Νίκος Μπάρκας 11 / 5 / 2015 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015  Πως τοποθετούνται τα καθίσματα της αίθουσας στο πάνω και κάτω τμήμα του.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΤΟΧΟΙ: Με τη συμπλήρωση του διδακτικού στόχου αυτού ο/η μαθητής/τρια πρέπει: 1. Να μπορεί να διχοτομεί ευθεία γραμμή και γωνία.
Advertisements

Εργασία σε Σκαλωσιά.
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
Μια γεωμετρική προσέγγιση στην ποικιλομορφία
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Ι. Λαβασάς Π.Ζέρβας Γ. Νικολαϊδης Χ.Κ. Μπανιωτόπουλος
Ένταξη Προοπτικού σε Φωτογραφία Ε.Μ.Π. Γεωμετρικές Απεικονίσεις και Πληροφορική Κουρνιάτης Ν.
NOISE PROTECTION & CONTEMPORARY USE PROBLEMS IN ANCIENT GREEK THEATRES
Η Γεωμετρία της Γενικής θεωρίας
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Ο ΗΧΟΣ.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ Γ΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ.
Χωροταξία και διαρρύθμιση της Σχολικής τάξης ως κοινωνικό υποσύστημα
Διαρρύθμιση Διδακτικού Χώρου
ΣΩΜΑΤΟΜΕΤΡΙΑ Χατζηιερεμία Μαρία Κλωστοϋφαντουργός Τμήμα Α’
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΓΕΦΥΡΕΣ ΜΟΡΦΗΣ ΕΣΧΑΡΑΣ ΠΛΑΚΟΔΟΚΩΝ
ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ Είναι το σύστημα στο οποίο παρουσιάζονται οι όψεις του αντικειμένου με όλες τις πραγματικές τους διαστάσεις (μήκος, πλάτος, ύψος).
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΛΑΔΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ 1 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Διδάσκοντες: Β.Καρβουντζή, Κ. Σερράος Nexus World Fukuoka Ιαπωνία Σπουδάστριες: Μητρατζά Χριστίνα, Μίχαλου Μαρία Μαργαρίτα Steven Holl.
ΚΥΚΛΟΣ B4XP20 Σχολικό Έτος:
ΚΥΜΑΤΑ: ΠΑΛΜΟΙ t=0.1 sec t=0.2 sec t=0.1 sec t=0.3 sec t=0.1 sec t=0.4 sec.
3. ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ κατ` επιλογή μάθημα ΙΙΙ εξαμήνου
Ενότητα 8η: Η ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ κατ` επιλογή μάθημα ΙΙΙ εξαμήνου
Νίκος Μπάρκας 16 / 6 / 2015 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015  Ύστερα από την χάραξη των ανακλαστήρων, αποφασίζουμε για την διαμόρφωση.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΠΘ - ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ κατ` επιλογή μάθημα ΙΙΙ εξαμήνου Διδάσκοντες:Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας.
Για τη Φυσική Α ’ Λυκείου Εργαστηριακή Άσκηση 2 α Μελέτη της Ευθύγραμμης Ομαλά Επιταχυνόμενης Κίνησης.
ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΦΥΤΩΝ Μεσογειακό κλίμα επικρατεί σε πέντε παραθαλάσσιες περιοχές της γης που βρίσκονται σε διαφορετικά σημεία, Μεσόγειος,
Αγγέλα Καλκούνη1 Ξύλινα Δάπεδα Διαδικασία Κατασκευής Ξύλινων Καρφωτών Δαπέδων.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΡΑΒΑΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΙ ΜΥΡΣΙΑΔΗ ΕΙΡΗΝΗ.
Your Subtitle ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ Νίκος Κ. Μπάρκας Οι.
ΕΠΑΛ ΒΡΟΝΤΑΔΟΥ ΤΟΜΕΑΣ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΜΑΘΗΜΑ ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΕΛΑ ΚΑΛΚΟΥΝΗ Ορισμός – έννοια Απαιτήσεις – περιορισμοί – κριτήρια ταξινόμησης Στοιχεία.
ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Κύκλος.
Μια εισαγωγή του φαινόμενου της διάθλασης για το γυμνάσιο
Άσκηση 2-Περιγραφικής Στατιστικής
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015
Έξι τρόποι θέασης αντικειμένου
ΤΡΙΓΩΝΑ.
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Ελαστική Γραμμή Παραμόρφωση λόγω κάμψης. Η μέγιστη υποχώρηση ή αλλιώς το μέγιστο βέλος κάμψης εμφανίζεται στο ελεύθερο (δεξιό) άκρο.
ΔΥΝΑΜΕΙΣ αν.
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΟΥ ΑΠΛΟΥ ΕΚΚΡΕΜΟΥΣ
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΦΑΚΟΙ Εργαστηριακή Άσκηση 13 Γ′ Γυμνασίου
αρχαίο ελληνικό θεατρικό κτίσμα
4. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ : προσανατολισμός - ανοίγματα
ΑΚΕΡΑΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ & ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ ΦΩΤΙΣΜΟΥ
Μήκος κύκλου & μήκος τόξου
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΥΛΙΚΩΝ
Λήψη απόφασης για Ενεργειακό Σχεδιασμό
ΚΑΝΟΝΑΣ 1 Ο Αγωνιστικός Χώρος.
Συμβολή – Ανάκλαση – Διάθλαση
ΑΜΠΕΛΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΟΝ/ΝΥΜΟ:ΤΣΑΚΜΑΝΗΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΜΗΜΑ:Α4 ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ:
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Μέτρηση εμβαδού Εργαστηριακή Άσκηση 1 B′ Γυμνασίου
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΟΠΤΙΚΗΣ ΑΝΕΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νίκος Μπάρκας 11 / 5 / 2015 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015  Πως τοποθετούνται τα καθίσματα της αίθουσας στο πάνω και κάτω τμήμα του αμφιθεάτρου ?  Πως διαμορφώνονται τα θεωρία ?  Πως διαμορφώνονται οι θάλαμοι τεχνικής υποστήριξης ?

Νίκος Μπάρκας 11 / 5 / Θέτουμε τον βασικό άξονα συμμετρίας της αίθουσας (σε σχέση με τη σκηνή) 2. Σχηματίζουμε τις ευθύγραμμες βαθμίδες και δύο διαδρόμους κυκλοφορίας στις άκρες 3. Τοποθετούμε τα καθίσματα (στο παράδειγμα ψαθωτά) και τους θαλάμους

Νίκος Μπάρκας 11 / 5 / 2015 Για μέγιστο ανάπτυγμα 9 συνεχών καθισμάτων, το απαιτούμενο βάθος βαθμίδας είναι 89cm (στην επίλυση 90cm) και το απαιτούμενο πλάτος διαδρόμων 130cm (στην επίλυση 130 και 140cm) Στο δεδομένο μέτωπο των θαλάμων είναι εφικτή η διαμόρφωση ενός ενιαίου θαλάμου προβολή, ηχητικών και φωτιστικών (2 εσώθυρες) ενός θαλάμου μεταφραστών Και μιας αποθήκης φωτιστικών

Νίκος Μπάρκας 11 / 5 / 2015 Αρχίζουμε την οπτική χάραξη στην ΑΞΟΝΙΚΗ ΤΟΜΗ Εμφανίζουμε (με προβολή) τα ελάχιστα αναγκαία στοιχεία της κάτοψης Τοποθετούμε την 1 η βαθμίδα σε στάθμη 5cm Αρχίζουμε τη χάραξη από την 3 η βαθμίδα (η διάταξη στο παράδειγμα είναι ψαθωτή) Μετά, τοποθετούμε τη 2 η βαθμίδα (στο ενδιάμεσο ύψος 1 η και 3 ης ) Συνεχίζουμε με όλες τις βαθμίδες από κάτω προς τα πάνω Ειδικά πίσω από το στηθαίο, λαμβάνουμε υπόψη το κάγκελο ασφαλείας (+1,05) Τέλος βρίσκουμε την απαραίτητη στάθμη για το θάλαμο

Νίκος Μπάρκας 11 / 5 / 2015 Επειδή (χάρη στη ψαθωτή διάταξη) ο μέσος όρος του ύψους των βαθμίδων είναι χαμηλός (περίπου 14cm), στο συγκεκριμένο παράδειγμα αποφασίζουμε «αυθαίρετα» ένα ύψος βαθμίδας 17cm διαμορφώνουμε τις βαθμίδες με ύψος 17cm στο κάτω μέρος (σχετικά προκύπτει και η στάθμη των θεωρείων) προσθέτουμε στην περιοχή του στηθαίου 2 σκαλοπάτια (για σαφή ανάδειξη του άνω τμήματος) διαμορφώνουμε τις βαθμίδες με ύψος 2*17cm στο πάνω μέρος προσθέτουμε 3 σκαλοπάτια, στον εσωτερικό διάδρομο της πτέρυγας των θαλάμων

Νίκος Μπάρκας 11 / 5 / Θέτουμε οθόνη ύψους 4,5m, περίπου 6m από τον 1 ο θεατή 2. Σχηματίζουμε επίκεντρο γωνία 23 ο με χορδή την οθόνη 3. Φέρουμε περιφέρεια από την κορυφή της επικέντρου (όλα τα σημεία έχουν εγγεγραμμένη γωνία 11,5 ο ) 4. Ορίζουμε το ύψος της μπούκας (σε σχέση με τη δέσμη προβολής από το θάλαμο)

Νίκος Μπάρκας 11 / 5 / Θέτουμε οθόνη πλάτους 9m και σχηματίζουμε επίκεντρο γωνία 46 ο με χορδή την οθόνη 2. Φέρουμε περιφέρεια από την επίκεντρο (όλες οι θέσεις βρίσκονται εντός εγγεγραμμένης 23 ο ) 3. Ελέγχουμε τα όρια του σκηνικού βάθους (ως προς τα θεωρεία) 4. Τακτοποιούμε τα σκαλοπάτι των βαθμίδων