Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Μέθοδος Project Μάντω Βροντίση
Ένας τρόπος ομαδικής εργασίας που συμμετέχουν όλα τα μέλη της τάξης
2
Τι δεν είναι Δεν είναι ομαδοσυνεργατική διδασκαλία
Δεν είναι ομαδοσυνεργατική διδασκαλία (δεν απαντά μόνο στο « πώς » αλλά και στο « τι »)
3
Εδώ: Όλοι προγραμματίζουν τα βήματα Μόνοι διεξάγουν τις απαιτούμενες
Όλοι αποφασίζουν για το θέμα Όλοι προγραμματίζουν τα βήματα Μόνοι διεξάγουν τις απαιτούμενες ενέργειες Αναθεωρούν αρχικές απόψεις Καταλήγουν σε αποτέλεσμα Παρουσιάζουν και αξιολογούν το αποτέλεσμα
4
Προϋποθέσεις Ομάδες Υποστηρικτικό υλικό Συνεργασία με άλλους
Διαμόρφωση της τάξης Ομάδες Υποστηρικτικό υλικό Συνεργασία με άλλους Δάσκαλος – συνεργάτης, βοηθός Τήρηση ημερολογίου
6
Όρια Δεν είναι πανάκεια και δεν ενδείκνυται για: εμφανής αμέσως
Όταν η απόδοση πρέπει να είναι εμφανής αμέσως Όταν δεν υπάρχει χρόνος για τις συγκεκριμένες επιδόσεις των μαθητών Όταν η διάταξη της ύλης που πρέπει να διδαχθεί και ο τρόπος μάθησης είναι αυστηρά προκαθορισμένα
8
Προβληματισμός
9
Προγραμματισμός διδακτικών δραστηριοτήτων
11
Αξιολόγηση της πραγματικής μάθησης.
Στη μέθοδο project αξιολόγηση σημαίνει από κοινού εκτίμηση της δουλειάς Συζήτηση για το κατά πόσο επιτεύχθηκαν οι αρχικοί στόχοι Πώς κύλησε η όλη διαδικασία Ποια ήταν τα αποτελέσματα Εντοπισμός των λαθών και των προβλημάτων που υπήρξαν Κατά πόσο οι γνώσεις και οι εμπειρίες που αποκτήθηκαν διαμόρφωσαν καινούργιες αξίες και συμπεριφορές που άλλαξαν παλιότερες αρνητικές στάσεις μαθητών και εκπαιδευτικών. Οι αλλαγές αυτές αποτελούν και την ουσία της πραγματικής μάθησης.
12
ΠΗΓΕΣ http://users.ach.sch.gr/hgoutsos/ergasies/proj1.pdf
Clip - Microsoft
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.