Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἹππολύτη Λαμπρόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
FACULTY OF ENGLISH LANGUAGE AND LITERATURE
2
Το Πτυχίο Ελληνικής και Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας που χορηγεί το Τμήμα είναι ενιαίο και έχει διεπιστημονικό και διακλαδικό χαρακτήρα με έμφαση στις αγγλικές σπουδές. Το Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας περιλαμβάνει δύο Τομείς, τον Τομέα Γλώσσας - Γλωσσολογίας και τον Τομέα Λογοτεχνίας - Πολιτισμού, ο καθένας εκ των οποίων προσφέρει μαθήματα σχετικά με το αντικείμενό του.
3
Διεπιστημονικότητα Η διεπιστημονική φυσιογνωμία του ΤΑΓΦ ανοίγει πολλές και νέες επαγγελματικές προοπτικές στον ευρύτερο χώρο της δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, των εκδόσεων και των μεταφραστικών οργανισμών, των ΜΜΕ, της πολιτισμικής διπλωματίας και συμβουλευτικής και γενικότερα στο χώρο της δημόσιας διοίκησης και των επιχειρήσεων. Η ενίσχυση της αγγλομάθειας των φοιτητών / τριών, συνδυαζόμενη με το διαπολιτισμικό χαρακτήρα των σπουδών τους, παρέχει στους / στις φοιτητές / τριες την κατάλληλη παιδεία και εκπαιδευτική κατάρτιση, ώστε να μετέχουν ενεργά στο σύγχρονο κόσμο και τη διεθνή αγορά εργασίας.
4
Αριθμός ενεργών Προπτυχιακών φοιτητών 4.203 Διδάσκοντες ΜΕΛΗ ΔΕΠ 25 ΕΕΠ 3 ΕΤΕΠ 4 Διοικητικό προσωπικό 9
5
ΤΟΜΕΑΣ ΓΛΩΣΣΑΣ - ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ : 11 ΜΕΛΗ ΔΕΠ : 5 ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, 3 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, 4 ΕΠΙΚΟΥΡΟΙ, 2 ΛΕΚΤΟΡΕΣ ΤΟΜΕΑΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ - ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ : 14 ΜΕΛΗ ΔΕΠ : 6 ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, 2 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ, 5 ΕΠΙΚΟΥΡΟΙ, 1 ΛΕΚΤΟΡΑΣ, 2 ΜΕΛΗ ΕΕΠ
6
Από το ακαδημαϊκό έτος 2013-14 και σύμφωνα με τις νέες διατάξεις του νόμου προσφέρεται από το Τμήμα μας η επιλογή απόκτησης Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας ( ΠΠΔΕ ), χωρίς το οποίο δεν είναι πλέον δυνατή η πρόσληψη στον δημόσιο τομέα. Συνολικά απαιτούνται επτά (7) μαθήματα ΠΔΔΕ για την απόκτηση του Πιστοποιητικού, δύο μαθήματα που προσφέρονται από ελληνικά τμήματα της Φιλοσοφικής και πέντε μαθήματα που προσφέρονται στα Αγγλικά από το Τμήμα μας.
7
Το ΜΔΕ ιδρύθηκε και λειτούργησε το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2004. Α. ΜΔΕ Α. Το πρόγραμμα οδηγεί στη χορήγηση Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης ( ΜΔΕ ) ισότιμου με Μ. Α. (Master of Arts) με τις εξειδικεύσεις : Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία & Λογοτεχνία, Πολιτισμός και Ιδεολογία Κατεύθυνση Γλώσσας - Γλωσσολογίας 2013-2015 12 ( Δώδεκα ) μεταπτυχιακοί φοιτητές Κατεύθυνση Λογοτεχνίας - Πολιτισμού των Αγγλόφωνων Λαών 2013-2015 10 ( Δέκα ) μεταπτυχιακοί φοιτητές
8
Β. ΔΔ Β. Το πρόγραμμα Διδακτορικών Σπουδών ( ΠΔΣ ) οδηγεί στη χορήγηση Διδακτορικού Διπλώματος ( ΔΔ ) είτε στην Κατεύθυνση Γλώσσας - Γλωσσολογίας είτε στην Κατεύθυνση Λογοτεχνίας - Πολιτισμού των Αγγλόφωνων Λαών. 2013-2014: 3 ( τρεις ) νέοι ΥΔ Κατεύθυνσης Γλώσσας - Γλωσσολογίας 2014-2015: 6 ( έξι ) νέοι ΥΔ, δύο (2) της Κατεύθυνσης Γλώσσας - Γλωσσολογίας και 4 της Κατεύθυνσης Λογοτεχνίας - Πολιτισμού των Αγγλόφωνων Λαών. Αντίστοιχα αποφοίτησαν : Ακαδημαϊκό Έτος 2013-2014: τρεις (3) Ακαδημαϊκό Έτος 2014- 2015: έξι (6) Συνεπίβλεψη 2 διδακτορικών διατριβών Συνεπίβλεψη 2 διδακτορικών διατριβών : ( Παν / μιο Paris Ο uest Nanterre La Defense και Diderot –Paris 7)
9
31 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ERASMUS 2013-2015 Εξερχόμενοι φοιτητές : 113 Εισερχόμενοι φοιτητές : 20 Erasmus Mundus: 1 φοιτητής Erasmus Plus: 1 φοιτήτρια
10
ΓΑΛΛΙΑ Universite de Picardie Jules ΓΑΛΛΙΑ Universite du Maine ΓΑΛΛΙΑ Universite Paris Ouest Nanterre La Defense (Paris X) ΓΑΛΛΙΑ Universite de Haute Bretagne Rennes II ΓΑΛΛΙΑ Universite d' Angers ΓΕΡΜΑΝΙΑ Freie Universitat Berlin ΓΕΡΜΑΝΙΑ Technische Universitat Dortmund ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ University of Birmingham ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ University of Brighton ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ The Manchester Metropolitan University ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ Oxford Brooks University ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ Lancaster University
11
ΙΣΠΑΝΙΑ Universidad de Cadiz ΙΣΠΑΝΙΑ Universidad de Castilla-La Mancha ΙΣΠΑΝΙΑ Universidad de Zaragoza ΙΤΑΛΙΑ Universita "Ca Foscari" Venezia ΚΥΠΡΟΣ University of Cyprus ΟΛΛΑΝΔΙΑ Universiteit van Amsterdam ΠΟΛΩΝΙΑ University of Zielona Gora ΠΟΛΩΝΙΑ University of Lodz ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ Universidade de Lisboa ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ Universidade do Porto ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ Universidade do Minho
12
ΣΛΟΒΑΚΙΑ University of Presov ΤΟΥΡΚΙΑ Istanbul Kultur Universitesi ΤΟΥΡΚΙΑ Yeditepe University ΤΟΥΡΚΙΑ Ege University ΤΟΥΡΚΙΑ Orta Dogu Teknik Universitesi ΤΣΕΧΙΑ Masarykova Universita ΤΣΕΧΙΑ Univerzita Palackeho v Olomouci ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ University of Eastern Finland
13
Η προσφορά των μελών ΔΕΠ του ΤΑΓΦ προς την κοινωνία είναι σημαντική. Α ) Συμβάλλουν στην οργάνωση και την επιμέλεια θεατρικών παραστάσεων σε δήμους και σε πολιτιστικά κέντρα Συμμετέχουν σε ποιητικές αναγνώσεις, σεμινάρια και ομιλίες για την αγγλόφωνη και την ελληνική λογοτεχνία και άλλα θέματα γενικού ενδιαφέροντος Προσφέρουν σεμινάρια δημιουργικής γραφής σε σχολεία και πολιτιστικά κέντρα Ανήκουν σε Συλλόγους Γυναικών στο κέντρο και την περιφέρεια και αποτελούν μέλη διαφόρων πολιτιστικών και οικολογικών επιτροπών και επιτροπών για τη διαχείριση των προσφύγων και συγκεντρώνουν υλικό Οργανώνουν επιμορφωτικά σεμινάρια για τους καθηγητές της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης
14
Συγγράφουν άρθρα για το ευρύ κοινό σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα Συγκεντρώνουν υγειονομικό υλικό για τους Γιατρούς του Κόσμου και για τους Γιατρούς χωρίς Σύνορα Είναι εθελοντές / τριες αιμοδότες / τριες Είναι δωρητές / τριες σε κοινωφελείς μη κερδοσκοπικές οργανώσεις ( Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος, Χαμόγελο του Παιδιού, κ. ά ) Προσφέρουν εργασία σε σημαντικό αριθμό νέων επιστημόνων μέσω χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων Ανήκουν και βοηθούν φιλοζωικές εταιρείες
15
Β ) Β ) Διαμορφώνουν εκπαιδευτική πολιτική για την ξενόγλωσση εκπαίδευση μέσω χρηματοδοτούμενων έργων : τεκμηριώνουν κοινωνικές ανάγκες στην Ελλάδα ως προς τις ξένες γλώσσες παρουσιάζουν τις Ευρωπαϊκές δομές που διαμορφώνουν τις γλωσσικές πολιτικές και ενισχύουν τις εκπαιδευτικές στρατηγικές για τη γλωσσική εκπαίδευση στην Ευρωπαϊκή Ένωση παρουσιάζουν Ευρωπαϊκές πολιτικές για την ξενόγλωσση εκπαίδευση κάνουν κριτική αποτίμηση της ελληνικής πραγματικότητας ως προς τη διδασκαλία και την εκμάθηση των ξένων γλωσσών και την πιστοποίηση γλωσσομάθειας
16
διαμορφώνουν ένα πλαίσιο προσόντων των εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών συντάσσουν συντεταγμένο σχέδιο ξενόγλωσσης εκπαιδευτικής στρατηγικής ( η οποία περιλαμβάνει και την Ελληνική ως ξένη γλώσσα, καθώς και την Ελληνική Νοηματική ). δημιουργούν νέα προγράμματα σπουδών για τις ξένες γλώσσες δημιουργούν νέα προγράμματα για τον εμπλουτισμό του ψηφιακού σχολείου : 1. Πρόγραμμα Εκμάθησης της Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία 2. Οι Ξένες Γλώσσες στο Λύκειο 3. Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
17
Εργαστήριο Πολυμέσων για την Επεξεργασία Λόγου και Κειμένων (Multimedia Centre) Κέντρο Αυτοεκπαίδευσης και Παραγωγής Εκπαιδευτικού Υλικού (Centre for Self-Access Learning and Materials Production) Κέντρο Έρευνας για τη Διδασκαλία και Αξιολόγηση Γλωσσομάθειας (Research Centre for English Language Teaching and Assessment (RCEL)) RCEL - Εξετάσεις Ξένων Γλωσσών και Πιστοποίηση Γλωσσομάθειας ΚΠΓ Νέα Προγράμματα Σπουδών για τις Ξένες Γλώσσες Κέντρο Καναδικών Σπουδών
18
Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας ( ΤΑΓΦ )
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.