Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΚυριακή Αποστολίδης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Ίδρυμα: Ημερομηνία: Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
2
Περιεχόμενα παρουσίασης
Ορισμός εργασίας Αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα Κατάτμηση της αθλητικής βιομηχανίας Οικονομικά μεγέθη του αθλητισμού Τάσεις στην ελληνική αθλητική αγορά Παραδείγματα διοικητικών δραστηριοτήτων στον αθλητισμό Εξειδικεύσεις στην αθλητική διοίκηση Προοπτικές απασχόλησης Το πρόγραμμα σπουδών / συγγενείς επιλογές Επιλογές μετά το βασικό πτυχίο Επιστημονικοί οργανισμοί στην αθλητική διοίκηση Περισσότερες πληροφορίες ....
3
Ορισμός της Αθλητικής Διοίκησης
«Ένας συνδυασμός δεξιοτήτων που συνδέονται με τον προγραμματισμό, την οργάνωση, τη διεύθυνση, τον έλεγχο, τα χρηματοοιικονομικά και την ηγεσία στα πλαίσια ενός οργανισμού, το πρωταρχικό προϊόν ή υπηρεσία του οποίου είναι ο αθλητισμός ή η άσκηση» DeSensi, Kelly, Blanton & Beitel (1990: 33). Επαγγελματική σταδιοδρομία Επαγγελματική προετοιμασία Εθελοντική εργασία Η Αθλητική διοίκηση έχει δύο μορφές:
4
Αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα
Αθλητικά προγράμματα (Εκμάθηση αθλημάτων, άσκηση, αναψυχή, sport camps) Αγωνιστικές αθλητικές ομάδες Αθλητικό θέαμα (Πρωταθλήματα, αγώνες) Χρήση αθλητικών εγκαταστάσεων Συμβουλευτικές υπηρεσίες μάρκετινγκ & μάνατζμεντ Έντυπο & ηλεκτρονικό αθλητικό υλικό (εφημερίδες, περιοδικά, sites) Άλλες υπηρεσίες προς την αγορά (χορηγίες, διαφήμιση, προγράμματα φιλοξενίας κλπ) Αθλητικά προϊόντα, όργανα
5
Οικονομικά μεγέθη του αθλητισμού
22 δισ. η δαπάνη κατασκευής των νέων γηπέδων ποδοσφαίρου 25 δισ. οι ξένοι του Ολυμπιακού 27 δισ. η οργάνωση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Στίβου στην Αθήνα το 1997 ΟΤΕ & COSMOTE: από 3 δισ. σε διαφημιστικά έξοδα το πρώτο εξάμηνο του 2001 25 δισ. η συνολική χορηγία της ALPHA για τους Ολυμπιακούς Αγώνες $793 εκατ. τα τηλεοπτικά δικαιώματα του NBC για την αναμετάδοση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 3 δισ. ο προϋπολογισμός των μεγαλύτερων ελληνικών ομοσπονδιών Πάνω από 1 δισ. το χρόνο τα λειτουργικά έξοδα ενός σύγχρονου κολυμβητηρίου
6
Τάσεις στην ελληνική αθλητική αγορά
Περισσότεροι ασκούμενοι - αθλούμενοι (παιδιά, ηλικιωμένοι, ασθενείς) Περισσότερες ομάδες ιδιαίτερα σε μη διαδεδομένα αθλήματα (από 20-44) Αύξηση και βελτίωση των αθλητικών εγκαταστάσεων (35 Ολυμπιακές εγκαταστάσεις δημόσιες αθλητικές εγκαταστάσεις + <3000 ιδιωτικές) Αύξηση των επίσημων + ανεπίσημων αθλητικών γεγονότων (π.χ. παγκόσμιο πρωτάθλημα συλλόγων (12 ομάδων) της FIFA, Extreme Games) Αυξημένη ζήτηση για επαγγελματικές υπηρεσίες Διαφοροποίηση της εικόνας μιας εταιρείας Ο αθλητισμός έχει γίνει σημαντικός στη διαμόρφωση της εικόνας των τηλεοπτικών καναλιών (Alpha Digital, Super Sport) Αθλητικός τουρισμός Αύξηση της ζήτησης αθλητικών προϊόντων
7
Διοικητικές δραστηριότητες στον αθλητισμό
Στρατηγικός προγραμματισμός της Αθλητικής Επιχείρησης Σχεδιασμός αθλητικών υπηρεσιών / προϊόντων Ανάπτυξη πολιτικών στον αθλητισμό Σχεδιασμός πλάνων αθλητικής ανάπτυξης Επικοινωνιακή πολιτική Προϋπολογισμός Σχεδιασμός πλάνου μάρκετινγκ Ανάπτυξη χορηγικού προγράμματος Δημόσιες σχέσεις - Σχέσεις με ΜΜΕ Προβολή και διαμόρφωση εικόνας του οργανισμού Έλεγχος ποιότητας αθλητικών υπηρεσιών Θέματα ασφάλειας κλπ Συντονιστικοί Ρόλοι Υλοποίηση ενός αθλητικού προγράμματος Λειτουργία μιας αθλητικής εγκατάσταση Εποπτεία μη διοικητικών εργαζομένων Επικοινωνία με τα μέλη / θεατές Διοργάνωση μικρών αθλητικών γεγονότων Προώθηση αθλητικών υπηρεσιών Έλεγχος προγραμματισμού
8
Εξειδικεύσεις στην αθλητική διοίκηση
Αθλητική διοίκηση Αθλητικό μάρκετινγκ Fitness Management Αθλητικός τουρισμός Διοίκηση ελεύθερου χρόνου και αναψυχής
9
Προοπτικές απασχόλησης - Μη κερδοσκοπικός τομέας
44 αθλητικές ομοσπονδίες 600 Οργανισμοί Νεολαίας & Άθλησης στην Τοπική Αυτοδιοίκηση αθλητικά σωματεία Πανεπιστημιακός αθλητισμός Εθνικά Στάδια, Γυμναστήρια, Κολυμβητήρια
10
Προοπτικές απασχόλησης - Κερδοσκοπικός τομέας
Γυμναστήρια (Fitness Centers) ΠΑΕ + ΚΑΕ + ΤΑΠ κλπ. Παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών Εταιρείες αθλητικής διαφήμισης & μάρκετινγκ Αθλητικά camps Εταιρείες αθλητικών προϊόντων (Adidas, Nike κλπ.). Αθλητικός τουρισμός (Θέρετρα με αθλητικές εγκαταστάσεις, τουριστικά πρακτορεία με αθλητικά πακέτα κλπ.) Ιδιωτική εκπαίδευση (Διοίκηση αθλητικών εγκαταστάσεων) Ιδιωτικές εταιρίες (ΦΑΓΕ, Coca-Cola, OTE, APLHA BANK κλπ.)
11
Προτεινόμενος στόχος του προγράμματος σπουδών
Η παροχή γνώσεων και πρακτικής εμπειρίας στη διοίκηση, το μάρκετινγκ και τα οικονομικά των επιχειρήσεων και οργανισμών που διαχειρίζονται την αθλητική συμμετοχή, την αθλητική απόδοση και το αθλητικό θέαμα
12
Αθλητική Διοίκηση Περαιτέρω Επαγγελματική Προετοιμασία
Αθλητική Διοίκηση Περαιτέρω Επαγγελματική Προετοιμασία Μεταπτυχιακός τίτλος Στην Ελλάδα Στο Εξωτερικό Διδακτορικός τίτλος Σεμιναριακή επιμόρφωση Συνεδριακή επιμόρφωση Στην Ελλάδα University of Dallas- European University University of Loisville
13
Επιστημονικοί Οργανισμοί
Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Αθλητισμού (Ελλ.Ε.Δ.Α.) Εκδότης newsletter: Νίκος Βεϊνόγλου Ευρωπαϊκός Οργανισμός Αθλητικής Διοίκησης (EASM) Οργανισμός Αθλητικής Διοίκησης Βόρειας Αμερικής (NASSM) Οργανισμός Αθλητικής Διοίκησης Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας (SMAANZ)
14
Επαγγελματικά στελέχη Αθλητικής Διοίκησης
Επιστημονική γνώση & ακαδημαϊκή αναγνώριση Ευδιάκριτη κουλτούρα Κοινωνική αναγνώριση
15
Περισσότερες πληροφορίες .....
16
Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.