Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011

2 Το πρόγραμμα για σήμερα Επανάληψη των μηνυμάτων της πρώτης ημέρας Δημιουργώντας ένα ενδυναμωμένο κλίμα προπόνησης «EMPOWERING COACHING CLIMATE» στο ποδόσφαιρο Τα σεμινάρια των προπονητών αλάνας, περίγραμμα του περιεχομένου και οργάνωση Περίληψη, Q & A

3 Τι γνωρίζουμε ως σήμερα… ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ Το κλίμα που δημιουργείται από τους προπονητές

4 Τι γνωρίζουμε μέχρι σήμερα… ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ Το κλίμα που δημιουργείται από τον προπονητή Παρακίνηση παικτών

5 Απολαμβάνει το ποδόσφαιρο; Αισθάνεται καλά με τον εαυτό του/της όταν παίζει ποδόσφαιρο; Παίζοντας ποδόσφαιρο βελτιώνει την ποιότητα ζωής του/της; Μεγιστοποιεί τις δεξιότητές του/της για μακροχρόνια χρήση ; Ο/Η παίκτης/ τρια θα ήθελε να συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο; ΠΟΣΟΤΗΤΑ Πόση Παρακίνηση; ΠΟΙΟΤΗΤΑ Γιατί είναι παρακινημένος ένας παίκτης; Εκτελεί καλά ; Φαίνεται να τα καταφέρνει;

6 Απόδοση Ποιότητα ζωής Συμμετοχή Ευχαρίστηση Κλίμα που δημιουργείται από τον προπονητή Παρακίνηση Παίκτη Αυτονομία Σχέσεις - Ικανότητα (ΑΣΙ) ΑΣΙ

7 Πολλά κομμάτια της πίτας! Ένα Ενδυναμωμένο Κλίμα Προπόνησης «EMPOWERING COACHING TM Climate» Κ Λ Ι Μ Α

8 Εσωτερική Εστίαση Δουλειά (προσανατολισμός) Εκλαμβάνοντας τη θέση των άλλων Συνεργατική Συνεισφορά Μάθηση (έμφαση) Αυτονομία ως Ηγέτης Αξιολόγηση με Αυτό-αναφορά ΕΔΕΣΜΑΑ

9 Σ Συνεργατική Συνεισφορά Εργαστείτε μαζί για να βελτιωθείτε μαζί Όλοι έχουν να παίξουν ένα ρόλο στην ομάδα

10 " Σε αυτή την άσκηση, πρέπει να τον εμψυχώ- σουμε ώστε μπορέσουμε να βοηθήσουμε τον συμπαίκτη μας να πάει καλύτερα" “ Τι νομίζεις ότι κάναμε καλά δουλεύοντας ως ομάδα στο πρώτο ημίχρονο;” Εκτελέστε ασκήσεις που ενισχύουν την μάθηση σε ζευγάρια και την ομαδική εργασία Διασφαλίστε ότι κάθε παίκτης/τρια κατανοεί το σημαντικό ρόλο του/της την ημέρα του αγώνα (συμπεριλαμβανομένου των αναπληρωματικών!) Σ Συνεργατική Συνεισφορά Τι μπορούμε να κάνουμε… Τι μπορούμε να πούμε…

11 Μ Έμφαση στην Μάθηση Δίνουμε έμφαση συνεχώς στη Μάθηση και τη Βελτίωση… είτε σε επιτυχία είτε σε αποτυχία Τι πήγε καλά, τι θα μπορούσε να πάει καλύτερα και πώς;

12 «Ποια είναι τα τρία πράγματα που έμαθες σήμερα στην προπόνηση;» Μετά τον αγώνα- “Ποια ήταν τα καλά σημεία σήμερα και πώς μπορούμε να βελτιωθούμε στο επόμενο παιχνίδι;” Σχεδιάστε ασκήσεις που ενθαρρύνουν την ατομική και ομαδική μάθηση Στο ν αγώνα, ενθαρρύνετε τους παίκτες να δοκιμάσουν τις νέες δεξιότητες που έμαθαν στην προπόνηση Μ Έμφαση στη Μάθηση Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε… Τι θα μπορούσαμε να πούμε…

13 Ε Εσωτερική Εστίαση Δραστηριότητες και οδηγίες που προωθούν την εσωτερική ευχαρίστηση και ενδυνάμωση των παικτών Οι προπονητές υποστηρίζουν τα αισθήματα των παικτών τους σαν αυτοί να συμμετέχουν επειδή το θέλουν και όχι επειδή πρέπει ή κυρίως για εξωτερικές αμοιβές Η έμφαση δίνεται σε ό, τι είναι κάτω από τον προσωπικό έλεγχο του παίκτη

14 Ανεξάρτητα από το σκορ του αγώνα, ρωτήστε τους παίκτες: «Το διασκεδάσετε σήμερα; Τι καινούργιο μάθατε; Τι σας άρεσε;" Ενθαρρύνουμε τους παίκτες να σκεφτούν τα εσωτερικά οφέλη από την συμμετοχή τους στο ποδόσφαιρο (διασκέδαση, βελτίωση, να δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους, συνεργάζονται με τους συμπαίκτες τους) Ε Εσωτερική Εστίαση Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε… Τι θα μπορούσαμε να πούμε…

15 Δ Προσανατολισμός στη Δουλειά Όλοι οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να αισθανθούν επιτυχημένοι, αν υποστηρίζουμε τους παίκτες να κάνουν το καλύτερό τους, αντί να πρέπει να είναι οι καλύτεροι.

16 «Θα εστιάσουμε στ η βελτ ίωση της ψυχραιμία μας σε μια πρόσκρουση στη ν προπόνηση;» «Στον αγώνα, ας προσπαθήσουμε να αυξήσουμε την κατοχή της μπάλας σαν ομάδα»  Εργαστείτε με τους παίκτες (να επιδιώκετε τη συμβολή και τη συμφωνία τους) για να καθορίσετε συγκεκριμένους ατομικούς και ομαδικούς στόχους αναφοράς για την προπόνηση και τους αγώνες  Ενθαρρύνουμε τους παίκτες να θέσουν περισσότερους στόχους διαδικασίας και απόδοσης Δ Προσανατολισμός στη Δουλειά Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε… Τι θα μπορούσαμε να πούμε…

17 A Ηγεσία με Αυτονομία  Στους παίκτες δίνονται ουσιαστικές επιλογές  Οι προπονητές παρέχουν ουσιαστικ ή αιτιολογία (τους λόγους ) για τις απαιτήσεις τους  Οι παίκτες ενθαρρύνονται να παίρνουν αποφάσεις και να έχουν συμβολή

18 Για να τ ον σεβαστούν, ο ηγέτης πρέπει να είναι σεβαστ ό ς Εντάξει ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ … Άσε με να σου δείξω ποιος κάνει κουμάντο σε αυτή την ομάδα!!!

19 «Την Κυριακή αποφασίσαμε να εργαστούμε με ομάδες ασκήσεων. Θα αρχίσουμε με ελεύθερα σουτ ή με εκτέλεση corner;» «Πώς μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι κάθε παίκτης μπορεί να μοιραστεί τις απόψεις του στο ημίχρονο;» Βάλτε τους παίκτες να εμπλακούν στην επιλογή των δραστηριοτήτων προπόνησης. Προσφέρετε πραγματική επιλογή για τις ασκήσεις ανάμεσα σε ένα αριθμό ελκυστικών εναλλακτικών λύσεων Ενθαρρύνετε τους παίκτες να συζητήσουν και να αποφασίσουν πάνω σε θέματα τακτικής και κανόνων της ομάδας A Ηγεσία με Αυτονομία Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε… Τι θα μπορούσαμε να πούμε…

20 Ε Εκλαμβάνοντας τη θέση των άλλων  Ο προπονητής αναγνωρίζει τα αισθήματα των παικτών και τις απόψεις τους... και τους ενθαρρύνει να δουν τις απόψει ς των συμπαικτών τους» επίσης  Ο προπονητής αναγνωρίζει ότι οι παίκτες είναι παιδιά που παίζουν σε επίπεδο ακαδημιών, δεν είναι «μίνι- ενήλικες επαγγελματίες»!  Η αξία των παικτών δεν ταυτίζεται με ό, τι κάνουν στο γήπεδο

21 Κάντε ερωτήσεις σχετικά με τα ενδιαφέροντα και τις ζωές των παικτών εκτός του ποδοσφαίρου. Πριν από την επικοινωνία με τους παίκτες στην προπόνηση και τους αγώνες, σκεφτείτε την κατάσταση / το έργο που έχουν να κάνουν από την δικιά τους πλευρά. Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε… Ε Εκλαμβάνοντας τη θέση των άλλων Τι θα μπορούσαμε να πούμε… « Πώς πιστεύετε ότι αισθάνονται οι συμπαίκτες σας όταν κάνουν λάθος σε ένα παιχνίδι» «Ξέρω ότι μπορεί να είναι δύσκολο όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν όπως έχουν προγραμματιστεί στο ποδόσφαιρο. Τι θα μπορούσα να πω ή να κάνω για να βοηθήσω εσένα/ την ομάδα να αισθανθεί μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε αυτές τις στιγμές;»

22 Α Αξιολόγηση με Αυτό-αναφορά  Η αξιολόγηση του προπονητή είναι συνδεδεμένη με τον στόχο «κάνε το καλύτερό σου»  Οι προπονητές ενθαρρύνουν και λαμβάνουν υπόψη την αυτό-αξιολόγηση των παικτών για τη δική τους απόδοση

23 «Όταν σκέφτεστε πάλι όλη τη διάρκεια της χρονιάς, σε ποιούς τομείς του παιχνιδιού θεωρείτε ότι έχετε βελτιωθεί» «Ποια ήταν τα δυνατά μας σημεία στον αγώνα; Τι προσπαθούσατε να επιτύχετε σήμερα; Τι θα μπορούσαμε να κάναμε διαφορετικό; »  Αναζητήστε ευκαιρίες για την παροχή, αυτό-αναφερόμενης ανατροφοδότησης για κάθε παίκτη χωριστά  Ενθαρρύνουμε τους παίκτες να αυτό-αξιολογούνται, με έμφαση στο στόχο «κάνε το καλύτερό σου" κατά τη διάρκεια της προπόνησης και των αγώνων Τι θα μπορούσαμε να κάνουμε… Τι θα μπορούσαμε να πούμε… Α Αξιολόγηση με αυτό-αναφορά

24 Δημιουργώντας ένα Κλίμα Ενδυναμωμένης Προπόνησης Empowering Coaching TM Πώς θα μπορούσαν οι διαστάσεις του ΚΛΙΜΑΤΟΣ να εφαρμόζονται ώστε να στηρίξουν τα AΣΙ (Αυτονομία, Σχέσεις, Ικανότητα) των παικτών … σε καταστάσεις προπόνησης και αγώνα;

25 ΕΜΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΜΕΝΟ ΚΛΙΜΑ;

26 www.empoweringcoaching.gr


Κατέβασμα ppt "Εκπαίδευση Προπονητών- Εκπαιδευτών Μέρος II Ζουρμπάνος Νίκος PhD Ιούνιος 2011."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google