Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Advertisements

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Στρατηγική Προώθησης.
Αλφαβητισμός, εκπαίδευση και αγωγή στα μέσα επικοινωνίας: Ορισμοί και διευκρινίσεις Μπετίνα Ντάβου Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Οικιακή οικονομία Γιατί? Καθηγήτρια: Αποστολοπούλου Μαρία- Βενετία.
Διαφημιστικός Προϋπολογισμός
O έλεγχος της διαφήμισης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Δ΄ ΦΑΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Διαπολιτισμική Επικοινωνία (Επικοινωνία σε Διεθνή Περιβάλλοντα)
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΙΔΟΥΣ
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
MANAGEMENT Εναρμόνιση Πόρων Προς Επίτευξη Στόχων.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Διαμόρφωση Διαφημιστικών Στόχων
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΠΡΟΒΟΛΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑTA ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΜΠΑΣΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗΣ
1 Segmenting Markets, Targeting and Positioning. 2 Market Segmentation Defining Reasons for Using Market  Customer Analysis  Competitor Analysis  Effective.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ & ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΛΕΝΗ ΚΟΛΟΚΟΥΡΗ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΜΑΪΟΣ 2015
Προβολή - Επικοινωνία Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ Άννα Ζαρκάδα.
Ενότητα # 5: Κουλτούρα & Κοινωνικές Τάξεις Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων Συμπεριφορά Καταναλωτή.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Επιδράσεις της κουλτούρας και των κοινωνικών τάξεων Συμπεριφορά Καταναλωτή Μαρκετινγκ ΙΙ Α-Λ Άννα Ζαρκάδα.
1 Διάλεξη 10 η (2015 – 16) Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Άννα Κ. Ζαρκάδα Διοίκηση Διαφήμισης ΜΠΣ στη Διοίκηση Υπηρεσιών Λειτουργία, Στόχοι και Πλαίσια λειτουργίας της Διαφήμισης.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
Συμπεριφορά Καταναλωτή Μέρος Β’ Οι Διαφάνειες βασίζονται στο Βιβλίο του Γ. Σιώμκου, «Συμπεριφορά Καταναλωτή και Στρατηγική Μάρκετινγκ», 2002, Εκδόσεις.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
Εισαγωγικές έννοιες: Μάρκετινγκ και ο ρόλος του καταναλωτή 1.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Στρατηγική Προώθησης.
Τεχνικές μαζικής επικοινωνίας
Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης Τηλ.:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Η έννοια της επιχείρησης
Γραφιστικός Σχεδιαμός
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Τα ΜΜΕ από την Οπτική της Οικονομικής Θεωρίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα

Επιτυχημένη διαφημιστική εκστρατεία THE POISE PRINCIPLE - Davinson PROFITABLE OFFENSIVE INTERGRATED STRATEGIC EFFECTIVELY EXECUTED

Στάδια στην ανάπτυξη αποτελεσματικής Επικοινωνιακής Στρατηγικής 1ο Στάδιο. Κοινό Στόχος 2ο Στάδιο. Στόχοι Στάδιο Βαθμού Αγοραστικής δυνατότητας – PLC Στάδια στην ανάπτυξη αποτελεσματικής Επικοινωνιακής Στρατηγικής Ενημέρωση Γνώση Αρέσκεια Προτίμηση Αποδοχή Αγορά

Επικεφαλίδα, Φωτογραφία, 3ο Στάδιο. Μήνυμα Στάδια ....... Περιεχόμενο Μηνύματος Πληροφοριακό Ορθολογικό Συγκινησιακό Νύξεις (appeals) φόβος σεξ χιούμορ Δομή Μηνύματος Συμπέρασμα Επιχειρηματολογία Τύπος Μηνύματος Επικεφαλίδα, Φωτογραφία, Κείμενο, & Χρώμα Γλώσσα Σώματος Ο κανόνας 3C Customer -- Target audience Company -- Product Competitive Positioning Attention Interest Desire Action

Celebrity endorsement Άσκηση Περιεχόμενο Μηνύματος Πληροφοριακό Ορθολογικό Συγκινησιακό Νύξεις (appeals) φόβος σεξ χιούμορ Στυλ Μουσικό Επιστημονικό Life-style Slice of life Χιούμορ – cartoons Επίδειξη Testimonial Celebrity endorsement

Στάδια ..... 4ο Στάδιο. Επιλογή Μέσων 4ο Στάδιο. Επιλογή Μέσων Στάδια ..... 5ο Στάδιο. Προϋπολογισμός δαπάνης Προσωπικά Κανάλια Επικοινωνίας 6ο Στάδιο. Επαναπληροφόρηση-μέτρηση Μη Προσωπικά Κανάλια Επικοινωνίας

Πλαίσια λειτουργίας της ΟΕΜ (IMC) Επιχειρηματικό Νομικό Οικονομικό Πολιτικό Πολιτισμικό Πλαίσια λειτουργίας της ΟΕΜ (IMC)

επιχειρηματικό πλαίσιο ΕΝ ΕΛΛ.CR.FARM ΠΑΡΙΖΑΚΙ ΜΕΛΙ €412.367,17 DOT ADV. AE ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ/CRETA FARM ΠΑΡΙΖΑΚΙ €358.332,50 ΥΦΑΝΤΗΣ ΠΑΡΙΖΑΚΙ €1.771.938,45 JNL www.publicity-guide.gr

νομικό πλαίσιο Ι  "Audiovisual commercial communication" means images with or without sound which are designed to promote, directly or indirectly, the goods, services or image of a natural or legal entity pursuing an economic activity. Such images accompany or are included in a programme in return for payment or for similar consideration or for self-promotional purposes. Forms of audiovisual commercial communication include, inter alia, television advertising, sponsorship, teleshopping and product placement. Article 1(1)(h)

οικονομικό πλαίσιο

πολιτικό πλαίσιο

Πολιτισμικό πλαίσιο Ι Ορισμός της κουλτούρας Ένα σύνολο Κανόνων ή Σταθερών κοινό για τα μέλη μιας κοινωνίας, τα οποία, όταν αποτελούν τη βάση της δράσης των μελών της κοινωνίας αυτής, παράγουν Συμπεριφορά η οποία κυμαίνεται μέσα σε ένα σταθερό εύρος συμπεριφορών που τα μέλη θεωρούν Σωστές και αποδεκτές

Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙ Μεταφορές Like Water to a fish... what we See & Feel Our collective programming of the mind determines The Way We Do Things Around Here Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙ Μεταφορές

Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙΙ – διαστάσεις της κουλτούρας Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙΙ – διαστάσεις της κουλτούρας Κοινωνικές δομές Διαστρωμάτωση Κινητικότητα Οργάνωση Σχέσεις Συγγένεια Θρησκεία Πίστεις Πρακτικές Ηθική McDonalds – Israel – religion Aesthetics - Αισθητική Ωραίο Καλό γούστο Μορφή, σχήμα, χρώμα Τέχνη – υψηλή / λαϊκή Χιούμορ Ταμπού Υλικός πολιτισμός Artefacts – καλλιτεχνήματα και χρηστικά αντικείμενα Materialism - υλισμός Technology - τεχνολογία Economics - οικονομία McDonalds - Australia 2009 Γλώσσα και επικοινωνία λεκτική μετάφραση & ερμηνεία μη λεκτική (‘silent’ languages) χώρος & χρόνος σώμα McDonalds – Korea

πολιτισμικό πλαίσιο 1895 2010

Λειτουργία & Στόχοι διαφημίσεων

Cross-cultural Maccas - Europe McDonalds – Italy McDonalds – Switzerland McDonalds – France McDonalds – Greece

the BEST of IMC & guerilla marketing

Ηθική της διαφήμισης εξαπάτηση / παραπλανητική κοινωνικά επιζήμιες puffery and testimonials greenwashing κοινωνικά επιζήμιες σεξουαλικά υπονοούμενα / παρενόχληση βία βωμολοχία στερεότυπα καλό γούστο, αμφιλεγόμενα shock tactics επιβλαβή προϊόντα attack ads δημοκρατία και έλεγχος των ΜΜΕ