ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΠΕΑΕΚ 6-10 – 2006 ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
Advertisements

ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Προώθηση / Επικοινωνία
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Οργάνωση και Μάρκετινγκ Ακαδημιών Πετοσφαίρισης
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ &ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ N126
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΟΜΑΔΩΝ
ΕΣΟΔΑ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΕΤΑΙΡΙΩΝ
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
1 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΕΥΔ ΕΠΑΕ)
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών.
Ανάπτυξη και δοκιμή νέων προϊόντων και υπηρεσιών.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΤΟ ΤΜΗΜΑ MARKETING ΤΗΣ MANCHESTER UNITED Εισηγητές: Πατσιαντά Κωνσταντίνα Τοπαλίδου Σαββίνα Χαραμπάτη Σωτηρία
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 7η ( ) Αναπτύσσοντας το κατάλληλο μείγμα και σχέδιο μάρκετινγκ Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Εισαγωγικά στοιχεία στην ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Χρηματοδοτηση των Συνεδριων - Χορηγοι
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Πίστη πελατών και στρατηγική προϊόντος
Σχέσεις με την Κοινότητα
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ

Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Η πιο διαδεδομένη ερμηνεία του Μάνατζμεντ στην ελληνική είναι οργάνωση και διοίκηση Είναι η συνολική διαδικασία, με τη βοήθεια της οποίας συγκεκριμένες δραστηριότητες εκτελούνται αποτελεσματικά δια μέσου άλλων ανθρώπων

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ Προγραμματισμός Οργάνωση Διεύθυνση Στελέχωση Έλεγχος

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ Δ.Σ. ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΝΟΜΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙNΓΚ Μάρκετινγκ είναι η λειτουργία των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης – αθλητικού σωματείου, που κατευθύνει τη ροή των προϊόντων και των υπηρεσιών από τον παραγωγό προς τον καταναλωτή (φίλαθλοs)

TA 5 “ P ” TOY ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Product = προϊόν Price = κοστολόγηση-τιμή Place = τοποθεσία Promotion = προώθηση Public relations = δημόσιες σχέσεις

ΕΠΕΚΤΕΝΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΒΑΣΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Παίκτες Εγκατάσταση Κανόνες Τεχνικές ΕΠΕΚΤΕΝΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρόγραμμα Εισιτήρια Μουσική-videos Στατιστική Μασκότ

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ Ο αγώνας Οι παίκτες Το αθλητικό υλικό-ιματισμός Καινοτομία και δημιουργικότητα Εγκαταστάσεις Προσωπικό Εισιτήρια Έντυπα Οργάνωση

Η ΧΟΡΗΓΙΑ Είναι η απόκτηση του δικαιώματος της συσχέτισης με ένα προϊόν ή γεγονός ώστε να αξιοποιήσει τα κέρδη που προκύπτουν από αυτή τη συσχέτιση

ΧΟΡΗΓΙΑ Δικαίωμα χρήσης του λογότυπου, ονόματος, σήματος Δικαίωμα της αποκλειστικής συσχέτισης με ένα γεγονός Δικαίωμα χρήσης τίτλων “Επίσημος χορηγός” Δικαίωμα χρήσης προωθητικών ενεργειών Δικαίωμα χρήσης δημοσιότητας, διαφήμισης

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Αύξηση της δημοσιότητας Αλλαγή και παρακίνηση της δημόσιας γνώμης Δημιουργία σχέσης με την ομάδα στόχο Βελτίωση της κοινωνικής γνώμης Χτίσιμο καλού όνόματος Αύξηση των οφελών από τα ΜΜΕ Κέρδος από το μερίδιο αγοράς και τις πωλήσεις

ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ Ο υποστηρικτής έχει την δυνατότητα να προβληθεί μέσω: 1. Περιμετρικής διαφήμισης 102 μ. με το σύστημα τεχνολογίας LED

ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ 2. Ηχητικών μηνυμάτων 2 μηνύματα πριν την έναρξη και ένα στο ημίχρονο

ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ 3. Μatrix Προβολή στο φωτεινό πίνακα 2 μηνυμάτων πριν την έναρξη του αγώνα και 1o στο ημίχρονο

ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ 4. Σημαίες Δυνατότητα τοποθέτησης σημαίας σε ειδικούς ιστούς στις κερκίδες των γηπέδων.

ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ 5. Σηματοδότηση θυρών α) Τοποθέτηση banners-τύπου «Λάβαρο» στην εξωτερική πλευρά του γηπέδου.

ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ β) Στην εσωτερική πλευρά της εισόδου της κερκίδας

ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ γ) Στην εξωτερική πλευρά της φυσούνας των αθλητών

ΠΡΟΒΟΛΗ/ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ ΕΝΤΟΣ ΓΗΠΕΔΟΥ 6. Σταθερές πινακίδες Στην μη τηλεοπτική πλευρά του γηπέδου τύπου Champion’s League

ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ Χορηγός αγώνα Με μόνιμη εμφάνιση στo φωτεινό πίνακα, ειδικό ηχητικό μήνυμα πριν την εκφώνηση των συνθέσεων

ΑΛΛΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΧΟΡΗΓΟΥ Πάνελ λογοτύπου:στη boutique της ομάδας Στην είσοδο των γραφείων της ΠΑΕ                               

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ INTERNET (banner και hyperlink στο site των υποστηρικτών)

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Εφημερίδες ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Εφημερίδες Διάσταση: 6στηλο Χ 5,4 Αριθμός καταχωρήσεων: 200 Θέση: Σελίδα ΠΑΟΚ Ημέρες: 1 ΚΤΧ ΚΥ ή ΔΕ &3 ΤΡ-ΣΑ Κόστος: 80.000 €

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Ραδιόφωνο ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Ραδιόφωνο Διάρκεια μηνύματος έως 30’’ Αριθμός μηνυμάτων 1.500 Κόστος 45.000,00 €

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ Επίσης ο υποστηρικτής μέσω ενός πάνελ θα προβάλλεται με: 1. Καταχωρήσεις Χορηγία του ρεπορτάζ του ΠΑΟΚ μετά από κάθε επίσημο αγώνα της ομάδας σε εφημερίδες της Θεσσαλονίκης

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ 2. Πάνελ λογοτύπων Στα σημεία που δίνονται οι συνεντεύξεις από τους παίκτες και από τον προπονητή 3. Πάνελ λογοτύπων Σε όλες τις εκδηλώσεις της ομάδας/διοίκησης

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ στο χώρο του γηπέδου στο χώρο της μπουτίκ σε συνεργασία με το περιοδικό ΠΑΟΚ στο επίσημο site του ΠΑΟΚ