Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Δημιουργία Εικονικής Επιχείρησης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Δημιουργία Εικονικής Επιχείρησης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Υπεύθυνοι καθηγητές : Κανλή Τ. Μπαβέλης Π.

2

3  Η ομάδα μας αποτελείτε από : Άκης Ρωμανοπουλος, Μιλτιαδης Μπόρας, Αργύρης Ντινούδης.

4  ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ - ΑΓΝΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΕΠΑΛ Α. Ε.  ΕΔΡΑ : ΑΜΙΣΟΥ 31, ΚΑΒΑΛΑ  ΣΚΟΠΟΣ : Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ  ΔΙΑΡΚΕΙΑ : ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2017- ΜΑΙΟΣ 2018  ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ :  ΤΑ ΜΕΛΗ :  ΜΑΝΓΚΛΙ ΤΖΟΥΛΙΑΝΟ  ΜΕΛΙΣΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ  ΜΕΤΑΞΑ ΣΟΥΣΑΝΑ  ΜΗΣΙΝΗ ΘΕΟΔΩΡΑ  ΜΠΑΙΡΑΚΤΑΡΙΔΟΥ ΑΝΑΤΟΛΗ  ΜΠΑΛΙΟΥ ΚΡΙΣΤΟ  ΜΠΕΜΠΡΙ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ  ΜΠΟΡΑΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ  ΝΤΙΝΟΥΔΗΣ ΑΡΓΥΡΙΟΣ  ΟΡΝΙΘΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ  ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΠΑΤΟΥΛΙΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ  ΡΩΜΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - ΜΙΧΑΗΛ  ΣΤΙΛΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ  ΤΕΚΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ  ΣΕΡΕΣΛΗΣ ΜΩΥΣΗΣ

5  ΤΙΤΛΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΜΕΤΟΧΗΣ   ΑΓΝΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΕΠΑΛ Α. Ε.  ΤΙΤΛΟΣ 1 ΜΕΤΟΧΗΣ  3  1/10/17   ΑΓΝΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΕΠΑΛ Α. Ε.  Έδρα : Αμισού 31 Καβάλα  Απόφαση : Αντιπεριφεριάρχη Καβάλας περί παροχής αδείας συστάσεως και εγκρίσεως του καταστατικού της υπ ’ αριθ. ……… δημοσιευθείσα στο υπ ’ αριθ. …….. ΦΕΚ ( Τεύχος Α. Ε. & Ε. Π. Ε.)   ΜΕΤΟΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8.50€  ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ ΚΑΤΑΒΛΗΜΕΝΟ  ΔΙΑΙΡΕΜΕΝΟ ΣΕ 17 ΜΕΤΟΧΕΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ  ΕΚΑΣΤΗ 0,50€  ΤΙΤΛΟΣ 1 ΜΕΤΟΧΗΣ  ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΜΙΣΟΥ ΕΥΡΟΥ (0,50)  ΑΥΞΩΝ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΙΤΛΟΥ 7  ΑΝΗΚΩΝ ΣΤΟΝ ΚΟΜΙΣΤΗ   ΚΑΒΑΛΑ …………  ΔΥΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ  ( Υπογραφές )

6

7 Το τμήμα αυτό είναι υπεύθυνο για :  τη διαχείριση των οικονομικών του οργανισμού  την παροχή οικονομικών συμβουλών στη Διοίκηση για τη λήψη αποφάσεων. Ο διευθυντής οικονομικών μίας εταιρίας ελέγχει και συντονίζει τα οικονομικά μίας επιχείρησης. Επίσης, καθορίζει τη διαδικασία έκδοσης και πώλησης μετοχών, το σύστημα ελέγχου των οικονομικών της εταιρίας και οργανώνει σύστημα συναλλαγών με τις τράπεζες. Συμμετέχει στη διαμόρφωση του καταστατικού της επιχείρησης.  Συντάσσει τον προϋπολογισμό της εταιρίας, ύστερα από υπολογισμό του κόστους παραγωγής και τις απαιτήσεις για χρηματοδότηση των τμημάτων, τον οποίο υποβάλλει στο Διοικητικό Συμβούλιο.  Επίσης, συντάσσει τον ισολογισμό της εταιρίας, με βάση τα οικονομικά στοιχεία. Ο ισολογισμός είναι ένας λογαριασμός που καταρτίζεται στο τέλος του οικονομικού έτους και περιλαμβάνει λεπτομερώς όλα τα στοιχεία του ενεργητικού και του παθητικού της εταιρία

8  Διοίκηση είναι ο συντονισμός και η επίβλεψη της λειτουργίας μίας επιχείρησης, ενός ιδρύματος, ενός οργανισμού ή εν γένει, ενός φορέα οργάνωσης ατόμων. Είναι ένα είδος διαχείρισης, δηλαδή προσπάθειας οργάνωσης των διαθέσιμων πόρων, η οποία έχει ως στόχο την καλύτερη δυνατή λειτουργία του φορέα. Τα άτομα που ασκούν τη διοίκηση είναι επιφορτισμένα με την λήψη αποφάσεων απαραίτητων για την λειτουργία του φορέα. Τα καθήκοντά τους ποικίλλουν ανάλογα με την φύση του φορέα τον οποίο διοικούν.  Παραδείγματα ατόμων που ασκούν διοίκηση είναι ο διευθυντής μίας επιχείρησης, ο διοικητής μίας στρατιωτικής σχολής, ο πρύτανης ενός πανεπιστημίου ή ο πρόεδρος ενός οργανισμού. Πολλές φορές, τα άτομα τα οποία ασκούν διοίκηση, αποκαλούνται συνεκδοχικά « η Διοίκηση ».  Μεγάλες κατηγορίες στις οποίες διακρίνεται η Διοίκηση είναι η Δημόσια Διοίκηση, η Διοίκηση του Στρατού, η Διοίκηση Επιχειρήσεων και η Διοίκηση των Πανεπιστημίων

9  Το μάρκετινγκ ( marketing ), αλλιώς αγοραλογία, συνίσταται στην οργανωμένη προσπάθεια μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού να ικανοποιήσει τις ανάγκες αλλά και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Προσπαθεί δηλαδή, με κύριο εργαλείο την έρευνα αγοράς, να αντιστοιχίσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παράγει με τον πελάτη - στόχο που τα χρειάζεται ή τα επιθυμεί, ή ακόμα καλύτερα αφού κατανοήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, να κατασκευάσει τα αντίστοιχα προϊόντα / υπηρεσίες με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες που ο πελάτης επιθυμεί, να του τα γνωστοποιήσει ( διαφήμιση και προώθηση ), να τα καταστήσει διαθέσιμα μέσα από τα κανάλια διανομής ( τα μαγαζιά και οι τοποθεσίες που αυτά είναι διαθέσιμα ) στην τιμή που θα πρέπει αυτά να πωλούνται.  Ο βασικός στόχος του μάρκετινγκ, ειδικότερα όσον αφορά τα καταναλωτικά αγαθά, δηλαδή αυτά που απευθύνονται στους τελικούς καταναλωτές ( και όχι σε άλλες επιχειρήσεις και οργανισμούς, οπότε και γίνεται λόγος για βιομηχανικά προϊόντα / υπηρεσίες ) είναι οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Ειδικότερα τα στελέχη μάρκετινγκ μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού προσπαθούν να δημιουργήσουν μία μακροχρόνια σχέση με τον πελάτη προσφέροντας υψηλή αξία στα προϊόντα τους, αξία υψηλότερη από τα αντίστοιχα προϊόντα του ανταγωνισμού. Μέσα από την υψηλότερη αυτή αξία επιτυγχάνεται το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης, δηλαδή η υπεροχή της ίδιας και των προϊόντων της έναντι του ανταγωνισμού.

10  Είναι επιφορτισμένο με τις αρμοδιότητες που απορρέουν από τον κώδικα κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών υπαλλήλων και τον Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, ειδικότερα :  Τηρεί και ενημερώνει καθημερινά με όλες τις μεταβολές τα Μητρώα, τους ατομικούς υπηρεσιακούς φακέλους των μονίμων υπαλλήλων.  Τηρεί το ηλεκτρονικό αρχείο που αφορά τους μονίμους υπαλλήλους με ενημέρωση του προγράμματος CRT.  Συντάσσει σύμφωνα με τον νόμο τις καταστάσεις των υπαλλήλων ( πίνακες αρχαιότητας ).  Μεριμνά για την απονομή της σύνταξης στους μονίμους υπαλλήλους τόσο από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους όσο και από το ΙΚΑ.

11  Παρακολουθεί τις μεταβολές του μονίμου προσωπικού, εκδίδοντας τις σχετικές αποφάσεις ( προαγωγές, μισθολογικά κλιμάκια, αποζημιώσεις, μετακινήσεις, ανάθεση καθηκόντων κλπ.).  Συνεργάζεται με τους προϊσταμένους των άλλων Διευθύνσεων και τους ενημερώνει για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται σε εργασιακά θέματα ( υπερωρίες, έξοδα κίνησης κ. λπ.).  Μεριμνά για τον διορισμό, έκδοση προκηρύξεων για πρόσληψη μονίμου προσωπικού, τοποθέτηση, μονιμοποίηση, απόσπαση, μετάταξη, αναγνώριση προϋπηρεσίας, λύση υπαλληλικής σχέσης.  Μεριμνά για την έγκαιρη σύνταξη και υποβολή των εκθέσεων ουσιαστικών προσόντων των μονίμων υπαλλήλων.  Εφαρμόζει το Πειθαρχικό δίκαιο για τους μονίμους υπαλλήλους.

12 Όπως φαίνεται από το οργανόγραμμα υπάρχει ένα συγκεκριμένο άτομο επικεφαλής σε κάθε τμήμα της επιχείρησης. Το άτομο αυτό λέγεται Διευθυντής (Manager). Τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες κάθε διευθυντή καθορίζονται σε σχέση με το τμήμα που διευθύνει. Ανεξάρτητα, όμως, από το τμήμα που διευθύνει, για να είναι επιτυχημένος ένας διευθυντής πρέπει να είναι αποτελεσματικός στα παρακάτω πέντε σημεία :  1. Σχεδιασμό. Αφορά αποφάσεις για μελλοντική δράση, Περιλαμβάνει τον καθορισμό στόχων και σκοπών και την περιγραφή τρόπων και μέσων για την επίτευξη τους.  2. Οργάνωση. Αποτελεί το κλειδί που μετατρέπει τα σχέδια σε πράξη. Περιλαμβάνει τον προσδιορισμό των δραστηριοτήτων και τον καθορισμό της σωστής σειράς τους.  3. Διοίκηση προσωπικού, Σημαίνει επιλογή και τοποθέτηση κατάλληλου προσωπικού ικανού να κάνει ότι εργασίες πρέπει να γίνουν.  4. Δράση. Είναι η ικανότητα ( ηγετική ) να καθοδηγεί το προσωπικό, ώστε να εργάζεται ως ομάδα για την επίτευξη των κοινών στόχων, Ένας καλός διευθυντής καταφέρνει να επηρεάζει και να κινητοποιεί τους εργαζομένους ώστε να θέλουν να είναι παραγωγικοί.  5. Έλεγχος. Είναι η σύγκριση του αποτελέσματος προς τους στόχους που είχαν τεθεί για συγκεκριμένο διάστημα. Η αξιολόγηση αυτή χρειάζεται για να γίνουν αλλαγές ή βελτιώσεις, όπου αυτές είναι απαραίτητες.

13 Ο σχεδιασμός προϊόντος αφορά είτε :  1) νέα προϊόντα, τα οποία προορίζονται για νέες χρήσεις, δηλαδή νέες αγορές, είτε  2) ανασχεδιασμό ήδη υπαρχόντων προϊόντων, ώστε να καλύπτουν αποτελεσματικότερα τις ανάγκες της ζήτησης, δηλαδή καλύτερη ποιότητα, χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη ασφάλεια στη χρήση.

14  Σκοπός της επιχείρησης ήτανε να δούμε πως λειτουργεί μια εικονική επιχείρηση γιατί στο μέλλον θα κάνουμε και εμείς μια δουλειά που θα χρειαστεί να δημιουργήσουμε μεγάλα ή και μικρά πράγματα π. χ. φαγητό, μηχανήματα κ. α.

15

16

17


Κατέβασμα ppt "Δημιουργία Εικονικής Επιχείρησης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google