Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προτάσεις της Ομάδας Εφήβων Συμβούλων και της Κοινότητας Εφήβων Συμβούλων του Συνηγόρου του Παιδιού Στρασβούργο, 7- 8 Οκτώβρη 2010 για τη συνάντηση των.
Advertisements

Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
 Σελίδα 1 ΠΡΟΤΥΠΟ, ένα διαφορετικό σχολείο για το παιδί ΠΡΟΤΥΠΟ εκπαιδευτήριο Αθήνα, Φεβρουάριος 2011.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Αναστασία Οικονόμου, Προϊσταμένη Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε θέματα.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Συστηματική Διερεύνηση Επιλεγμένων Τομέων Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
H ηλεκτρονική παρενόχληση (cyberbullying) είναι η επιθετική συμπεριφορά από πρόθεση με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων. Τέτοιου είδους συμπεριφορές μπορεί.
Ρόλοι και Καθήκοντα των Εκπαιδευτικών της σχολικής μονάδας Βασικές αρχές σχολικής πρακτικής σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία [Ν.1566/85 και εκτελεστικά.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο Μίλα, μη φοβάσαι! Το υλικό είναι από την ιστοσελίδα
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ – ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ(bullying)
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ
Θέμα project : Cyberbullying
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Σταθείτε στο ύψος σας παρά … αδιάφορα στον κυβερνοεκφοβισμό Το φαινόμενο Cyberbullying.
ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ: RAINBOW TEAM ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ: ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ (BULLYING)
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Κίνδυνοι του διαδικτύου
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Ερευνα για την σχολικη βια
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Εκφοβισμός είναι δυνατό να συμβεί μέσω του Διαδικτύου και περιλαμβάνει εσκεμμένη, επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα Σμυρναίου, Επίκουρη Καθηγήτρια Αθήνα 4/5/2015

Bullying: Μια επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα, έχει διάρκεια στο χρόνο και απευθύνεται σε ένα άτομο (θύμα) που δεν μπορεί να υπερασπιστεί εύκολα τον εαυτό του (Olweus, 1993). Cyberbullying: Χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά μέσα προκειμένου να επιτύχει τα παραπάνω.

Αναπάντητες κλήσεις Προσβλητικά γραπτά μηνύματα Καταγραφή περιστατικού bullying από το θύτη και δημοσιοποίησή του Δημιουργία ενός hate site Δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων/πληροφοριών Εφαρμογή κάποιας καμπάνιας κοινωνικού αποκλεισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Η ανωνυμία προσφέρει προστασία στο θύτη, κάτι το οποίο τον ενθαρρύνει. Με τα ηλεκτρονικά μέσα, “παραβιάζεται” η ασφάλεια που αισθάνεται το θύμα σπίτι του. Έτσι νοιώθει πως δεν μπορεί να ξεφύγει. Τα άτομα αυτά συνήθως δεν απευθύνονται σε κάποιον ενήλικα, είτε λόγω άγνοιας των ενηλίκων είτε λόγω φόβου για αποκλεισμό τους από το διαδίκτυο.

Περίπου το 14% των εφήβων έχουν υπάρξει θύματα του cyberbullying (Campbell, 2007). To 50% αφορά ηλικίες 10-14, ενώ το 44% ηλικίες

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, διευθυντές, μαθητές, γονείς και εξειδικευμένο προσωπικό Παρέχει πληροφορίες και τα κατάλληλα εργαλεία στις σχολικές κοινότητες ώστε, μεταξύ άλλων, αυτές να είναι σε θέση να υποστηρίξουν μαθητές οι οποίοι βιώνουν μια αντικοινωνική συμπεριφορά, όπως για παράδειγμα το bullying και το cyberbullying.

Αξιολόγηση καθηγητών, συνδρομή ειδικευμένου εξωσχολικού προσωπικού Συμμετοχή και συνεργασία μαθητών Ανάπτυξη δεξιοτήτων αντιμετώπισης βίας, επιθετικότητας,bullying Ανάπτυξη δεξιοτήτων που να αφορούν την προσωπική ασφάλεια Ανάπτυξη δεξιοτήτων συνομιλίας, ανταλλαγής απόψεων, ενσυναισθησίας Υπευθυνότητα, όραμα, προγραμματισμός Εκτίμηση χωρητικότητας Κατάλληλοι χώροι Ανάθεση καθηκόντων Συλλογή δεδομένων – αρχείο Διδάσκοντας την αποδοχή του διαφορετικού Συνεργασία καθηγητών, κοινή και συγκεκριμένη πολιτική Επιβράβευση θετικών πράξεων μαθητών Επιτήρηση σχολικής αυλής Οργάνωση εκδρομών και ασφάλεια Κίνητρα στους μαθητές Ευκαιρίες για λήψη αποφάσεων 1. Δέσμευση της ηγεσίας για ασφαλές σχολείο 1. Δέσμευση της ηγεσίας για ασφαλές σχολείο 2. Υποστηρικτική και συλλογική σχολική κουλτούρα 2. Υποστηρικτική και συλλογική σχολική κουλτούρα 3. Κοινές πολιτικές και διαδικασίες 3. Κοινές πολιτικές και διαδικασίες 4. Επαγγελματική εκπαίδευση καθηγητών 4. Επαγγελματική εκπαίδευση καθηγητών 5. Διατήρηση θετικού κλίματος εντός και εκτός τάξης 5. Διατήρηση θετικού κλίματος εντός και εκτός τάξης 6. Σχετικά σχολικά προγράμματα, ανάπτυξη σχεσιακών δεξιοτήτων – συνεργασίας, ενεργός συμμετοχή μαθητών 6. Σχετικά σχολικά προγράμματα, ανάπτυξη σχεσιακών δεξιοτήτων – συνεργασίας, ενεργός συμμετοχή μαθητών 7. Ανάληψη καθηκόντων, πρωτοβουλίες μαθητών 7. Ανάληψη καθηκόντων, πρωτοβουλίες μαθητών 8. Έγκαιρη παρέμβαση – στοχευόμενη υποστήριξη 8. Έγκαιρη παρέμβαση – στοχευόμενη υποστήριξη 9. Συνεργασία με οικογένειες και οργανώσεις 9. Συνεργασία με οικογένειες και οργανώσεις

Καθηγητών/ Διευθυντών Εξειδικευμένου προσωπικού Υποψήφιων καθηγητών Βίντεο, pdfs, sites Ανάλογα το θέμα

Α. Α. Κατανόηση του National Safe Schools Framework Β. Β. Συμβουλές για το πώς οι γονείς πρέπει να συνδράμουν στην ευημερία των παιδιών Γ. Γ. Συμβουλές για συγκεκριμένα θέματα όπως το cyberbullying, προβληματισμούς των γονιών και τη διαχείριση του άγχους – φοβιών των παιδιών

Ασφαλή σχολεία (αξιολόγηση του σχολείου από το μαθητή) Αξίες (ομαδικότητα – συνεργασία) Σχέσεις μεταξύ μαθητών (θύτης - θύμα - παρατηρητής) 3 δραστηριότητες που αφορούν:

Το Cybersmart είναι ένα εθνικό, εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο αποσκοπεί στην εκμάθηση της ασφάλειας στο διαδίκτυο, με την παροχή πληροφοριών και εκπαιδευτικού υλικού κυρίως σε παιδιά αλλά και εκπαιδευτικούς και γονείςCybersmart

Cybersafety online counselling

Είναι ένα δωρεάν πρόγραμμα το οποίο εύκολα το κατεβάζει κάποιος σε υπολογιστή και κινητό. Το πρόγραμμα αυτό παρέχει πληροφορίες για την διαδικτυακή ασφάλεια του χρήστη. Επίσης παρέχεται η δυνατότητα συζήτησης online για όποια θέματα απασχολούν τον χρήστη, αναφοράς ακατάλληλου περιεχομένου καθώς και πληροφόρησης για κάποιες καλές πρακτικές ασφάλειας στο διαδίκτυο.

Είναι ένα εκπαιδευτικό website το οποίο απευθύνεται κυρίως στις σχολικές κοινότητες, αλλά και για το κοινό. Παρέχει πληροφορίες με σκοπό την πρόληψη του bullying στο σχολείο.

framework-0 framework source/Media-downloads/safe-schools-hub-flyer-.pdf?sfvrsn=2 source/Media-downloads/safe-schools-hub-flyer-.pdf?sfvrsn=2 Cyberbullying.aspx Cyberbullying.aspx line%20help%20and%20reporting/Cybersafety%20Help% 20Button%20download%20page.aspx line%20help%20and%20reporting/Cybersafety%20Help% 20Button%20download%20page.aspx