Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών

2 Κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών περιβαλλόντων
Με βάση τη θεωρία μάθησης και τις υποκείμενες διδακτικές προσεγγίσεις Με βάση τις τεχνολογίες ανάπτυξης και τα παιδαγωγικά ρεύματα

3 Κατηγοριοποίηση με βάση τη διδακτική προσέγγιση
Περιβάλλοντα καθοδηγούμενης διδασκαλίας (drill and practice, tutorials, games, multimedia) Περιβάλλοντα μάθησης μέσω ανακάλυψης (discovery, exploratory learning) Περιβάλλοντα έκφρασης, οικοδόμησης, αναζήτησης και επικοινωνίας της πληροφορίας (netmeeting, portals, web games)

4 Κατηγοριοποίηση με βάση τα παιδαγωγικά ρεύματα
Ο υπολογιστής ως δάσκαλος (συμπεριφορισμός) Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης (εποικοδομισμός) Ο υπολογιστής ως μαθητής (προγραμματισμός υπολογιστή από το μαθητή πχ. γλώσσα Logo)

5 Κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
Γλώσσες προγραμματισμού Πακέτα εφαρμογών γενικής χρήσης Προσομοιώσεις- εικονικά εργαστήρια Παιγνίδια Επικοινωνίες - Διαδίκτυο Εκπαιδευτικά συστήματα εικονικής πραγματικότητας Πακέτα εξάσκησης και πρακτικής Προγράμματα εξατομικευμένης διδασκαλίας Προγράμματα που υποστηρίζουν συνεργατική μάθηση Νοήμονα συστήματα εκπαίδευσης Ηλεκτρονικά βιβλία -Εγκυκλοπαίδειες Εκπαιδευτικές εφαρμογές πολυμέσων

6 Γλώσσες προγραμματισμού
ο μαθητής- προγραμματιστής - μαθαίνει το δομημένο και ιεραρχικό τρόπο σκέψης - μαθαίνει την αντιμετώπιση προβλημάτων και καταστάσεων και εκτός υπολογιστή. - δημιουργεί το δικό του περιβάλλον εργασίας με τις νέες τεχνολογίες

7 Πακέτα εφαρμογών γενικής χρήσης
Επεξεργαστές κειμένου Λογιστικό φύλλο Λογισμικό παρουσιάσεων

8 Επεξεργαστές κειμένου
υποστηρίζουν την παραγωγή ενός ποιοτικού και πλήρως δομημένου κειμένου από έναν μαθητή ή από ομάδες μαθητών ευνοούν την οπτικοποίηση των νοημάτων και την πραγματοποίηση πολλών δοκιμών άμεσα συντελούν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων των μαθητών στη χρήση εναλλακτικών αναπαραστάσεων της πληροφορίας (κείμενο, εικόνες, πίνακες, διαγράμματα, ήχων, video, κ.λ.π.) και διευκολύνουν τη μάθηση υποστηρίξουν την επικοινωνία, τη συνεργασία ομάδων μαθητών.

9 Λογιστικό Φύλλο διαχειρίζεται δεδομένα στη μορφή κειμένου αριθμών, μαθηματικών συναρτήσεων δίνεται η δυνατότητα δυναμικών υπολογισμών των μεταξύ τους σχέσεων με τον ορισμό των κατάλληλων τύπων (αναπαριστώντας τις παραμέτρους (μεταβλητές)). παρέχει δυνατότητες οπτικοποίησης αποτελεσμάτων αριθμητικά ή και με γραφικό τρόπο. Αναγκαιότητα JPEG Τιμές συμπίεσης κλίμακα Ιδανική συμπίεση Απώλεια μη ανατρέψιμη Απώλεια με πολλαπλές αποθηκεύσεις

10 Λογισμικό παρουσιάσεων
Το επίπεδο της παρουσίασης πρέπει να είναι αντίστοιχο του ακροατηρίου, των απαιτήσεών του και του γνωστικού επιπέδου του Η παρουσίαση πρέπει να επικεντρώνεται στα σημαντικά σημεία του θέματος Η κάθε διαφάνεια πρέπει να μεταφέρει ένα και μόνο μήνυμα, το οποίο θα επεξηγείται σε αυτήν επαρκώς Το κείμενο της κάθε διαφάνειας πρέπει να περιλαμβάνει τα βασικά επιχειρήματα τα οποία θα πρέπει προφορικά να αναπτυχθούν. Η παρουσίαση θα πρέπει να είναι αισθητικά προσεγμένη: ισορροπημένη χρήση ήχων, εικόνων, βίντεο, κειμένου, χρωμάτων και εφέ.

11 Χρήση Λογισμικού παρουσιάσεων για «τρέξιμο» αλγόριθμου
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΜΟ-ΠΙΝΑΚΑ-1ΧΝ ΔΕΔΟΜΕΝΑ P:ARRAY[1..N] OF INTEGER; N,X,I: INTEGER; MO: REAL; ΑΡΧΗ ΔΙΑΒΑΣΕ Ν Χ  0 ΓΙΑ Ι=1 ΕΩΣ Ν ΕΠΑΝΕΛΑΒΕ ΤΥΠΩΣΕ Ρ[Ι] Χ  Χ+Ρ[Ι] ΤΕΛΟΣ ΑΠΑΝΑΛΗΨΗΣ ΜΟ  Χ/Ν ΤΥΠΩΣΕ ΜΟ ΤΕΛΟΣ Ν Χ Ι P[I] ΜΟ 4 14 2 5 ? P 1 2 3 4 P[I] 14 5 166 40 ΟΘΟΝΗ ΕΚΤΥΠΩΣΗΣ Δώστε τιμή για το Ν: 4 14 ΚΑΡΤΕΛΙΑΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ

12 Προσομοιώσεις 1/2 Εκπαιδεύουν τους μαθητές:
στη δημιουργία και αξιολόγηση των προσωπικών τους ιδεών στην αντιπαράθεση της πρότερης γνώσης τους με νέα αντικρουόμενα στοιχεία στη σύγκριση των δικών τους μοντέλων για τον κόσμο με πραγματικά δεδομένα / καταστάσεις στη συνεργασία σε ομάδες με στόχο την οικοδόμηση πιο πολύπλοκων μοντέλων

13 Προσομοιώσεις 2/2 Οι προσομοιώσεις αφορούν διάφορα θέματα όπως Φυσική, Μαθηματικά, Χημεία, Αρχιτεκτονική Υπολογιστών, Μουσεία κ.λ.π. Δημοφιλές περιβάλλον αλληλεπιδραστικών προσομοιώσεων στη Φυσική και ειδικότερα στη Μηχανική αποτελεί το λογισμικό Interactive Physics. Προσομοιώσεις παρέχει και το Διαδίκτυο (Applets)

14 Προσομοίωση πτώσης σωμάτων στον αέρα
«ΜΑΘΗΜΑ» Προσομοίωση πτώσης σωμάτων στον αέρα


Κατέβασμα ppt "ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google