβάλλον διαμορφώνεται.

5 Η αγορά αλλάζει για πάντα.

6 Με κατάσταση λειτουργίας…

7 …να είναι η σύγχυση.

8 Εξωτερική σκηνή

9 Στην αγορά εμφανίζονται νέα δεδομένα.

10  Πτώση της κατανάλωσης

11  Αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς

12  Πτώση της κατανάλωσης  Αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς  Αλλαγή στη διαβάθμιση αναγκών

13  Πτώση της κατανάλωσης  Αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς  Αλλαγή στη διαβάθμιση αναγκών  Λίαν ανταγωνιστικό περιβάλλον

14 Εσωτερική σκηνή

15 Σε επίπεδο Νομού

16  Ανομοιογενές σύνολο τοπικών επιχειρήσεων

17  Διαφορετικές κουλτούρες

18 «Υπάρχει τελικά λύση;»

19 Τι έχει «γράψει» η ιστορία…

20 Ανάβρα Μαγνησίας

21 Η Ανάβρα Μαγνησίας βρίσκεται σε υψόμετρο περίπου χιλίων μέτρων και σε μεγάλη απόσταση από τις πιο κοντινές κωμοπόλεις της Μαγνησίας, της Λάρισας και της Φθιώτιδας. Τα τελευταία χρόνια, ο πρόεδρος της κοινότητας, Δημήτρης Τσουκαλάς, εκμεταλλεύτηκε κάθε ευκαιρία από εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα και δημιούργησε αιολικό πάρκο, περιβαλλοντικό πάρκο, πρότυπες κτηνοτροφικές υποδομές και αναρριχητικά κέντρα. Το αποτέλεσμα ήταν αξιοθαύμαστο:

22 Η Ανάβρα Μαγνησίας βρίσκεται σε υψόμετρο περίπου χιλίων μέτρων και σε μεγάλη απόσταση από τις πιο κοντινές κωμοπόλεις της Μαγνησίας, της Λάρισας και της Φθιώτιδας. Τα τελευταία χρόνια, ο πρόεδρος της κοινότητας, Δημήτρης Τσουκαλάς, εκμεταλλεύτηκε κάθε ευκαιρία από εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα και δημιούργησε αιολικό πάρκο, περιβαλλοντικό πάρκο, πρότυπες κτηνοτροφικές υποδομές και αναρριχητικά κέντρα. Το αποτέλεσμα ήταν αξιοθαύμαστο: Μεγάλοι ρυθμοί ανάπτυξης, επιχειρηματικότητα και μηδενική ανεργία.

23 H Ιστορική Κοινότητα Αμπελακίων βρίσκεται στο Νομό Λάρισας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

24 H Ιστορική Κοινότητα Αμπελακίων βρίσκεται στο Νομό Λάρισας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Η κωμόπολη των Αμπελακίων, έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο, κυρίως για την ίδρυση το έτος 1778, του πρώτου συνεταιρισμού στον κόσμο, με την ονομασία

25 H Ιστορική Κοινότητα Αμπελακίων βρίσκεται στο Νομό Λάρισας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Η κωμόπολη των Αμπελακίων, έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο, κυρίως για την ίδρυση το έτος 1778, του πρώτου συνεταιρισμού στον κόσμο, με την ονομασία "Κοινή Συντροφία και Αδελφότης των Αμπελακίων",

26 H Ιστορική Κοινότητα Αμπελακίων βρίσκεται στο Νομό Λάρισας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Η κωμόπολη των Αμπελακίων, έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο, κυρίως για την ίδρυση το έτος 1778, του πρώτου συνεταιρισμού στον κόσμο, με την ονομασία "Κοινή Συντροφία και Αδελφότης των Αμπελακίων", που είχε ως αντικείμενο

27 H Ιστορική Κοινότητα Αμπελακίων βρίσκεται στο Νομό Λάρισας, της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Η κωμόπολη των Αμπελακίων, έγινε γνωστή σε όλο τον κόσμο, κυρίως για την ίδρυση το έτος 1778, του πρώτου συνεταιρισμού στον κόσμο, με την ονομασία "Κοινή Συντροφία και Αδελφότης των Αμπελακίων", που είχε ως αντικείμενο την παραγωγή, επεξεργασία, βαφή και εμπορία, κόκκινων νημάτων.

28 Ο κρόκος, το χρυσάφι της ελληνικής γης όπως αποκαλείται, συγκαταλέγεται στα πιο προσφιλή και πολύτιμα μπαχαρικά των αρχαίων πολιτισμών, για το άρωμα, το χρώμα, τις φαρμακευτικές και αφροδισιακές του ιδιότητες. Η ιστορία του στη νεότερη Ελλάδα ξεκινάει όταν Κοζανίτες έμποροι το μεταφέρουν από την Αυστρία, τον 17ο αιώνα. Για τριακόσια χρόνια ο κρόκος καλλιεργείται και αναπτύσσεται κάτω από τον ήλιο της Μακεδονίας, σε μία περιοχή που περιλαμβάνει πολλά μικρά χωριά του Νομού Κοζάνης.

29 Ο κρόκος ή η ελληνική ζαφορά ( saffron ) όπως συνήθως λέγεται, ανήκει στην καλύτερη ποιότητα σαφράν στον κόσμο.

30 Σαν καταναλώτριες χώρες θεωρούνται η Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία, Η.Π.Α., Ελβετία, Αγγλία, Γερμανία, Σκανδιναβικές και Κάτω Χώρες, Σαουδική Αραβία, Κουβέϊτ, Βραζιλία, Αργεντινή, Ιαπωνία και μερικές χώρες της Ινδουιστικής θρησκείας.

31 Χειρισμός κατάστασης σύγχυσης

32 Σταθερά δεδομένα

33 Εσωτερική σκηνή Ο εχθρός είναι πάντα μέσα

34 Το πιο σημαντικό στοιχείο για την επίτευξη ενός ή περισσοτέρων στόχων

35 Το πιο σημαντικό στοιχείο για την επίτευξη ενός ή περισσοτέρων στόχων είναι η ύπαρξη ενός ξεκάθαρου και κοινώς αποδεκτού οράματος.

36 Όραμα

37 Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον».

38 Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον». Είναι η έμπνευση, το πλαίσιο για όλους τους στρατηγικούς προγραμματισμούς μου.

39 Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον». Είναι η έμπνευση, το πλαίσιο για όλους τους στρατηγικούς προγραμματισμούς μου. «Που θέλω να πάω?»

40 Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον». Είναι η έμπνευση, το πλαίσιο για όλους τους στρατηγικούς προγραμματισμούς μου. «Που θέλω να πάω?» Όταν πλάθεις μια δήλωση οράματος,

41 Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον». Είναι η έμπνευση, το πλαίσιο για όλους τους στρατηγικούς προγραμματισμούς μου. «Που θέλω να πάω?» Όταν πλάθεις μια δήλωση οράματος, οφείλεις να αφήσεις τη φαντασία σου να πάει και να τολμήσει ένα όνειρο –

42 Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον». Είναι η έμπνευση, το πλαίσιο για όλους τους στρατηγικούς προγραμματισμούς μου. «Που θέλω να πάω?» Όταν πλάθεις μια δήλωση οράματος, οφείλεις να αφήσεις τη φαντασία σου να πάει και να τολμήσει ένα όνειρο – μια δήλωση οράματος συλλαμβάνει το πάθος σου.

43 Όραμα είναι «μια εικόνα στο μέλλον». Είναι η έμπνευση, το πλαίσιο για όλους τους στρατηγικούς προγραμματισμούς μου. «Που θέλω να πάω?» Όταν πλάθεις μια δήλωση οράματος, οφείλεις να αφήσεις τη φαντασία σου να πάει και να τολμήσει ένα όνειρο – μια δήλωση οράματος συλλαμβάνει το πάθος σου. "Όταν δεν υπάρχει όραμα, οι άνθρωποι χάνονται" Αγία Γραφή:Παροιμίες

44 Το όραμα είναι πάντα Ενός και πραγματοποιείται με Πολλούς.

45 Αρκεί ο Ένας να το μοιραστεί με τους Πολλούς.

46 Με όραμα

47 την ευημερία και την ανάπτυξη του εμπορίου για το Νομό Μεσσηνίας

48 Στοιχεία σύνθεσης

49 Ορισμός του εμπορίου

50 Εμπόριο είναι όλες οι ενέργειες που πραγματοποιούνται για τη διευκόλυνση της ανταλλαγής των προϊόντων της γης ή της βιομηχανίας, με στόχο να παραχθούν πολλαπλά πραγματικά οφέλη για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, ανθρώπους, ομάδες, οργανισμούς ή κοινωνίες.

51 Φοίνικες, Έλληνες και Κινέζοι γιγάντωσαν τον θεσμό καθώς ήταν οι πρώτοι που «είδαν» τις πραγματικές δυνατότητες του εμπορίου.

52 Απαραίτητα στοιχεία για την υλοποίηση ενός οράματος:

53 Απαραίτητα στοιχεία για την υλοποίηση ενός οράματος: • Απόλυτη κατανόηση και συμφωνία από όλους τους συμμετέχοντες στο όραμα.

54 Απαραίτητα στοιχεία για την υλοποίηση ενός οράματος: • Απόλυτη κατανόηση και συμφωνία από όλους τους συμμετέχοντες στο όραμα. • Καθορισμός όλων των επιμέρους στόχων που υποστηρίζουν το όραμα.

55 Απαραίτητα στοιχεία για την υλοποίηση ενός οράματος: • Απόλυτη κατανόηση και συμφωνία από όλους τους συμμετέχοντες στο όραμα. • Καθορισμός όλων των επιμέρους στόχων που υποστηρίζουν το όραμα. • Σχεδιασμός και δημιουργία στρατηγικού πλάνου δράσης για την επίτευξη των καθορισμένων στόχων.

56 Απαραίτητα στοιχεία για την υλοποίηση ενός οράματος: • Απόλυτη κατανόηση και συμφωνία από όλους τους συμμετέχοντες στο όραμα. • Καθορισμός όλων των επιμέρους στόχων που υποστηρίζουν το όραμα. • Σχεδιασμός και δημιουργία στρατηγικού πλάνου δράσης για την επίτευξη των καθορισμένων στόχων. • Συμφωνία από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη, για το στρατηγικό πλάνο που πρέπει να υλοποιηθεί και τις ενέργειες που θα υλοποιήσει το κάθε εντεταλμένο μέρος σε συγκεκριμένους χρόνους.

57 • Δράση

58 Βήματα

59 • Καθορισμός ενός κοινού οράματος.

60 Βήματα • Καθορισμός ενός κοινού οράματος. • Καθορισμός των επί μέρους στόχων.

61 Βήματα • Καθορισμός ενός κοινού οράματος. • Καθορισμός των επί μέρους στόχων. • Καθορισμός του στρατηγικού πλάνου δράσης.

62 Βήματα • Καθορισμός ενός κοινού οράματος. • Καθορισμός των επί μέρους στόχων. • Καθορισμός του στρατηγικού πλάνου δράσης. • Ανάδειξη των υπεραξιών της κατανάλωσης από τις εμπορικές επιχειρήσεις του νομού.

63 Βήματα • Καθορισμός ενός κοινού οράματος. • Καθορισμός των επί μέρους στόχων. • Καθορισμός του στρατηγικού πλάνου δράσης. • Ανάδειξη των υπεραξιών της κατανάλωσης από τις εμπορικές επιχειρήσεις του νομού. • Καθορισμός μιας βασικής κοινής θέσης.

64 Βήματα • Καθορισμός ενός κοινού οράματος. • Καθορισμός των επί μέρους στόχων. • Καθορισμός του στρατηγικού πλάνου δράσης. • Ανάδειξη των υπεραξιών της κατανάλωσης από τις εμπορικές επιχειρήσεις του νομού. • Καθορισμός μιας βασικής κοινής θέσης. • Ανάπτυξη κοινής πολιτικής (κανόνων), κοινής στάσης και κοινών τακτικών.

65 Βήματα • Καθορισμός ενός κοινού οράματος. • Καθορισμός των επί μέρους στόχων. • Καθορισμός του στρατηγικού πλάνου δράσης. • Ανάδειξη των υπεραξιών της κατανάλωσης από τις εμπορικές επιχειρήσεις του νομού. • Καθορισμός μιας βασικής κοινής θέσης. • Ανάπτυξη κοινής πολιτικής (κανόνων), κοινής στάσης και κοινών τακτικών. • Υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου δράσης.

66 Κρίση = Ευκαιρία Καλαμάτα, 28/4/2010 Εμπορικό Επιμελητήριο Μεσσηνίας


Κατέβασμα ppt "1 η Ανοικτή Συζήτηση με τους Επιχειρηματίες του Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, 28/4/2010."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google