Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Διαχείριση Έργων Πληροφορικής

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Διαχείριση Έργων Πληροφορικής"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Δρ. Δαμιανός Σακάς Η διαχείριση έργου είναι η ικανότητα να διαχειρίζεστε μια σειρά χρονολογικών εργασιών προκειμένου να καταλήξετε σε έναν επιθυμητό στόχο. Η δυσκολία προκύπτει από το γεγονός ότι μερικές εργασίες δεν μπορούν να αρχίσουν εάν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι προηγούμενες.

2 Εκκίνηση ενός Έργου

3 Συγκέντρωση Πληροφοριών
Ορίζοντας και Απαιτήσεις του Έργου Οι απαιτήσεις του έργου προκύπτουν από τους κύριους συμμέτοχους Άτομα ομάδες ή κοινότητες που έχουν ενδιαφέρον για την έκβαση του έργου. Διευθυντές τμημάτων, προϊστάμενοι πελάτες, τελικοί χρήστες Στόχος του υπεύθυνου έργου είναι να ισορροπήσει μεταξύ δύο στόχων Διαχείριση της ομάδας (καθοδήγηση, ενθάρρυνση) Υλοποίηση της τεχνολογίας

4 Συγκέντρωση Πληροφοριών
Από όλες τις ομάδες ενδιαφέροντος ο διαχειριστής έργου αντλεί πληροφόρηση για : Απαιτήσεις από το έργο. Έχοντας καθαρή και λεπτομερή γνώση για τον σκοπό του έργου Βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών Βελτιωμένη ποιότητα προϊόντων Αύξηση αποδοτικότητας Περιορισμούς του έργου. Που προκύπτουν από συνεντεύξεις με τους Leader Decision Maker End-Users Developer of the technology Χρονικούς στόχους Οικονομικούς στόχους

5 Κανονισμοί &Χρονοπρογραμματισμός
Το έργο έχει ένα Ακριβές Αποτέλεσμα; Υπάρχουν κανονισμοί του κλάδου ή του Κράτους που πρέπει να ληφθούν υπόψη; Έχει λογική προθεσμία παραδοτέων Στενά χρονικά περιθώρια Ευρύτατα χρονικά περιθώρια

6 Παραγγελιοδότης & Υπεύθυνος Έργου
Αρμοδιότητες Παραγγελιοδότη Διορίζει τα μέλη της ομάδας από πλευρά της εταιρείας Διαθέτει κεφάλαια της εταιρείας Έγκριση αποφάσεων από πλευρά της εταιρείας σχετικά με το έργο Ο «υπεύθυνος έργου» πρέπει να αλλάζει διοικητικό μοντέλο συμπεριφοράς, ανάλογα την ενότητα και τον χρόνο του έργου.

7 Δεσμεύσεις Έργου Το έργο έχει κάποια οικονομική Δέσμευση;
Για την ποιότητα Λογισμικό Για το προσωπικό που θα χρησιμοποιεί το έργο Κάποιος άλλος εκτελεί ήδη το έργο; Διαδοχή σε συγκεκριμένο στάδιο Συγκρούσεις με άλλα τμήματα της εταιρείας πέρα του υπεύθυνου τμήματος, για την ολοκλήρωση έργου. Μήπως το ίδιο έργο εκτελείτε και σε άλλο τμήμα της ίδιας εταιρείας; Επηρεασμός των χρηστών από την νέα Τεχνολογία

8 Συμβατότητα Λογισμικού
Αυτή η Τεχνολογία θα επηρεάσει άλλο λογισμικό; Αυτή η Τεχνολογία θα δουλεύει με Οποιοδήποτε Λειτουργικό Σύστημα. Σταθερά Κινητά Ποιες άλλες Επιχειρήσεις Χρησιμοποιούν αυτήν την Τεχνολογία Πελάτες Προμηθευτές Ποια είναι η κατάσταση του Δικτύου πριν την αρχή του έργου.

9 Συνέντευξη με Διοίκηση
Γιατί πρέπει να γίνει το έργο; Ποιο είναι το όραμα του έργου; Ποια είναι η τεχνολογία του έργου; Ποιος είναι ο τρόπος που θα γίνει το έργο; Παύση εργασιών Συνέχιση σε εναλλακτική τεχνολογία και μετάβαση στην καινούργια μετά την ολοκλήρωση του έργου. Συνέχιση στην τεχνολογία του έργου με προβλήματα

10 Μοντέλα Συνέντευξης Επιτυχημένο Αποτυχημένο
Σε τι πρέπει να στηρίζεται η συνέντευξη Επιτυχημένο Αποτυχημένο

11 Συνέντευξη με τους Συμμέτοχους
Η ομάδα που ενδιαφέρεται για την έκβαση του έργου μπορεί να αποτελείται από: Την Διοίκηση Τον υπεύθυνο έργου Την ομάδα έργου Τους χρηματοδότες του έργου Τους πελάτες Τους προμηθευτές Τους τελικούς χρήστες Την γενικότερη κοινότητα του κλάδου που δρα η εταιρεία Τι έρευνα και πως; Ποιοτική Ποσοτική Με φυσική παρουσία του ερωτώμενου Μέσω Intranet

12 Ομαδικές Αποφάσεις (Delphi Technique)
Προσδιορισμός προβλήματος Παροχή πιθανών λύσεων(μέσω ερωτηματολογίων) από τα μέλη της ομάδας σε ανώνυμο ερωτηματολόγιο μέσω intranet Επεξεργασία ερωτηματολογίων και παραγωγή νέων βάσει δοθέντων απαντήσεων Εκ νέου αποστολή για συμπλήρωση Επανάληψη της διαδικασίας μέχρι την επίτευξη ομοφωνίας στην λύση του προβλήματος

13 Delphi Technique

14 Συνεχιζόμενες Έρευνες
Μια online ποσοτική έρευνα μπορεί να διερευνήσει την ικανοποίηση ομάδων από τους Συμμετέχοντες και κατά την διάρκεια του έργου.

15 Προσδιορισμός του έργου
Ο ακριβής προσδιορισμός των αναγκών του έργου αναχαιτίζει φαινόμενα όπως αυτά που παρουσιάζει η Standish Group Γιατί αποτυγχάνουν τα περισσότερα έργα; Διότι χάνεται ο αρχικώς στόχος. Το όραμα συνήθως, είναι η ικανότητα του υπεύθυνου να βλέπει καθαρά κάτι το οποίο είναι άυλο και να αναγνωρίζει τις ενέργειες που απαιτούνται.

16 Στοιχεία για τον Χάρτη του έργου
Πιστοποίηση της ανάγκης για το έργο Ορισμός του έργου Χρηματοδότης Υπεύθυνος έργου Στόχος του έργου Ομάδα έργου Πόροι έργου Χάρτης έργου

17 Χρονοδιάγραμμα & Καθυστερήσεις
Η ημερομηνία ολοκλήρωσης πρέπει να είναι απόλυτα καθορισμένη χωρίς ελαστικότητα. Τι μπορεί να φέρει καθυστερήσεις; Επιχειρηματικοί κύκλοι Να μην συμπίπτει με ημερομηνίες υπερβολικού φόρτου εργασίας στην εταιρεία Οικονομικές καταστάσεις Απροθυμία επένδυσης λόγο φόρων ή άλλων υποχρεώσεων Εποχές του έτους Διακοπές των εμπλεκομένων, Επαγγελματικά ταξίδια Διοίκησης κτλ Απρόσμενα γεγονότα Έκτακτα γεγονότα όπως το Υ2Κ του 2000

18 Software για Project Map

19 Τέλος Πρώτου Κεφαλαίου
Your subtopic goes here


Κατέβασμα ppt "Διαχείριση Έργων Πληροφορικής"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google