ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ  Η Special Heroes, συγκροτήθηκε τον Οκτώβριο του 2005 και πλαισιώθηκε από στελέχη με μεγάλη και πολυετή εμπειρία στους.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Συμβουλευτική υποστήριξη μικρομεσαίων επιχειρήσεων στο Δήμο Αθήνας σε θέματα επιχειρηματικότητας και συνεργασιών με σκοπό την ενίσχυση της καινοτομίας.
Advertisements

Στόχος του προγράμματος
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ "ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ"
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΠΙΧΕΙΡΩ 2009» ΔΡΑΣΕΙΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
Επιχειρηματικο σχεδιο (business plan)
Νίκος ΓΙΑΝΝΟΥΛΙΔΗΣ Ευρωσύμβουλοι Α.Ε..  Συμβουλευτική επιχειρηματικότητας ανέργων και νέων επιστημόνων  Συμβουλευτική κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ: ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ. Αποτελεί το πιο σημαντικό παράγοντα για την ύπαρξη και ευημερία μια τουριστικής- επισιτιστικής επιχ/σης.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
Επιχειρηματικότητα στην Πληροφορική Β΄ 1. Η γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα Η επιχειρηματική δραστηριότητα αποτελεί μια κυρίως ανδρική υπόθεση,
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Στρατηγική Προώθησης.
360funding.gr Μάϊος 2017.
ΜΑΘΗΜΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο. ΒΡΟΝΤΟΥ, PhD
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Η επιχείρηση Κ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Η επιχείρηση………………………………… που εδρεύει στην περιφέρεια ……………………
Η επιχείρηση Π. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ & Σ. ΣΙΔΕΡΗΣ Ο. Ε
Η επιχείρηση ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΑΣΠΡΟΙ ΒΡΑΧΟΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ, στην περιφέρεια ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ, εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών.
Η επιχείρηση Α. ΒΟΥΛΓΑΡΕΛΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε. Ε
Η επιχείρηση ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΕΦΑΝ ΑΕ, που εδρεύει στην περιφέρεια Β.ΑΙΓΑΙΟΥ. εντάχθηκε στη Δράση «Ενίσχυση Τουριστικών ΜΜΕ για τον εκσυγχρονισμό.
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Η επιχείρηση ΚΑΡΑΜΙΧΑΗΛ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΣΑΒΒΑΣ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ  Η Special Heroes, συγκροτήθηκε τον Οκτώβριο του 2005 και πλαισιώθηκε από στελέχη με μεγάλη και πολυετή εμπειρία στους χώρους της Επικοινωνίας και των Interior & Graphic Design.  Σήμερα, η εταιρεία καλύπτει αποτελεσματικά, εύκολα και γρήγορα τις ανάγκες των πελατών της, προσφέροντας τις πιο ολοκληρωμένες λύσεις, αναλαμβάνοντας τόσο της επικοινωνία όσο και το σχεδιασμό ή και την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους.  “Στόχος της Special Heroes είναι η Δημιουργία και Εκτέλεση της αποδοτικότερης λύσης στον κατάλληλο χρόνο και με το σωστό κόστος.”

Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ Τα χρόνια επαγγελματικών εμπειριών όφειλαν να γίνουν πράξη με τη δημιουργία μιας επιχείρησης. ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ:  18 Χρόνια Προϋπηρεσίας σε μεγάλες εταιρείες στο χώρο της Διοίκησης και του Marketing.  ο 4 ος ΚΥΚΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ από τον ΕΟΜΜΕΧ.

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  Έρευνα Αγοράς (Ευκαιρίες, Ανταγωνισμός)  Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου (Business Plan) ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ:  Η κάλυψη των αναγκών των μικρομεσαίων εταιρειών που χρειάζονται υπηρεσίες marketing, που δεν έχουν εσωτερικό τμήμα και που λόγω μικρού διαθέσιμου budget δεν μπορούν να απευθυνθούν σε μεγάλες διαφημιστικές.  Στην πορεία, το ίδιο ίσχυσε και για το κομμάτι της επιχείρησης που αφορά την εσωτερική δόμηση.

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ  Δημιουργήθηκε αναλυτικό Business Plan με τις ανάγκες της επιχείρησης:  Οργάνωση & Τρόπος Λειτουργίας  Μορφή εταιρείας  Τοποθεσία  Budget

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  Οργάνωση & Τρόπος Λειτουργίας:  Βάσει των εμπειριών των συστημάτων των πολυεθνικών εταιρειών.  Σύστημα το οποίο ακολουθείται μέχρι και σήμερα.  Μορφή Εταιρείας:  Ξεκίνησε με τη μορφή Ατομικής Επιχείρησης για τους παρακάτω λόγους: Η ίδια μορφή της εταιρείας απαιτεί πολλή προσωπική εργασία. Πολλές εργασίες ανατέθηκαν σε εξωτερικούς συνεργάτες (γραφιστική, λογιστικά κ.α.). Το κόστος υπαλλήλων είναι – για κάθε ξεκίνημα – δυσβάσταχτο.

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  Τοποθεσία:  Στο κέντρο της Αθήνας: Παραδοσιακός χώρος εξάσκησης επιχειρήσεων του κλάδου Κοντά σε πλήθος επιχειρήσεων δυνητικών πελατών  Budget:  Προϋπολογισμός Έναρξης: € Το Business Plan που δημιουργήθηκε κατατέθηκε και στον ΕΟΜΜΕΧ υπό τη μορφή ΤΕΧΝΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ & ΜΕΛΕΤΗΣ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ  Ημ/νία Κατάθεσης Φακέλου: 23/05/2005  Ημ/νία Έγκρισης Φακέλου: 20/09/2005  Κατά τη διάρκεια χρειάστηκε μια τροποποίηση η οποία εγκρίθηκε σχετικά γρήγορα.  Από το αρχικό σχέδιο των €, εγκρίθηκε το τελικό ποσό των €, ενώ η συνολική επιδότηση ήταν € ποσό το οποίο δόθηκε σε δύο ισόποσες δόσεις έως το τέλος του 2006.

ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ  ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ:  Α’ Φάση έναρξης της επιχείρησης: Χρηματοδότηση του 66% του προϋπολογισμού, με παραλαβή από το πρόγραμμα μόνο το 22%.  Φ.Π.Α.:  Επειδή μια νέα επιχείρηση δεν έχει έσοδα, το Φ.Π.Α. που καλείται να αποδώσει λόγω των εξόδων που απαιτούνται για το στήσιμο της, οφείλει να θεωρηθεί από τον επιχειρηματία ως επιπλέον δαπάνη και να προβλεφθεί.  ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΗΣΗ:  Δεν χρειάστηκε.

Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ ΘΕΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ  Δημιουργία, αύξηση και διατήρηση πελατολογίου.  Αύξηση Ανθρώπινου Δυναμικού.  Αναγνωρισιμότητα Εταιρείας.

Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΗΜΕΡΑ  Η οικονομική κρίση δυσκολεύει την επιχείρηση να ανταπεξέλθει στις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες.  Οι ήδη υπάρχοντες πελάτες δυσκολεύονται να δαπανήσουν ποσά που δαπανούσαν μέχρι πέρσι.  Μεγάλη προσωπική επένδυση στην επιχείρηση που έχει ξεπεράσει τα  € έως σήμερα.  Απαίτηση για New Business (νέους πελάτες) γεγονός αρκετά κοστοβόρο σε χρόνο και χρήμα.  Ανάγκη για προγραμματισμό.  Συνεχής ανάγκη για επένδυση - ενίσχυση.

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Ποσοστό ανάπτυξης: 75 % / χρόνο

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  Η ανάπτυξη της επιχείρησης οφείλεται στη σταθερή σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους πελάτες της.  Προσφέροντας υπηρεσίες ειδικά σχεδιασμένες για κάθε πελάτη, η Special Heroes πέτυχε:  Την ανάπτυξη των πελατών.  Την αύξηση του τζίρου των πελατών.  Τη διατήρηση της επαφής και της επικοινωνίας με τους πελάτες.

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ:  COCA COLA  COSMOTE  ΚΟΝΔΩΡ Α.Ε.Ε.Ε.  ADD A.E.  DrK MEDICAL GROUP  MOD’S HAIR  GMAC LEASE  CURVES  KARAMELLA  SARANTIS  PERNOD RICARD  I GENIUS (Cyprus)  ARION TELESERVICES

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: ΚΟΝΔΩΡ:  Έτος έναρξης συνεργασίας: 2006  Επανασχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας με αποτέλεσμα την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας ως σοβαρό ανταγωνιστή στον κλάδο των premium ποτών.  Αναγνωρισιμότητα εισαγόμενων προϊόντων.  Σταθερή Αύξηση Ετήσιου Τζίρου.  Ανοδική πορεία εταιρείας με αποτέλεσμα την πρόσφατη μετακόμιση της εταιρείας σε ιδιοκτήτη εμπορική αποθήκη 6500 m2.

Εταιρική Ταυτότητα Εταιρικό Έντυπο Above & Below the line Επικοινωνία

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: DRK Medical Group:  Έτος έναρξης συνεργασίας: 2008  Δημιουργία Ομπρέλας για τις εταιρείες του ομίλου.  Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας.  Σχεδιασμός και συνεργασία για τη δημιουργία νέου χώρου αισθητικής.  Σχεδιασμός Προϊόντων DrK.  Σταθερή Αύξηση Ετήσιου Τζίρου.

» Publi για τα προϊόντα New Life & Drk Skin Care System

Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: mod’s hair:  Έτος έναρξης συνεργασίας: 2005  Σταθερή Αύξηση Ετήσιου Τζίρου.  Ενδυνάμωση Franchise.  Ενδυνάμωση Brand Name με αποτέλεσμα την αναγνωρισιμότητα κοινού ως premium αλυσίδα κομμωτηρίων.

Συνεργασία με τηλεοπτικές εταιρείες παραγωγής & Sponsoring σε επιδείξεις μόδας Διαγωνισμός Ομορφιάς 2006 Fame Story 2006 Super Deal Playmates 2007

Event planning: Strass tattoo, Tarot & Hair Styling tips στα πλαίσια του εταιρικού party 16/06/07

» Οικοδομικές και ηλεκτρολογικές εργασίες στο υπόγειο της οδού Μ. Αντύπα 90 καθώς και στο Porto Center Θεσσαλονίκης » Cosmote Corner στο ΚΙΑΤΟ » Cosmote Corner στο ΑΙΓΙΟ » Cosmote Corner στη ΛΑΜΙΑ Cosmote Corners

Σχεδιασμός και κατασκευή εσωτερικών χώρων Εγκαταστάσεις Κόνδωρ (γραφεία, αποθήκες)

ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ  Σχεδιασμός τριετές πλάνου  Ανάπτυξη πελατολογίου  Μείωση λειτουργικών εξόδων  Δημιουργία νέων υπηρεσιών

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ