ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΑΡΤΖIΛΙΚΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
 Η ομάδα μας (ΚΟΚΚΙΝΗ) αποτελείται από τους : Αλεξάνδρα Ψ. Όλγα Σ. Κωνσταντίνο Γ. Γιώργο Β.  Οι επιβλέποντες καθηγητές : Ελισάβετ Καραΐσκου Βασίλης Πιτσιλαδής.
Advertisements

Συνεργάστηκαν:Κλέα Μποτση Εύα Πάκου και Χριστίνα Σερούκα
Δημιουργία λεξικού Οι μαθητές ΤΑΣΟΣ-ΧΡΙΣΤΙΝΑ της Ε1 τάξης παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Γιατί να μελετούμε Ιστορία;
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
Τα παράδοξα των καιρών μας
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
Ερευνητική Εργασία «Η εικονική μας επιχείρηση» Ανάλυση δεδομένων ερωτηματολόγιου.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΦΥΛΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Έρευνα για το διαδίκτυο
ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΤΟΥ 10 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Τα παιδιά της τάξης μας Διερεύνηση. Οδηγίες Οι επιλογές είναι ελεύθερες για να προσαρμόζεται στις ανάγκες του κάθε εκπαιδευτικού. Μιλούν τα παιδιά, για.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
12. Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
2η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ 11/3/2011 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ TABLET. Ρωτήσαμε: «Αν έχουν tablet» 21 αγόρια 28 κορίτσια 6 ενήλικες.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
FINAN€NIAL FIVE Είμαστε οι Financial five και ασχολούμαστε με το κομμάτι της περιγραφής του σύγχρονου καταναλωτικού προτύπου. Το οποίο αποτελεί το δεύτερο.
Εργασία στο μάθημα Οικιακής Οικονομίας Βαραμπούτη Βασιλική
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
TO ΛΕΥΚΩΜΑ ΜΑΣ !!!!!!!!!.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
Η συζήτηση Σόλωνα και Κροίσου για την ευτυχία.
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Η επίδραση της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην επίδοση των φοιτητών Βασίλης Πολυχρονόπουλος Έρευνα Μονάδα Ολικής.
Διδακτική Πληροφορικής
Το νερό 36ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Σχ. Έτος: Τάξεις: Δ1–Δ2
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
Μηχανικός Εμπορικού Ναυτικού
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Ομάδα Εργασίας Θ2: «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας 3ης γενιάς (3G)» 1 Ομάδα Εργασίας Θ2 «Εφαρμογές και υπηρεσίες δικτύων κινητής τηλεφωνίας.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
Η εργασία σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Καθιστώντας τους μαθητές υπεύθυνους
Τα παράδοξα των καιρών μας
Συνθήκες Διαβίωσης Στη Ζίτσα
Πώς τα παιδιά κατανοούν την οικονομία
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Τίτλος έρευνας: Το internet μέρος της ζωής μας
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΙΛΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ;
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
7ο Δημοτικό Σχολείο Χίου
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
ΘΕΜΑ: ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΖΟΓΟ
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΑΡΤΖIΛΙΚΙ ΜΑΘΗΜΑ: PROJECT ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΑΡΤΖIΛΙΚΙ ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΓΙΑΝΝΗ ΦΩΤΕΙΝΗ ΒΑΣΙΛΟΥ ΖΩΗ ΚΩΤΟΥΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΘΩΝΑ

ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ Στις μέρες μας υπάρχουν πολλά ισχυρά ερεθίσματα που μας ενθαρρύνουν να ξοδεύουμε ανεξέλεγκτα το χαρτζιλίκι μας. Το χαρτζιλίκι είναι σημαντικό, γιατί έτσι αποκτούμε μια πρώτη αντίληψη της αυτονομίας. Αποκτάμε υπευθυνότητα και μαθαίνουμε να διαχειριζόμαστε το ποσό που διαθέτουμε.

ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ Στην έρευνα που πραγματοποιήσαμε με τη χρήση ερωτηματολογίου, σχετικά με το χαρτζιλίκι που διαχειρίζονται τα παιδιά, από ποιους το παίρνουν και με ποιο τρόπο το ξοδεύουν, ρωτήσαμε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα εξήντα (60) μαθητών, είκοσι μαθητές από κάθε τάξη (Α, Β, Γ): δέκα (10) αγόρια και δέκα (10) κορίτσια και τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζουμε παρακάτω.

Ο Μ.Ο. ΤΟΥ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙΟΥ Μ.Ο. ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙΟΥ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ <10 3 11 ΕΩΣ 20 4 5 21 ΕΩΣ 30 1 2 31 ΕΩΣ 40 >40 Ο Μ.Ο. ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΩΣ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Α’ ΤΑΞΗΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΓΟΡΙΩΝ Α’ ΤΑΞΗΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ Α΄ ΤΑΞΗΣ

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΓΟΡΙΩΝ

Β΄ ΤΑΞΗ:

Ο Μ.Ο. ΤΟΥ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ: Μ.Ο. ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙΟΥ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ <10 3 1 11 ΕΩΣ 20 6 5 21 ΕΩΣ 30 4 31 ΕΩΣ 40 >40 Ο Μ.Ο ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΩΣ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Β’ ΤΑΞΗΣ

ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΤΖΗΛΙΚΙ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ   ΠΟΤΕ ΣΠΑΝΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΧΝΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ 1 7 2 ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 5 4 ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 6 8 ΒΙΒΛΙΑ 3 ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 9 ΔΩΡΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΣΙΓΑΡΑ 10

Γ΄ ΤΑΞΗ:

Ο Μ.Ο. ΤΟΥ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ: Μ.Ο. ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙΟΥ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΓΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ <10 2 11 ΕΩΣ 20 5 3 21 ΕΩΣ 30 4 31 ΕΩΣ 40 1 >40 Ο Μ.Ο ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΩΣ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Γ’ ΤΑΞΗΣ

ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙΟΥ ΑΛΛΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ-ΝΟΝΟΣ/Α ΑΛΛΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ-ΝΟΝΟΣ/Α ΠΟΤΕ ΣΠΑΝΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΧΝΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΠΑΠΠΟΥΣ-ΓΙΑΓΙΑ 4 1 2 3 ΑΛΛΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ-ΝΟΝΟΣ/Α ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ 7 ΕΚΤΟΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΤΕ ΣΠΑΝΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΧΝΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΠΑΠΠΟΥΣ-ΓΙΑΓΙΑ 3 4 ΑΛΛΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ-ΝΟΝΟΣ/Α 1 6 ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ 5

ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ; ΠΟΥ ΞΟΔΕΥΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΤΖΗΛΙΚΙ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ   ΠΟΤΕ ΣΠΑΝΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΧΝΑ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ 2 4 1 5 ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ 8 6 ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΒΙΒΛΙΑ 3 ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΩΡΑ 7 ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΣΙΓΑΡΑ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Καταλαβαίνουμε πολύ γρήγορα ότι πρέπει να βάζουμε ένα μέτρο στις αγορές μας και να αποκτήσουμε έτσι τις πρώτες βάσεις για την ανάπτυξη της οικονομικής σκέψης

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ…