Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΖηνοβία Κοτζιάς Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Μαθαίνοντας Μαθηματικά Χ. Σακονίδης Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
2
Τα μαθηματικά αποτελούν ένα σύστημα διερεύνησης και ερμηνείας του κόσμου. Τα μαθηματικά συνιστούν πάνω απ’ όλα μια μορφή συλλογισμού Παράδειγμα: (2+ ½ ) : ¼ = ? Μαθηματικά Σχολικά Μαθηματικά;
3
Ποια μαθηματική γνώση; Βεβαιότητα / Αβεβαιότητα στην προσέγγιση της μαθηματικής γνώσης Διαδικαστική / Εννοιολογική μαθηματική γνώση Τυπική / Άτυπη μαθηματική γνώση
4
Μάθηση και Μαθηματικά Μάθηση και Μαθηματικά Η μάθηση επιτυγχάνεται μέσα από ατομική αλλά και συλλογική δράση Οι δραστηριότητες μάθησης επιβάλλεται να έχουν νόημα για το μαθητή … Και οι αντιλήψεις ‘τα μαθηματικά είναι αλυσίδα…’, ‘πρώτα δεξιότητες και μετά κατανόηση’, ‘ευφυής άριστος στα μαθηματικά’;
5
Ποια διαδικασία μάθησης στα μαθηματικά; Ποια διαδικασία μάθησης στα μαθηματικά; Αδυναμίες / Δυνατότητες των μαθητών στα μαθηματικά Παθητικότητα / Ενεργή εμπλοκή & αυτονομία του μαθητή στη μάθηση των μαθηματικών Ατομικότητα / Συλλογικότητα στη διαδικασία μάθησης των μαθηματικών
6
Διδασκαλία και μαθηματικά Διδασκαλία και μαθηματικά Διδάσκω Μυώ / Διαμεσολαβώ /Διερευνώ στο πλαίσιο μιας κοινότητας Εκπαιδευτικός Διαμεσολαβητής, Πράκτορας μαθητείας, ‘floor manager’ Και οι αντιλήψεις ‘πρέπει να καλύψεις την ύλη …’, ‘καλή η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση στην τάξη αλλά...’, ‘Η υπολογιστική ευχέρεια πρέπει να προτάσσεται…’
7
Ποια διδακτική προσέγγιση στα μαθηματικά; Ποια διδακτική προσέγγιση στα μαθηματικά; Παρουσίαση γνώσης / Επίλυση προβλήματος που αναδεικνύει τη γνώση Αξιοποίηση συμβατικών μέσων / Νέων Τεχνολογιών στη διδακτική πράξη Έμφαση στις γνωστικές / Κοινωνικο-πολιτισμικές παραμέτρους κατά τη διδασκαλία
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.