ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΗΣΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μετανάστευση - Ένταξη των μεταναστών Βασίλειος Πανταζής Μετανάστευση, Διαδικασίες Ένταξης των Μεταναστών και των Παιδιών των Μεταναστών στην Ελληνική.
Advertisements

Παραδοσιακοί Χοροί της Μακεδονίας
3. Η μεθοδευμένη εξόντωση (γενοκτονία) των Ελλήνων του Πόντου
Οι συγγραφείς της Π. Διαθήκης τι είδους άνθρωποι ήταν;
6. Μια νέα πρωτεύουσα η Κωνσταντινούπολη
Η δυναμική της ελληνικής γλώσσας εκτός Ελλάδας σε περίοδο κρίσης Στόγιος Νικόλαος.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Η θρησκευτική και πολιτική οργάνωση των Ελλήνων
Δρ Ι.Π.Αμπελάς Ορισμός, αίτια, συνέπειες, τρόποι αντιμετώπισης
Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ Βασικές έννοιες: μητρική γλώσσα Μητρική γλώσσα Η γλωσσική μορφή με την οποία έρχεται σε επαφή το παιδί.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΗΓΗΣΗ Πράξη επικοινωνίας με την οποία παρουσιάζεται προφορικά ή γραπτά μια σειρά πραγματικών ή πλασματικών γεγονότων. Προϋποθέτει τουλάχιστον.
Οι Εβραίοι της Θεσσαλονίκης
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.
ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ Ο ΘΕΟΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ;
ΣΛΑΒΟΙ.
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου
Η πτώση του Βυζαντίου.
Χάρης Αλεξίου Νικόλας Βουβάκης
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Η κοινωνία προσπαθεί να καλλιεργήσει τη φιλαναγνωσία παιδιών και ενηλίκων με διάφορους τρόπους.
Π.Π.Γ.Ε.Σ.Σ. Θρησκευτικά Θ.Ε2: Το ζήτημα της θρησκείας στη σύγχρονη Ευρώπη Κουργιτάκου Μιχαέλα Γ’2 ΑΝΤΙΣΗΜΗΤΙΣΜΟΣ.
Πρόγραμμα entwinning <Ο ηρωισμός >
ΥΠΟΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ
Γλωσσική πολυμορφία και γλωσσική διδασκαλία στο Δημοτικό Σχολείο
Παναγιώτης Λαδόπουλος
Εικονεσ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΙΣΡΑΗΛΙΤΩΝ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 4η Θεματική ενότητα Γλώσσα, ταυτότητα και εξουσία Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Σχέσεις Ελληνόφωνων χωρίων Ιταλίας- Ελλάδας Λάζαρος Συμεωνίδης Βασίλης Χατζιβασηλέιου.
«Η ΕΛΛΗΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Υπερφυσικό και κοινωνικές πρακτικές Ιγνατιάδου Αναστασία-Μιχαέλα Παρουσίαση : από το βιβλίο «Μύθος, Λατρεία, Ταυτότητες» της Μαριλένας Παπαχρηστοφόρου.
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΩΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΟΦΙΑ ΜΑΤΖΑΡΙΩΤΗ - ΚΩΣΤΑΡΑ.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
«Η εικόνα της ‘Ευρώπης’ και του ‘Άλλου’ στο σχολείο και στα σχολικά εγχειρίδια» « Ευρωπαϊκή Διάσταση στην εκπαίδευση. Όψεις, θεωρήσεις, προβληματισμοί,
ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Η ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.
Λεωνίδας Κραλίδης 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσσαλονίκης ΣΤ
ΠΜΣ Ευρωπαϊκή Κοινωνική Πολιτική Ευρωπαϊκές Πολιτικές Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ενσωμάτωσης Θεματική ενότητα 2 ου εξαμήνου / 3 τρίωρα σεμινάρια.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Το χάσμα ανάμεσα στους Βυζαντινούς & τους Δυτικούς-Λατίνους
ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ RICHARD CLOGG Φοιτητριες: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
ΗΘΙΚΟΣ ΣΧΕΤΙΚΙΣΜΟΣ.
Eτερότητα και Εκπαίδευση στην Ελληνική Διασπορά
Ο όρος Αρχαία Ελλάδα χρησιμοποιείται για να περιγράψει τον ελληνικό κόσμο κατά την περίοδο της αρχαιότητας. Αναφέρεται όχι μόνο στις περιοχές του σύγχρονου.
ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΕΒΡΑΪΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ
ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ Παρασκευή Πυρπιρή A2 ΠΓΕΣΣ Κλασσική Μουσική
Νεοελληνική Ιστορία. Εισαγωγικά 1η Συνάντηση 5/10/20126
Από την κρίση της βυζαντινής Αυτοκρατορίας στην οθωμανική κυριαρχία
Θρησκείες Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσ/νίκης Π.Τ.Δ.Ε.-Α.Π.Θ.
Άριστη-Αντωνία Αντωνοπούλου Α1
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
ΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
21. Το Βυζάντιο εκχριστιανίζει τους Σλάβους
ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η κατάκτηση της ελληνικής Χερσονήσου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Γιατί και πως μελετούμε την Ιστορία;
Οικονόμου Γιώργος Γ’2 29/11/14 Θ.Ε.:2Η Θρησκευτικά
Ηλίας Μπουναρτζής/ Η οικονομική ζωή Η σταδιακή παρακμή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας έδωσε τη δυνατότητα στους υπόδουλους.
Διαθεματική πρόταση διδασκαλίας
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
Εκπαίδευση και μειονότητες
ΣΜΥΡΝΗ.
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ
Μια νέα πρωτεύουσα η Κωνσταντινούπολη μάθημα 6 Διαμόρφωση παρουσίασης Ούρδας Ιωάννης2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΟΓΡΑΦΗΣΗΣ

Γιαννιώτες Εβραίοι αφήγηση διαμεσολαβημένη Σήμερα (2014), στην Ελλάδα, εκτιμάται πως υπάρχουν με Εβραίοι, ένας αριθμός δραματικά περιορισμένος σε σχέση με τον εβραϊκό πληθυσμό της στα χρόνια του μεσοπολέμου, όταν είχαν προστεθεί και ενσωματωθεί οι πολυπληθείς εβραϊκές κοινότητες των Νέων Χωρών και ιδιαίτερα αυτή της Θεσσαλονίκης. Η συμμετοχή των Ελλήνων Εβραίων στο Ολοκαύτωμα έχει αφανίσει δεκάδες χιλιάδες αθώες ψυχές και γύρω στο 86% του δημογραφικού δυναμικού τους μέχρι τα χρόνια της Κατοχής, ένα τα από τα υψηλότερα ποσοστά απώλειας στην Ευρώπη.Σήμερα (2014), στην Ελλάδα, εκτιμάται πως υπάρχουν με Εβραίοι, ένας αριθμός δραματικά περιορισμένος σε σχέση με τον εβραϊκό πληθυσμό της στα χρόνια του μεσοπολέμου, όταν είχαν προστεθεί και ενσωματωθεί οι πολυπληθείς εβραϊκές κοινότητες των Νέων Χωρών και ιδιαίτερα αυτή της Θεσσαλονίκης. Η συμμετοχή των Ελλήνων Εβραίων στο Ολοκαύτωμα έχει αφανίσει δεκάδες χιλιάδες αθώες ψυχές και γύρω στο 86% του δημογραφικού δυναμικού τους μέχρι τα χρόνια της Κατοχής, ένα τα από τα υψηλότερα ποσοστά απώλειας στην Ευρώπη.

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ Έτσι, το ποσοστό των Ελλήνων Εβραίων στο γενικό πληθυσμό, όπως και άλλοι, πολιτισμικοί παράγοντες τούς καθιστούν ουσιαστικά αφανείς. Ως αποτέλεσμα, είναι σχετικά λίγοι εκείνοι οι Έλληνες χριστιανοί που γνωρίζουν και συναναστρέφονται Εβραίους σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο. Αυτό το γεγονός, η έλλειψη σχηματισμού προσωπικής εμπειρίας και άποψης έρχεται να ενισχύσει στερεότυπες αντιλήψεις. Κι αν κάποτε το λαϊκό υποσυνείδητο των Ελλήνων χριστιανών έπλασε ως μία πρότυπη εικόνα του Εβραίου αυτή της συμπαθούς καρικατούρας του Σολομώντα, ενός από τους παρατραβηγμένους χαρακτήρες του θεάτρου σκιών του Ρωμιού Καραγκιόζη, σήμερα πια, η ταύτιση του Εβραίου με την πολιτική του κράτους του Ισραήλ και τα προβλήματα της Μέσης Ανατολής έρχεται να ενισχύσει σύγχρονους μηχανισμούς προκατάληψης.Έτσι, το ποσοστό των Ελλήνων Εβραίων στο γενικό πληθυσμό, όπως και άλλοι, πολιτισμικοί παράγοντες τούς καθιστούν ουσιαστικά αφανείς. Ως αποτέλεσμα, είναι σχετικά λίγοι εκείνοι οι Έλληνες χριστιανοί που γνωρίζουν και συναναστρέφονται Εβραίους σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο. Αυτό το γεγονός, η έλλειψη σχηματισμού προσωπικής εμπειρίας και άποψης έρχεται να ενισχύσει στερεότυπες αντιλήψεις. Κι αν κάποτε το λαϊκό υποσυνείδητο των Ελλήνων χριστιανών έπλασε ως μία πρότυπη εικόνα του Εβραίου αυτή της συμπαθούς καρικατούρας του Σολομώντα, ενός από τους παρατραβηγμένους χαρακτήρες του θεάτρου σκιών του Ρωμιού Καραγκιόζη, σήμερα πια, η ταύτιση του Εβραίου με την πολιτική του κράτους του Ισραήλ και τα προβλήματα της Μέσης Ανατολής έρχεται να ενισχύσει σύγχρονους μηχανισμούς προκατάληψης. [1] Μετά την Κατοχή, από τις που ζούσαν προ του διωγμού στην Ελλάδα και τα ιταλοκρατούμενα Δωδεκάνησα καταμετρήθηκαν , γεγονός που ανεβάζει το ποσοστό δημογραφικής απώλειας στο 86%, ένα από τα υψηλότερα στην Ευρώπη. Ισραηλιτική Κοινότης Θεσσαλονίκης, (1970). Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος, (2007), σελ Gutterman, Bella & Shalev, Avner, (eds), (2008), σελ.283. [1] Μετά την Κατοχή, από τις που ζούσαν προ του διωγμού στην Ελλάδα και τα ιταλοκρατούμενα Δωδεκάνησα καταμετρήθηκαν , γεγονός που ανεβάζει το ποσοστό δημογραφικής απώλειας στο 86%, ένα από τα υψηλότερα στην Ευρώπη. Ισραηλιτική Κοινότης Θεσσαλονίκης, (1970). Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος, (2007), σελ Gutterman, Bella & Shalev, Avner, (eds), (2008), σελ.283. [1]

ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ Ο Σολομών είχε τη μορφή ενός φουκαρά Εβραίου του οθωμανικού παζαριού. Αν και η μορφή του με τα γένια, το αντερί και το φέσι και τις συνεχείς υποκλίσεις ήταν, άλλοτε, οικεία στοιχεία για το κοινό, τα σπασμένα ελληνικά του και η τραγουδιστή προφορά του τού προσέδιδαν στοιχεία του άλλου, του διαφορετικού, του ξένου.Ο Σολομών είχε τη μορφή ενός φουκαρά Εβραίου του οθωμανικού παζαριού. Αν και η μορφή του με τα γένια, το αντερί και το φέσι και τις συνεχείς υποκλίσεις ήταν, άλλοτε, οικεία στοιχεία για το κοινό, τα σπασμένα ελληνικά του και η τραγουδιστή προφορά του τού προσέδιδαν στοιχεία του άλλου, του διαφορετικού, του ξένου. Υπερτονίζονταν στερεότυπα πολιτισμικά και όχι θρησκευτικά χαρακτηριστικά που μοιάζει να ανταποκρίνονταν σε μια κωμική εικόνα του Σεφαραδίτη, του Ισπανοεβραίου που, από τα τέλη του 15ου αιώνα, ενσωματώθηκε ως πρόσφυγας στον κόσμο της οθωμανικής Ανατολής, δίπλα στους Έλληνες χριστιανούς. Υπερτονίζονταν στερεότυπα πολιτισμικά και όχι θρησκευτικά χαρακτηριστικά που μοιάζει να ανταποκρίνονταν σε μια κωμική εικόνα του Σεφαραδίτη, του Ισπανοεβραίου που, από τα τέλη του 15ου αιώνα, ενσωματώθηκε ως πρόσφυγας στον κόσμο της οθωμανικής Ανατολής, δίπλα στους Έλληνες χριστιανούς. Ο Σολομών παρουσιάζεται ως παράγωγο της πολιτισμικής επαφής της Ρωμιοσύνης, του Νεότερου Ελληνισμού με ένα μέρος της εβραϊκής διασποράς προερχόμενο από τη Δύση. Ο Σολομών παρουσιάζεται ως παράγωγο της πολιτισμικής επαφής της Ρωμιοσύνης, του Νεότερου Ελληνισμού με ένα μέρος της εβραϊκής διασποράς προερχόμενο από τη Δύση. Η δόμηση στερεότυπων, αρνητικών αντιλήψεων μοιάζει να αγνόησε, σχεδόν επιδεικτικά, την ολιγοπληθέστερη, είναι η αλήθεια, ύπαρξη των Ρωμανιωτών Εβραίων, μίας άλλης ομάδας της εβραϊκής διασποράς που είχε πολύ βαθύτερες ρίζες στις ελληνικές χώρες και ήταν αποτέλεσμα μίας πολύ πιο μακροχρόνιας ζύμωσης και όσμωσης του ελληνικού και του εβραϊκού κόσμου. Η δόμηση στερεότυπων, αρνητικών αντιλήψεων μοιάζει να αγνόησε, σχεδόν επιδεικτικά, την ολιγοπληθέστερη, είναι η αλήθεια, ύπαρξη των Ρωμανιωτών Εβραίων, μίας άλλης ομάδας της εβραϊκής διασποράς που είχε πολύ βαθύτερες ρίζες στις ελληνικές χώρες και ήταν αποτέλεσμα μίας πολύ πιο μακροχρόνιας ζύμωσης και όσμωσης του ελληνικού και του εβραϊκού κόσμου.

ΕΦΑΡΜΟΓΗ Σολομών ή Σολωμός, για τον Καραγκιόζη. Ο κλασσικός έμπορος, πολύ πλούσιος και πολύ τσιγκούνης. Είναι ο σπιτονοικοκύρης του Καραγκιόζης, που καθότι Εβραίος, δεν μπορεί να εισπράξει το νοίκι τα Σάββατα. Γι′ αυτό κι ο Καραγκιόζης έχει βρει το κόλπο και του λέει κάθε φορά ότι θα τον πληρώσει το Σάββατο. Τον αγαπάνε πολύ τα παιδιά, αφού τα ξεκαρδίζει στα γέλια έτσι ξεβιδωμένα που περπατάει. Φιγούρα σε ξύλο ή διαφάνεια με ανεξίτηλη εκτύπωση μεταξοτυπίας Μεγάλη33 εκ.Τιμή: 5€ Μικρή23 εκ.Τιμή: 4€ Φιγούρα Σολομών ο Εβραίος

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ Στην περίπτωση που ο Σολομών ήταν Ρωμανιώτης Εβραίος, το κωμικό στοιχείο της ξενικής προφοράς, επηρεασμένης από τα λαντίνο, τα τζουντέσμο ή αλλιώς τα ισπανοεβραϊκά, θα εξέλειπε. Ένας Ρωμανιώτης Σολομών θα μιλούσε ελληνικά δίχως προφορά ή έστω με την οικειότερη, ηπειρώτικη, γιαννιώτικη προφορά, μιας και το πιο πιθανό θα ήταν να προερχόταν από τα Γιάννενα και όχι από τη Θεσσαλονίκη.Στην περίπτωση που ο Σολομών ήταν Ρωμανιώτης Εβραίος, το κωμικό στοιχείο της ξενικής προφοράς, επηρεασμένης από τα λαντίνο, τα τζουντέσμο ή αλλιώς τα ισπανοεβραϊκά, θα εξέλειπε. Ένας Ρωμανιώτης Σολομών θα μιλούσε ελληνικά δίχως προφορά ή έστω με την οικειότερη, ηπειρώτικη, γιαννιώτικη προφορά, μιας και το πιο πιθανό θα ήταν να προερχόταν από τα Γιάννενα και όχι από τη Θεσσαλονίκη. [1] Συλλογικό έργο αναφοράς στους Σεφαραδίτες Εβραίους: Benbassa, Esther & Rodrigue, Aron, (2000), στοιχεία για τις πρώτες επαφές των γηγενών Ρωμανιωτών και των προσφύγων Σεφαραδιτών, σελ [1] Συλλογικό έργο αναφοράς στους Σεφαραδίτες Εβραίους: Benbassa, Esther & Rodrigue, Aron, (2000), στοιχεία για τις πρώτες επαφές των γηγενών Ρωμανιωτών και των προσφύγων Σεφαραδιτών, σελ [1] [2] Μία προσέγγιση στην εβραϊκή διασπορά στο έργο του: Ehrlich, M. Avrum (ed), (2009).[2] Μία προσέγγιση στην εβραϊκή διασπορά στο έργο του: Ehrlich, M. Avrum (ed), (2009).[2] [3] Η πιο σύγχρονη γενική εργασία για τους Εβραίους του Βυζαντίου είναι αυτή του Bowman, Steven, (1985). Επίσης: Fine, John V. A. Jr, (1994), σελ Γενικές κατά τόπους πληροφορίες στο: Η πιο σύγχρονη γενική εργασία για τους Εβραίους του Βυζαντίου είναι αυτή του Bowman, Steven, (1985). Επίσης: Fine, John V. A. Jr, (1994), σελ Γενικές κατά τόπους πληροφορίες στο: [4] Τα ρωμανιώτικα, ιουδαιοελληνικά ή γιαβανίκ, από το Γιαβάν – Ίωνας – Έλληνας, παρουσιάζουν στοιχεία και χαρακτηριστικά των κατά τόπους νεοελληνικών ιδιωμάτων, γράφονται με εβραϊκούς χαρακτήρες rashi και έχουν λεκτικά δάνεια από τα εβραϊκά και τα τουρκικά. Περισσότερα: Για τις γλώσσες της εβραϊκής διασποράς: και Τα ρωμανιώτικα, ιουδαιοελληνικά ή γιαβανίκ, από το Γιαβάν – Ίωνας – Έλληνας, παρουσιάζουν στοιχεία και χαρακτηριστικά των κατά τόπους νεοελληνικών ιδιωμάτων, γράφονται με εβραϊκούς χαρακτήρες rashi και έχουν λεκτικά δάνεια από τα εβραϊκά και τα τουρκικά. Περισσότερα: Για τις γλώσσες της εβραϊκής διασποράς: και

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΕΝΤΟΠΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΤΑ ΕΡΜΗΝΕΥΜΑΤΑ, ΤΑ ΙΔΕΟΛΟΓΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙΕΝΤΟΠΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΤΑ ΕΡΜΗΝΕΥΜΑΤΑ, ΤΑ ΙΔΕΟΛΟΓΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΗΜΑΤΩΝ, ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΩΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΗΜΑΤΩΝ, ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΩΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ, ΕΠΙΘΕΤΩΝ, ΕΘΝΩΝΥΜΩΝΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ, ΕΠΙΘΕΤΩΝ, ΕΘΝΩΝΥΜΩΝ

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΝΤΟΠΙΣΤΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥΕΝΤΟΠΙΣΤΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΩΝΤΩΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΌΠΩΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΌ ΤΟ ΓΛΩΣΣΙΚΟ ΚΑΙ ΟΠΤΚΟ ΥΛΙΚΟ;

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ

ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ ΠΡΟΣΩΠΑ;ΠΡΟΣΩΠΑ; ΗΛΙΚΙΑ, ΦΥΛΟ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΆΛΛΟ;ΗΛΙΚΙΑ, ΦΥΛΟ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΆΛΛΟ; ΣΥΜΒΟΛΑ; ΚΩΔΙΚΕΣ;ΣΥΜΒΟΛΑ; ΚΩΔΙΚΕΣ; ΧΡΗΣΗ ΧΩΡΟΥ;ΧΡΗΣΗ ΧΩΡΟΥ; ΧΡΩΜΑΤΑ;ΧΡΩΜΑΤΑ; ΣΥΜΒΟΛΑ;ΣΥΜΒΟΛΑ; ΣΥΝΘΕΣΗ/ΣΕΝΑΡΙΟ;ΣΥΝΘΕΣΗ/ΣΕΝΑΡΙΟ; ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΑ;ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΑ;

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ