Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning
Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed.

2 Υλικοτεχνική υποδομή Ανάπτυξη ή εγκατάσταση εκπαιδευτικού υλικού
Διασφάλιση της πρόσβασης σε απαραίτητους ψηφιακούς πόρους και υπολογιστικά συστήματα Οργάνωση της πρόσβασης σε εξειδικευμένους πόρους Αντιστοίχηση με το φυσικό περιβάλλον

3 Ανάπτυξη ή εγκατάσταση εκπαιδευτικού υλικού
Σχεδιασμός του προγράμματος σπουδών Προσδιορισμός των μαθησιακών αναγκών Σχεδιασμός εκπαιδευτικού υλικού

4 Η ανθρώπινη υποδομή Η διοικητική υποστήριξη
Παροχή εκπαίδευσης σχετικά με τη δικτυακή μάθηση και αλληλεπίδραση Εξασφάλιση κατάλληλων καθηγητών

5 Διδακτικές προσεγγίσεις
1. Μορφές μάθησης 2. Μαθησιακές προσεγγίσεις 3. Δομές συνεργασίας 4. Αξιολόγηση της μαθησιακής διαδικασίας

6 1. Μορφές μάθησης Τετ α τετ & online κοινές δραστηριότητες & online
μόνο τηλεδιάσκεψη

7 2. Μαθησιακές προσεγγίσεις
ηλεκτρονικές διαλέξεις υποβολή ερωτήσεων σε ειδικούς καθοδήγηση από κάποιον ειδικό υποστήριξη από κάποιο εξειδικευμένο άτομο διερεύνηση σε δικτυακούς πόρους ανεπίσημη επικοινωνία μεταξύ χρηστών με κοινά ενδιαφέροντα δομημένες ομαδικές δραστηριότητες

8 3. Δομές συνεργασίας Σεμινάρια Συζητήσεις μικρών ομάδων
Μαθησιακές συντροφιές και δυάδες Μαθητικές ομάδες εργασίας και μαθησιακοί κύκλοι Ομαδικές παρουσιάσεις & διδασκαλία από τους μαθητές Προσομοιώσεις και παίξιμο ρόλων Ομάδες διαξιφισμού (Debating Teams) Ισότιμες μαθησιακές ομάδες Δικτυακές αίθουσες Ιδεατή καφετέρια Αμοιβαία βοήθεια

9 4. Αξιολόγηση της μαθησιακής διαδικασίας
Υπάρχουν δύο τύποι αξιολόγησης: η ποιοτική και η ποσοτική

10 Βασικά Συστατικά Στοιχεία
συμβολή του δασκάλου στην οργάνωση και λειτουργία της ιδεατής τάξης αντιστοιχία του ιδεατού στο φυσικό περιβάλλον

11 Παράγοντες υποστήριξης της δικτυακής εκπαίδευσης
Καθολική αποδοχή και ενθουσιασμός από τους εκπαιδευτικούς Προσιτό κόστος απόκτησης και εγκατάστασης της νέας τεχνολογίας Πρόσβαση στις δικτυακές υπηρεσίες οποιαδήποτε στιγμή Ύπαρξη online υποστήριξης Ικανοποίηση μαθησιακών και διδακτικών αναγκών Κατάλληλη εκπαίδευση των δασκάλων


Κατέβασμα ppt "Περιεχόμενο-Ανθρώπινη υποδομή και Διδακτικές προσεγγίσεις στο e-learning Μαρία Κορδάκη, Ph.D, M.Ed."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google