Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων

2 Σχεδιάζουμε δραστηριότητες των μαθητών
Οι μαθητές και όλοι οι άνθρωποι σκέφτονται και δρουν με κάποιο στόχο. Για να τον πετύχουν μαθαίνουν (ότι χρειάζεται για να τον πετύχουν) Παραδείγματα: Ακολουθούν οδηγίες... Παίζουν... Ακούν αφηγήσεις... Συζητούν... Δοκιμάζουν ελεύθερα... Τι μαθαίνουν σε κάθε περίπτωση;;;

3 Περιεχόμενο και δραστηριότητα
Το περιεχόμενο αποτελεί στοιχείο που επιτρέπει την επίτευξη των στόχων των δρώντων υποκειμένων/ μαθητών Π.χ.: Στο παιχνίδι βρίσκεται μέσα στη στρατηγική Στην αφήγηση μέσα στις καταστάσεις που δυσκολεύουν τον ήρωα ή στο πλαίσιο της «λύσης» του δράματος Στις οδηγίες;;; Στη συζήτηση;;; Στην ελεύθερη δραστηριότητα;;;

4 Στόχοι των μαθητών και περιεχόμενο της δραστηριότητας
Μας καθοδηγούν τα ρήματα... Π.χ.: Μέσα από τα παιχνίδια μου έχω ψάξει κι έχω βρει ένα σωρό τρόπους για να παράγω διάφορους ήχους. Η τοπικότητα της δράσης και η γενικότητα του περιεχομένου

5 Επόμενος στόχος Μπορώ να αναγνωρίσω τις αισθήσεις μου. Μπορώ να τις χρησιμοποιήσω για να διερευνήσω τον κόσμο γύρω μου.


Κατέβασμα ppt "Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google