Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ε Ρ Ε Υ Ν Ε Σ Α Γ Ο Ρ A Σ - Μ Ε Λ Ε Τ Ε Σ Αθήνα:Ερμουπόλεως & Πηλίου 1, Ν. Φάληρο  fax:
Advertisements

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ταύτισε το μέλλον σου με την μεγαλύτερη βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
Είναι η Ελλάδα ανταγωνιστικός προορισμός αθλητικών ταξιδιών;
Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Τμήματα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού «ΤΕΦΑΑ»
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΙΖΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΔΡΑΚΑ ΜΑΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗ ΡΟΥΛΑ.
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού Σαραντάκου Εφη Αρχιτεκτων δρ χωροταξία τουριστική ανάπτυξη ΤΕΙ Αθήνας 2015.
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
Χειμερινοσ αθλητικοσ τουρισμοσ
TA XIONOΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΖΥΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΟΡΕΙΝΩΝ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
Η διατηρησιμότητα των πελατών στο γυμναστήριο.
Παρακολούθηση αθλητικών γεγονότων-Προπονητήρια 22/10/2014
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 1: Γενικές αρχές, ορισμοί & μορφές τουρισμού Ενότητα 2: Κατηγοριοποίηση τουριστών Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα Επιστήμης.
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 8: Προπονητικός τουρισμός Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 11: Αθλητικός Τουρισμός: Υπαίθρια Αθλήματα - Δραστηριότητες Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και.
Γιώργος Κώστα Καθηγητής ΤΕΦΑΑ. ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (Σφακιανάκης, 2000) Από γεωγραφική άποψη Από άποψη κατεύθυνσης πλήθους (εσωτερικός- εξωτερικός- εισερχόμενος.
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 3: Μαζικός Τουρισμός Ενότητα 4: Εναλλακτικός Τουρισμός Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Υπαίθριες Δραστηριότητες Χιονοδρομία ΙΙ 3η ενότητα: «Τουρισμός, Εναλλακτικές μορφές, Αναψυχή πελατών ξενοδοχείων» Κουθούρης Χαρίλαος, Αν. Καθηγητής Τ.Ε.Φ.Α.Α,
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ. Εννοιολογικό πλαίσιο “Ο αθλητικός τουρισμός περιλαμβάνει άτομα ή ομάδες που συμμετέχουν ενεργητικά ή παθητικά σε ανταγωνιστικές.
Παρουσίαση έρευνας Ικανοποίησης Τουριστών Νομού Καβάλας Ιούνιος 2016.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΜΑΖΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 19ος αιώνας:
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Στρατηγική Συνεργασιών μεταξύ Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. και Φορέων
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 1
Αθλητικός Τουρισμός Ο. Βρόντου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 13
Αθλητικός Τουρισμός Ουρανία Βρόντου, PhD.
Αθλητική Διοίκηση Ενότητα 1: Εισαγωγή στις αθλητικές υπηρεσίες & προϊόντα Δήμητρα Παπαδημητρίου, Ph.D Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ανάπτυξη & Υλοποίηση Δημοτικών Προγραμμάτων Άσκησης - Αναψυχής
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Το αθλητικο ‘προϊον’ Ουρανία Βρόντου, PhD.
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής.
Κίνητρα και μέτρα για τη σύνδεση των ακαδημιών με τα αγωνιστικά τμήματα του συλλόγου. Αθηνα / 12 / 2017 Επ.α.κ.α.β.
ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ Γιώργος Κώστα Καθηγητής
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014 Γιώργος Κώστα Καθηγητής ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ

Τυπολογία αθλητικού τουρίστα βοηθητικό προσωπικό, παράγοντες παθητική αθλητές, προπονητές Ολυμπιακοί. Αγώνες εθνικά πρωταθλήματα Επαγγελματική ενεργητική τυχαίοι θεατές αξιοθέατα Σχέση με αθλητισμό ειδήμονες νοσταλγοί μουσεία Τουρισμός παθητική Γκολφ tour καταδύσεις οργανωμένοι πακέτο Για αναψυχή ανεξάρτητοι αθλητικό Weekenders ski ταξίδι ενεργητική συνδυασμός δραστηριοτήτων Ξενοδοχεία θέρετρα clubs, camps διακοπές με αθλητική ψυχαγωγία spas δραστηριότητες μεμονωμένη δραστηριότητα σπορ περιπέτειας περιηγήσεις πολιτιστικά φεστιβάλ (προσαρμογή από Standeven & De Knop, 2009)

Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ Τι είναι τουρισμός? Γιατί μερικοί άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν και άλλοι όχι? Τι είναι τουρίστας?

Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ Ο τουρισμός είναι ένα φαινόμενο που προκύπτει από την δράση και αντίδραση των τεσσάρων παρακάτω ομάδων: Τουρίστες Επιχειρήσεις (υπηρεσίες – αγαθά Κοινωνία υποδοχής Νόμοι που ισχύουν και τους τουρίστες αλλά και κοινωνία υποδοχής

ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ο τουρίστας αναζητεί ποικιλία ψυχικών και φυσικών εμπειριών με απώτερο αποτέλεσμα την ικανοποίηση. Η φύση των παραπάνω θα ορίσει τον τρόπο επιλογής της τοποθεσίας και των δραστηριοτήτων.

ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Οι επιχειρήσεις βλέπουν τον τουρισμό σαν μία ευκαιρία για κέρδος προσφέροντας αγαθά και υπηρεσίες που επιθυμούν οι τουρίστες. (Ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες, εστιατόρια, …)

ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Η τοπική κοινωνία υποδοχής βλέπει τον τουρισμό σαν μια ευκαιρία για εργασία και γνωριμία με άλλους πολιτισμούς. Οι κοινωνίες αλλάζουν δομή και οικονομία όταν υποδέχονται τουρίστες.

ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Νόμοι που ισχύουν και για τους τουρίστες αλλά και κοινωνία υποδοχής. Οι διεθνείς νόμοι προστασίας και τα ποσοστά κέρδους της τοπικής κοινωνίας μαζί με τα χρήματα από φόρους θέτουν τους κανόνες του τουρισμού

Ορισμός του τουρίστα Ο τουρίστας μπορεί να οριστεί ανάλογα με την απόσταση που διένυσε από το σπίτι του για να κάνει τουρισμό. Μερικοί οργανισμοί μιλούν για 100 χιλιόμετρα.

Ορισμός του τουρίστα Ο τουρίστας μπορεί να οριστεί από τον πόσο χρόνο δαπάνησε στο μέρος που επισκέφτηκε. Διεθνείς οργανισμοί ορίζουν το 24ωρο σαν το ελάχιστο.

Ορισμός του τουρίστα Τέλος ο τουρίστας μπορεί να οριστεί για την αιτία για την οποία ταξίδεψε. Εργασία, φίλοι, συνέδριο, αναψυχή…

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ Ηρόδοτος Ολυμπιακοί Αγώνες. Ο άνθρωπος από πάντα του άρεσε να ταξιδεύει. Ανάπτυξη τεχνολογίας αλλά και των μαζικών μέσων μεταφοράς.

Τουρισμός στην Ελλάδα Η βιομηχανία χωρίς καμινάδες. Νούμερο ένα ‘βιομηχανία’ για την εισαγωγή ξένου συναλλάγματος. 18% του ενεργού εργατικού δυναμικού. Το 2014 πάνω από 22.000.000 τουρίστες.

Τυπολογία του ΚΟΕΝ 1) Πλήρους οργανωμένος τουρίστας Μόνος ή σε ομάδα Τα πάντα προσχεδιασμένα από αφίξεις μέχρι φαγητό και επισκέψεις.

Τυπολογία του ΚΟΕΝ 2) Μαζικός τουρισμός Πάντα σε ομάδες Τα βασικά είναι οργανωμένα αεροπορικά, ξενοδοχεία, το μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού Ποσότητα

Τυπολογία του ΚΟΕΝ 3)Ερευνητής τουρίστας Συλλέγει πληροφορίες μόνος του και αποφασίζει με καθαρά προσωπικά κριτήρια. Συνήθως ταξιδεύει μοναχικά.

Τυπολογία του ΚΟΕΝ 4) Διαλλακτικός Το μόνο που γνωρίζει είναι τα χρονικά και οικονομικά περιθώρια και ίσως την ευρύτερη γεωγραφική περιοχή. Συνήθως σε μικρές ομάδες.

Τυπολογία του ΚΟΕΝ 5) Drifter Επισκεφτείτε μέρη ανάλογα με του προσφέρουν εργασία που αντί για $ ανταμείβεται με ‘φιλοξενία’ Μόνος

Τουρισμός, Αναψυχή, Άσκηση Τελικά ο τουρισμός είναι «καλό» ή «κακο»? Τι επιπτώσεις έχει στη κοινωνία που τους φιλοξενεί?

Αθλητικός Τουρισμός Μία από τις μορφές του τουρισμού που κερδίζει συνέχεια έδαφος είναι ο Αθλητικός Τουρισμός. Οι παρακάτω πέντε μορφές τουρισμού μπορούν να ορίσουν τον Αθλητικό Τουρισμού

Αθλητικός Τουρισμός 1) Η επίσκεψη τουριστών με σκοπό την παρακολούθηση μεγάλων αθλητικών γεγονότων όπως Ολυμπιακοί Αγώνες, Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου ….κα

Αθλητικός Τουρισμός 2) Η επίσκεψη τουριστών με σκοπό την συμμετοχή τους σε ένα μεγάλο αθλητικό δρώμενο όπως Μαραθώνιος Αθηνών, Χαβάη ή αγώνες προσανατολισμού στην Σκανδιναβία.

Αθλητικός Τουρισμός 3) Η επίσκεψη τουριστών με σκοπό την ελεύθερη συμμετοχή σε σπορ περιπέτειας όπως Χιονοδρομία, Ράφτινγκ, κατάβαση ποταμών με κανό και άλλα…

Αθλητικός Τουρισμός 4) Η επίσκεψη επαγγελματικής ομάδας ή αθλητών σε τοποθεσία ιδανική για προπόνηση ή για εγκλιματισμό. Η Ελλάδα βίωσε αυτού του είδος τον τουρισμό λόγω των Ολυμπιακών του 2004

Αθλητικός Τουρισμός 5) Όταν η επιλογή του τόπου αλλά και του ξενοδοχείου από τουρίστες έχει να κάνει με το τι αθλητικές εγκαταστάσεις ή αθλητικό ανιμέσιον προσφέρει το θέρετρο.

Βιβλιογραφία 1) McIntosh R., Goeldner C. (1999) and (2011). Tourism, Principles, Practices, Philosophies. Wiley New York. ISBN 0-471-62255-9 2) Standeven J., DeKnop P. (1999) and (2009) Sport Tourism. Human Kinetics ISBN 0-87322-853-7.

Ευχαριστίες Ευχαριστώ για την προσοχή σας