Τεχνολογίες που προάγουν τους στόχους της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Σ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Σ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημιουργία Ιστοσελίδων σε HTML και FrontPage Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Σπουδών Κεντρικό Γραφείο Υποστήριξης Εκπαιδευτικού Έργου Αλέξανδρος Λεκατσάς.
Advertisements

Γενικού τύπου χαρακτηριστικά
 εργαλείο δυναμικής διαχείρισης γεωμετρικών σχημάτων και αλγεβρικών παραστάσεων  δυνατότητα δυναμικής αλλαγής των αντικειμένων :  είναι δυνατή η μετακίνηση,
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Σχολή Επιστημών της Διοίκησης Τμήμα Μηχανικών Οικονομίας & Διοίκησης Computer applications in the modern enterprise Γ. Κούζας, PhD.
7.5.2 Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός
Concept Maps - Inspiration
Δημιουργός Μοντέλων & ModellingSpace
Οι Διαδραστικοί Πίνακες σε 4 ώρες… Επιμέλεια: Γ. Κωτσάνης, Β. Οικονόμου, 20-22/6/2012.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ Τεχνικές NLP – Σχεδιαστικά Θέματα.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας.. After a moment you will enter the world of magic...
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΪΟΓΛΟΥ YOU ARE NOW ENTERING TO THE WORLD OF AGENT BASED MODELS.
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
Xαρτογράφηση Εννοιών Εννοιολογικοί Χάρτες και οι εφαρμογές τους στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.
Δραστηριότητες προσομοίωσης
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Μοντελοποίηση Μοντέλο + ποιώ Από τους φοιτητές: Αντωνίου Αντώνης Δημητρίου Γεωργία Σοφοκλέους Γαβριέλλα Σοφοκλέους Μαριλένα
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Εννοιολογική αναπαράσταση δεδομένων. Οντότητα Είναι κάθε αντικείμενο, πρόσωπο, γεγονός κατάσταση ή και αφηρημένη έννοια που προσδιορίζεται από την ανεξάρτητη.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
MACROMEDIA FLASH ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ. Τι είναι το flash; To macromedia flash είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη γρήγορη και εύκολη δημιουργία κινούμενων εφέ υψηλής.
Grid World με αντίπαλο - κυνηγό ΠΛΗ513 ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΜΑΪΝΑΣ ΝΙΚΟΣ
Ο ρόλος της τρισδιάστατης Ψηφιακής Μοντελοποίησης στη διδασκαλία του Προγραμματισμού: υλοποιώντας ένα μοντέλο του DNA – μια διαθεματική προσέγγιση Β. Ρεπαντής.
Ανάπτυξη μεθοδολογίας για το συστηματικό θεμελιώδη μηχανοτρονικό σχεδιασμό. Εφαρμογή στην ανάπτυξη ευφυούς συστήματος για το σχεδιασμό ρομποτικών αρπαγών.
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Εκπαιδευτικό λογισμικό είναι το προϊόν της τεχνολογίας μέσω του οποίου πραγματοποιείται η διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων γνωστικών.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
EXCEL – λογιστικά φύλλα. Χρήση επεξεργασία, αναπαράσταση και επικοινωνία αριθμητικών (η γενικότερα ποσοτικών) δεδομένων Ειδικότερα Εφαρμογή εκπαιδευτικών.
1 Συνθετικές εικόνες Τεχνικές και πρότυπα 3D γραφικών και κίνησης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ Διδάσκοντες:Γιάννης Μαΐστρος Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΠΑΚΕ Αττικής Π6 – μαθήματα Χ. Κυνηγού. Διδακτική με Μικρόκοσμους Χ. Κυνηγός.
3 η Πανελλήνια Διημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής, Αλεξανδρούπολη Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών Τ. Α. Μικρόπουλος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Θέματα Διδακτικής των Φυσικών Εννοιών Development of spatial thinking, geometry and physics. What can.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Η έννοια της Τέχνης (What is art 1) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος.
Αθήνα, Νοέμβριος 2011 Το ηλεκτρο-δωμάτιο: ένα διαδραστικό παιχνίδι για τον ηλεκτρισμό Μαρίνα Τομαρά MEd, Εκπαιδευτικός, Φυσικός Ραδιοηλεκτρολόγος,
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό Κώστας Κοντογιάννης Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών Ε.Μ.Π.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός Web Site: ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ.
Ιατρικά Συστήματα Τεχνητής Νοημοσύνης με την συνεργασία τεχνικών Ασαφούς Λογικής, Νευρωνικών Δικτύων και Γενετικών Αλγορίθμων. A.Τζαβάρας P.R.Weller B.
Άσκηση μοντελοποίησης Χ. Λεμονίδης Μάιος Στόχοι Πρέπει να: Εργαστείτε σε διαφορετικά αυθεντικά έργα, τα οποία βασίζονται στην πραγματικότητα. Αναστοχαστείτε.
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ,
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Προσομοίωση και Μοντέλα Συστημάτων (Μέρος B)
Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών Ροή Λ: Λογισμικό
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ
Η γλώσσα προγραμματισμού LOGO
ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Σύνδεση κρίσιμου συμβάντος με το μοντέλο Van Hiele
Activity Diagrams.
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Σε λίγο θα μπείτε στον κόσμο μιας μαγείας
Γραφική με Υπολογιστές Γραφικά τριών διαστάσεων
Ειδικά Θέματα στον προγραμματισμό Υπολογιστών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΑ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ  Προγραμματιστικό Υπόδειγμα: Είναι ένα πρότυπο ανάπτυξης προγραμμάτων, δηλ. μια καθορισμένη μεθοδολογία με βάση την οποία.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Οργανικός και Λειτουργικός Σχεδιασμός Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τεχνολογίες που προάγουν τους στόχους της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης Σ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Σ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝ. ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

Biology Explorer - αντικείμενα - "πράγματα" στο σύστημα που διαμορφώνεται -μεταβλητές - μετρήσιμες ιδιότητες των αντικειμένων και - σχέσεις μεταξύ των μεταβλητών. - αντικείμενα - "πράγματα" στο σύστημα που διαμορφώνεται -μεταβλητές - μετρήσιμες ιδιότητες των αντικειμένων και - σχέσεις μεταξύ των μεταβλητών. Τα πρότυπα

Οι σπουδαστές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΝ,

«ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΝΤΕΛΩΝ»

ΔΟΚΙΜΗ

Προσθήκη πολυπλοκότητας

Ρόλος της τεχνολογίας Worldwatcher  Απεικονίστε και αναλύστε τα πραγματικά στοιχεία (Arcview –GIS)

 Προσομοίωση των σύνθετων διαδικασιών

Δραστηριότητα  Θερμοκρασίες επιφάνειας

farms cities fish health lakes mountains plants rivers wetlands pollution recreation people waterfaucet Run-off cars animals WORD MENU concept maps

WORD MENU This person has begun to group the terms by ` clicking' and dragging them into the active space farms cities fish health lakes mountains plants rivers wetlands pollution recreation people waterfaucet Run-off cars animals

WORD MENU Grouping of all terms is now complete – though a person does not have to use all terms provided farms cities fish health lakes mountains plants rivers wetlands pollution recreation people waterfaucet Run-off cars animals

WORD MENU Labeling of the groups cities fish health plants pollution recreation people waterfaucet Run-off cars animals lakes rivers mountains wetlands farms Other Living Things Parts of watershed Human concerns Problems

WORD MENU Now the groups are placed in relation to one another and the strength of the relationship indicated by the width of the connector Human Concerns Watershed Other Living Things Problems

Tight Loose mountains rivers wetlands animals cars pollution Run-off farms cities lakes fish plants health waterfaucet recreation people Using this correlation matrix, SPSS can be used to do Hierarchical Cluster Analysis. One presentation of HCA is a ` dendrogram '.

ΑΣΑΦΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΟΡΩΝΕΙΑΣ  Η ασαφής λογική είναι μια ‘ευφυής τεχνική’ του πεδίου της υπολογιστικής νοημοσύνης η οποία δίνει τη δυνατότητα ανάπτυξης μοντέλων που ενσωματώνουν τόσο την εμπειρία των ειδικών, όσο και τις διαθέσιμες μετρήσεις, σε ένα σύνολο εύκολα κατανοητών κανόνων. Οι κανόνες βασίζονται σε σχέσεις αιτίου - αποτελέσματος, της μορφής:  ΕΑΝ Πτώση-Στάθμης είναι σημαντική ΚΑΙ Αύξηση- Λυμάτων είναι μικρή ΚΑΙ Αύξηση-Καλλιεργειών είναι σημαντική ΤΟΤΕ Απομάκρυνση-Ψαριών είναι μεγάλη  Η ασαφής λογική είναι μια ‘ευφυής τεχνική’ του πεδίου της υπολογιστικής νοημοσύνης η οποία δίνει τη δυνατότητα ανάπτυξης μοντέλων που ενσωματώνουν τόσο την εμπειρία των ειδικών, όσο και τις διαθέσιμες μετρήσεις, σε ένα σύνολο εύκολα κατανοητών κανόνων. Οι κανόνες βασίζονται σε σχέσεις αιτίου - αποτελέσματος, της μορφής:  ΕΑΝ Πτώση-Στάθμης είναι σημαντική ΚΑΙ Αύξηση- Λυμάτων είναι μικρή ΚΑΙ Αύξηση-Καλλιεργειών είναι σημαντική ΤΟΤΕ Απομάκρυνση-Ψαριών είναι μεγάλη

 Ο συνδυασμός πολλών αντίστοιχων κανόνων δημιουργεί τον ασαφή αλγόριθμο (Kosko B., 1997). Τα γλωσσικά περιγράμματα μικρή, μεγάλη, σημαντική είναι ασαφή σύνολα τα οποία περιγράφουν κάθε μεταβλητή αιτίου και αποτελέσματος.  Η διαδικασία της σύνθεσης των ασαφών κανόνων μεταξύ τους και της εξαγωγής του ασαφούς αποτελέσματος υλοποιείται σύμφωνα με μαθηματικές σχέσεις ασαφούς συμπερασμού και απο- ασαφοποίησης (Altrock, C. von. 1995).  Ο συνδυασμός πολλών αντίστοιχων κανόνων δημιουργεί τον ασαφή αλγόριθμο (Kosko B., 1997). Τα γλωσσικά περιγράμματα μικρή, μεγάλη, σημαντική είναι ασαφή σύνολα τα οποία περιγράφουν κάθε μεταβλητή αιτίου και αποτελέσματος.  Η διαδικασία της σύνθεσης των ασαφών κανόνων μεταξύ τους και της εξαγωγής του ασαφούς αποτελέσματος υλοποιείται σύμφωνα με μαθηματικές σχέσεις ασαφούς συμπερασμού και απο- ασαφοποίησης (Altrock, C. von. 1995).

 Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα των γραφικών περιβαλλόντων αλληλεπίδρασης είναι ότι προσφέρουν δυνατότητες για την αλληλεπίδραση των μαθητών με αντικείμενα και διεργασίες με τρόπο που θα ήταν αδύνατον να πραγματοποιηθεί στον πραγματικό κόσμο. Έτσι, επιφέρουν ως αποτέλεσμα την ευκολότερη μάθηση, τη βαθύτερη κατανόηση, την αύξηση της ενεργητικής συμμετοχής και την αύξηση της ικανοποίησης των μαθητών. Ειδικά από παιδαγωγικής άποψης, έχει προταθεί ότι τα περιβάλλοντα αυτά ενθαρρύνουν τους μαθητές να είναι περισσότερο ενεργοί στις αλληλεπιδράσεις τους με εξωτερικές αναπαραστάσεις (Scaife, M. & Rogers, Y.,1996).

Η ανάπτυξη του γραφικού περιβάλλοντος αλληλεπίδρασης βασίστηκε κυρίως στη γλώσσα οπτικού προγραμματισμού Delphi 5. Με τη γλώσσα αυτή δημιουργήθηκαν οι κατάλληλες φόρμες αναπαράστασης οι οποίες ενσωματώνουν όλες τις αναπαραστάσεις των παραγόντων επιβάρυνσης, του οικοσυστήματος, των κουμπιών ενεργειών, των κυλιόμενων δρομέων και των κινούμενων γραφικών. Για την υλοποίηση των κινούμενων γραφικών χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα Flash Macromedia, το οποίο καλείται στο περιβάλλον οπτικού προγραμματισμού και παρουσιάζει την κατάσταση του οικοσυστήματος με ταινίες κινούμενων γραφικών, τύπου Flash movies.

Contact Information        