Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΕλλεν Λειβαδάς Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Μελεκοπούλου Ερμίονη, Α.Μ. 8751 Πολυχρονίδη Αναστασία, Α.Μ. 8898 Επιβλέπων καθηγητής: Κοτζαϊβάζογλου Ιορδάνης
2
ΣΚΟΠΟΣ ΜΕΘΟΔΟΣ Η μελέτη και η οργάνωση των προσωπικών πωλήσεων
Πως αντιλαμβάνεται και εφαρμόζεται η μέθοδος των προσωπικών πωλήσεων στη Nestle ΜΕΘΟΔΟΣ Μελέτη περίπτωσης (case study) Πρωτογενείς πηγές Δευτερογενείς πηγές
3
ΔΟΜΗ Εισαγωγή Ενότητα 1η: θεωρητικό μέρος Ενότητα 2η: πρακτικό μέρος
Συμπεράσματα Βιβλιογραφία Παράρτημα
4
Η NESTLE
5
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΣΤΗ NESTLE
Αναζήτηση και Αξιολόγηση πιθανών πελατών Προκαταρκτική Προσέγγιση Προσέγγιση Παρουσίαση και Επίδειξη Χειρισμός εντάσεων Κλείσιμο Επανάληψη
6
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗ NESTLE
Προσωπική επικοινωνία με τους υποψήφιους πελάτες Τα μηνύματα των πωλητών είναι πιο πειστικά Ο πωλητής προσαρμόζει κάθε φορά το μήνυμα στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά του πελάτη
7
ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗ NESTLE (συνέχεια)
Ο πωλητής προσαρμόζεται ανάλογα με τις αντιδράσεις του πελάτη Μεταδίδονται πιο πολύπλοκα μηνύματα, με μεγαλύτερο όγκο πληροφοριών
8
ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗ NESTLE
Η προσωπική πώληση είναι δαπανηρή Το μήνυμα που μεταφέρει ο πωλητής πρέπει να ξεκάθαρο, διαφορετικά μπορεί να μετατραπεί σε μειονέκτημα Πολύ πωλητές δεν φτάνουν σε συμφωνία γιατί αντίκεινται στο συμφέρον της εταιρείας
9
ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ NESTLE ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
Η εμπειρία του πωλητή Η ικανότητα επικοινωνίας Η ποιότητα σχέσεις Η επένδυση στη σχέση Ο πωλητής στη Nestle διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επίλυση συγκρούσεων
10
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Γεωγραφικό κριτήριο Συχνότητα δρομολογίων Συντονισμός επίσκεψης του πωλητή με τις παραδόσεις των μεταφορικών
11
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΗΣ NESTLE
Προγραμματισμός Στελέχωση Ανάθεση εργασιών Έλεγχος Αμοιβή – παρακίνηση Εκπαίδευση
12
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗ ΤΗΣ NESTLE
Ο στρατηγικός σχεδιασμός και η δομή βασίζεται στην : συνολική στρατηγική εικόνα που εφαρμόζεται στο μάρκετινγκ ανάγκες – ικανοποίηση των πελατών Δομή δυναμικού προσωπικού περιφερειακών πωλήσεων : ανάθεση στους πωλητές μια αποκλειστική γεωγραφική περιοχή αύξηση της επιθυμίας οικοδόμησης καλών σχέσεων με τους πελάτες βελτίωση της αποτελεσματικότητας της πώλησης μείωση των εξόδων
13
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ-ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΠΩΛΗΤΩΝ
Καθήκοντα πωλητή Επίσκεψη στις αποθήκες των σούπερ μάρκετ Καταγραφή των stock προϊόντων Καταγραφή των ελλείψεων Καταγραφή των επιστροφών Έλεγχος για την τήρηση των συμφωνηθέντων προωθητικών ενεργειών Αρμοδιότητες πωλητή Παρακολούθηση των ανταγωνιστών Προώθηση του γοήτρου Οργάνωση των γεωγραφικών περιοχών Διατήρηση καλών σχέσεων
14
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥ ΠΩΛΗΤΗ
Φαντασία Αποδοχή των ιδιαιτεροτήτων της εργασίας Καλή υγεία Ενθουσιασμός Εμπιστοσύνη Εμφάνιση Εντιμότητα
15
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟΥ ΠΩΛΗΤΗ (συνέχεια)
Φιλοδοξία Επιμονή και αποφασιστικότητα Ικανότητα γλωσσικής επικοινωνίας Υπομονή Ικανότητα και θέληση για μάθηση
16
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ MERCHANDISING
Έλεγχος αποθεμάτων κ’ προϊόντων Καθημερινό Διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου Δημιουργία κατάλληλης ατμόσφαιρας
17
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ MERCHANDISING (συνέχεια)
Τοποθέτηση διαφημιστικού υλικού Επιθετικό Οργάνωση και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών
18
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ MERCHANDISING
Προβολές προϊόντων εντός καταστήματος Σωστή τοποθέτηση προϊόντων στα ράφια Δείκτες ραφιού Ηχητικά μηνύματα Χρήση βίντεο Γραφικές παραστάσεις δαπέδου Κιόσκια πολυμέσων Άλλα μέσα
19
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
20
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Ο προσανατολισμός της εταιρείας είναι αποκλειστικά στραμμένος στον καταναλωτή και τις ανάγκες – επιθυμίες του. Η Nestle δίνει έμφαση στις προσωπικές πωλήσεις για να αυξήσει τα κέρδη της και για να διαφοροποιηθεί από τις ανταγωνιστικές εταιρείες. Η εταιρεία επενδύει πολλά στην εκπαίδευση των πωλητών της, αφού είναι αυτοί που αντιπροσωπεύουν την εταιρεία στην αγορά. Στόχος της Nestle είναι να διατηρήσει την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της ώστε να παραμείνει στην κορυφή.
21
Ευχαριστούμε πολύ!!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.