Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα
Επιτυχημένη διαφημιστική εκστρατεία THE POISE PRINCIPLE - Davinson PROFITABLE OFFENSIVE INTERGRATED STRATEGIC EFFECTIVELY EXECUTED
Στάδια στην ανάπτυξη αποτελεσματικής Επικοινωνιακής Στρατηγικής 1ο Στάδιο. Κοινό Στόχος 2ο Στάδιο. Στόχοι Στάδιο Βαθμού Αγοραστικής δυνατότητας – PLC Στάδια στην ανάπτυξη αποτελεσματικής Επικοινωνιακής Στρατηγικής Ενημέρωση Γνώση Αρέσκεια Προτίμηση Αποδοχή Αγορά
Επικεφαλίδα, Φωτογραφία, 3ο Στάδιο. Μήνυμα Στάδια ....... Περιεχόμενο Μηνύματος Πληροφοριακό Ορθολογικό Συγκινησιακό Νύξεις (appeals) φόβος σεξ χιούμορ Δομή Μηνύματος Συμπέρασμα Επιχειρηματολογία Τύπος Μηνύματος Επικεφαλίδα, Φωτογραφία, Κείμενο, & Χρώμα Γλώσσα Σώματος Ο κανόνας 3C Customer -- Target audience Company -- Product Competitive Positioning Attention Interest Desire Action
Celebrity endorsement Άσκηση Περιεχόμενο Μηνύματος Πληροφοριακό Ορθολογικό Συγκινησιακό Νύξεις (appeals) φόβος σεξ χιούμορ Στυλ Μουσικό Επιστημονικό Life-style Slice of life Χιούμορ – cartoons Επίδειξη Testimonial Celebrity endorsement
Στάδια ..... 4ο Στάδιο. Επιλογή Μέσων 4ο Στάδιο. Επιλογή Μέσων Στάδια ..... 5ο Στάδιο. Προϋπολογισμός δαπάνης Προσωπικά Κανάλια Επικοινωνίας 6ο Στάδιο. Επαναπληροφόρηση-μέτρηση Μη Προσωπικά Κανάλια Επικοινωνίας
Πλαίσια λειτουργίας της ΟΕΜ (IMC) Επιχειρηματικό Νομικό Οικονομικό Πολιτικό Πολιτισμικό Πλαίσια λειτουργίας της ΟΕΜ (IMC)
επιχειρηματικό πλαίσιο ΕΝ ΕΛΛ.CR.FARM ΠΑΡΙΖΑΚΙ ΜΕΛΙ €412.367,17 DOT ADV. AE ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ/CRETA FARM ΠΑΡΙΖΑΚΙ €358.332,50 ΥΦΑΝΤΗΣ ΠΑΡΙΖΑΚΙ €1.771.938,45 JNL www.publicity-guide.gr
νομικό πλαίσιο Ι "Audiovisual commercial communication" means images with or without sound which are designed to promote, directly or indirectly, the goods, services or image of a natural or legal entity pursuing an economic activity. Such images accompany or are included in a programme in return for payment or for similar consideration or for self-promotional purposes. Forms of audiovisual commercial communication include, inter alia, television advertising, sponsorship, teleshopping and product placement. Article 1(1)(h)
οικονομικό πλαίσιο
πολιτικό πλαίσιο
Πολιτισμικό πλαίσιο Ι Ορισμός της κουλτούρας Ένα σύνολο Κανόνων ή Σταθερών κοινό για τα μέλη μιας κοινωνίας, τα οποία, όταν αποτελούν τη βάση της δράσης των μελών της κοινωνίας αυτής, παράγουν Συμπεριφορά η οποία κυμαίνεται μέσα σε ένα σταθερό εύρος συμπεριφορών που τα μέλη θεωρούν Σωστές και αποδεκτές
Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙ Μεταφορές Like Water to a fish... what we See & Feel Our collective programming of the mind determines The Way We Do Things Around Here Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙ Μεταφορές
Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙΙ – διαστάσεις της κουλτούρας Πολιτισμικό πλαίσιο ΙΙΙ – διαστάσεις της κουλτούρας Κοινωνικές δομές Διαστρωμάτωση Κινητικότητα Οργάνωση Σχέσεις Συγγένεια Θρησκεία Πίστεις Πρακτικές Ηθική McDonalds – Israel – religion Aesthetics - Αισθητική Ωραίο Καλό γούστο Μορφή, σχήμα, χρώμα Τέχνη – υψηλή / λαϊκή Χιούμορ Ταμπού Υλικός πολιτισμός Artefacts – καλλιτεχνήματα και χρηστικά αντικείμενα Materialism - υλισμός Technology - τεχνολογία Economics - οικονομία McDonalds - Australia 2009 Γλώσσα και επικοινωνία λεκτική μετάφραση & ερμηνεία μη λεκτική (‘silent’ languages) χώρος & χρόνος σώμα McDonalds – Korea
πολιτισμικό πλαίσιο 1895 2010
Λειτουργία & Στόχοι διαφημίσεων
Cross-cultural Maccas - Europe McDonalds – Italy McDonalds – Switzerland McDonalds – France McDonalds – Greece
the BEST of IMC & guerilla marketing
Ηθική της διαφήμισης εξαπάτηση / παραπλανητική κοινωνικά επιζήμιες puffery and testimonials greenwashing κοινωνικά επιζήμιες σεξουαλικά υπονοούμενα / παρενόχληση βία βωμολοχία στερεότυπα καλό γούστο, αμφιλεγόμενα shock tactics επιβλαβή προϊόντα attack ads δημοκρατία και έλεγχος των ΜΜΕ