Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
Advertisements

Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Παιδί και παιχνίδι Παρουσίαση στους Γονείς την ημέρα επίδοσης της βαθμολογίας του Α΄τριμήνου 2009 Tου Μίτση Παναγιώτη, δασκάλου του 5ου Δημ. Σχ. Χολαργού.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Γεωργιοπούλου Πένυ Καλοφωλιά Αφροδίτη Λαμπούση Όλγα Μαθιούδακη Ελένη Μπάκου Γεωργία Ξένος Θεόδωρος.
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Το μεγάλο ταξίδι προς την ανακάλυψη του εαυτού μας
Παρακίνηση σε αυτοκτονία 2.Ψυχολογική πίεση λόγω φημών-διαδόσεων
5Ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΤΜΗΜΑ Γ΄ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑΣ ΕΠΑΛ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και επιθετικότητα.  Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
4.4 Τρόπος ζωής και ασθένειες
KINHTO.
Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας
O εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης
….για πολλές ώρες…..
Θέμα project : Cyberbullying
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΕΒΕΛΙΝΑ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΦΕΝΙΑ ΚΑΛΙΑΚΑΤΣΟΥ =] ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Διαδικτυακά παιχνίδια 10 ερωταπαντήσεις και στο τι τελικά είναι αυτό που πρέπει να γνωρίζει κάθε γονιός και εκπαιδευτικός.
ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ‘’ Οι δημιουργικές δραστηριότητες στη ζωή μου ‘’ Όλοι οι γονείς στην σημερινή εποχή έχουν αγοράσει τουλάχιστον.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Παραδοσιακά Παιχνίδια
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
Ερωτηματολόγιο Δυνατοτήτων και Δυσκολιών- SDQ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Αγκαζαριάν Μαρία Παπαδημητρίου Χριστίνα Πολυχρόνη Χαρά Μακρή Εύη Ρέτζιου Αθηνά.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
Δημήτρης Μίλτος Γιάννης Π.
Λεωνίδας Η. Ευαγγελία Κ. Σάκης Κ. Κατερίνα Η. ΣΤ1
ΘΕΜΑ: ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΖΟΓΟ
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying)
ΤΖΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αναπτυξιακη ψυχολογια συναισθηματικη και κοινωνικη αναπτυξη παιδιων
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Επικίνδυνα παιχνίδια και επίδραση στην ψυχολογία
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θετικές & αρνητικές επιδράσεις

Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν να εκλείπουν παραδοσιακά παιχνίδια, που είχαν μια συνέχεια από την αρχαιότητα έως σήμερα ( όπως το τσέρκι, γνωστό από την αρχαιότητα ως κρικηλασία ). Τα πρώτα videogames εφευρέθηκαν την δεκαετία του ’60 και η διάδοσή τους στις βιομηχανικές χώρες άρχισε στα τέλη της δεκαετίας του ’70, αρχικά στα ειδικά καταστήματα ηλεκτρονικών παιχνιδιών και μετά στα σπίτια. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και η κυριαρχία της εικόνας στα ΜΜΕ απ ’ τη μια, αλλά και ο αυξανόμενος φόβος των γονέων για την ασφάλεια των παιδιών στους δρόμους των μεγάλων πόλεων και η σταδιακή επικράτηση του μοναχικού παιχνιδιού απ ’ την άλλη, συνετέλεσαν στη γρήγορη εξάπλωσή τους.

τη συγκέντρωση της προσοχής την παρατηρητικότητα τον οπτικοκινητικό συντονισμό τη δεξιοτεχνία την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων την αύξηση των γενικών γνώσεων

Ενώ, λοιπόν, δεν αμφισβητείται η θετική επίδραση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην ανάπτυξη του γνωστικού τομέα, οι γνώμες διχάζονται σε ό, τι αφορά την ανάπτυξη της φαντασίας και την ικανότητα διάκρισής της απ ’ την πραγματικότητα. Πολλοί πιστεύουν ότι σε έναν κόσμο που βομβαρδίζεται από εικόνες, οι προκατασκευασμένες εικόνες που αναπαράγονται απ ’ τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι άλλο ένα είδος εισβολής ή μάλλον διείσδυσης στο φανταστικό παιχνίδι των παιδιών, που αποτελεί το τελευταίο καταφύγιο της ατομικότητάς τους.

Πρόσφατες μελέτες υποδεικνύουν, ότι το 90% περίπου των ηλεκτρονικών παιχνιδιών περιέχουν κάποιας μορφής βίαιο περιεχόμενο. Στα μισά τουλάχιστον απ ’ αυτά, μέσα στους σκοπούς του παίκτη είναι να προκαλέσει φοβερή βλάβη ή ακόμη και το θάνατο του αντιπάλου. Το 53% των παιδιών σχολικής ηλικίας βαθμολογεί τα παιχνίδια με βίαιο περιεχόμενο ως πιο δημοφιλή.

Τα παιδιά εμπλέκονται ενεργητικά σ ’ αυτά. Τα παιχνίδια αυτά αμείβουν τη βίαιη συμπεριφορά. Τα παιδιά επαναλαμβάνουν ξανά και ξανά αυτήν τη συμπεριφορά παίζοντας. Και είναι γνωστό από την ψυχολογία, ότι η ενεργός συμμετοχή, η ενίσχυση μέσω της αμοιβής και η επανάληψη προάγουν τη μάθηση. Ειδικότερα, μελέτες του 2001 έδειξαν, ότι τ o συχνό παίξιμο με ηλεκτρονικά παιχνίδια συνδέεται με περισσότερο επιθετικές σκέψεις, επιθετικά συναισθήματα και επιθετικές συμπεριφορές. Συνδέεται, επίσης, με μείωση της ικανότητας να μπαίνει κανείς στη θέση του άλλου, που θεωρείται βασικός μηχανισμός κοινωνικής συμπεριφοράς και αναστολής επιθετικότητας

Τέλος, το πρόβλημα της εξάρτησης, του εθισμού, δηλαδή, στη χρήση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, απασχολεί όλο και περισσότερο σήμερα τους ειδικούς σε θέματα ψυχικής υγείας. Όταν ο χρόνος που περνά ένα παιδί παίζοντας ηλεκτρονικά παιχνίδια αρχίζει να προκαλεί δυσλειτουργία στην οικογενειακή, σχολική και κοινωνική του ζωή, τότε αυτό μπορεί να είναι ένδειξη, ότι έχει παγιδευτεί σ ’ ένα φαύλο κύκλο εξάρτησης. Η ενασχόληση τότε με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια υποκαθιστά τις σχέσεις με την οικογένεια και τους συνομηλίκους, το παιδί ζητά να περνά όλο και περισσότερες ώρες παίζοντας και η αποχή απ ’ το παίξιμο προκαλεί δυσφορία ή και κατάθλιψη.