Μοντέλα Επικοινωνίας 5η Εβδομάδα. Ιστορία της Επικοινωνίας Προφορικός λόγος Γραπτός λόγος Ψηφιακή Εποχή – Η Αξία της Γης και η Αξία της Πληροφορίας –

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
σας παρουσιάζουμε SlidePlayer.gr
Advertisements

Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
«Επικοινωνία και ανταλλαγή πληροφοριών εξαρτώμενη από την τοποθεσία, μέσω του Google Earth»
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ: ΧΡΗΣΗ ΦΟΡΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Εκπαίδευση Από Απόσταση
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Κεφάλαιο 11 ο Βασικές Έννοιες Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Η Πληροφορική στην εκπαίδευση στην ψυχαγωγία και στον πολιτισμό
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Βασικά χαρακτηριστικά. Η ανάγνωση ενός βιβλίου γίνεται γραμμικά για να αποκομίσουμε αυτά που ο συγγραφέας θέλει να μεταδώσει Η δυνατότητα περιήγησης από.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πολυμέσων
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ  Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου,
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων1/18 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος Λαγός, Αναστάσιος.
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:RECENT DEVELOPMENTS IN FORMAL SETTINGS.(ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ. ) ΌΝΟΜΑ ΦΟΙΤΗΤΡ.:ΔΟΜΑΛΗ ΕΙΡΗΝΗ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Το περιεχόμενο ενός βιβλίου πρέπει να διαβαστεί από την αρχή ως το τέλος. Αυτού του είδους την πρόσβαση στην πληροφορία την ονομάζουμε γραμμική. Το 1965.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
2ο ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΣΧ. ΕΤΟΣ ΤΑΞΗ Β5 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΚΑΡΑΚΟΥΛΙΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΝΓΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Βιβλιογραφία: σχολικό.
Τι ακριβώς είναι οι Η.Υ.; Είναι μηχανές που επεξεργάζονται δεδομένα – για την ακρίβεια επεξεργάζονται σύμβολα – και παράγουν πληροφορίες. Τα δεδομένα είναι.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ.
Τα πολυμέσα είναι: τεχνολογία λογισμικού και υλικού που συνδυάζει Κείμενο Ήχο Φωτογραφία Κινούμενο σχέδιο Σχέδιο Κινούμενη εικόνα Πολυμέσα.
Εργασία στο μάθημα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων Καθηγητής:Σαράντος Καπιδάκης.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Το Πορτρέτο του Εαυτού μου
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Κατή Αργυρώ Πρωτοψάλτου Θεόφιλος Τσαρτσαράκης Αντώνιος
Η ταυτότητα και η δράση του Εκπαιδευτικού οργανισμού Φωτόγραμμα
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Η πληροφορία στο σύγχρονο επικοινωνιακό περιβάλλον
Προστασία Πνευματικής Ιδιοκτησίας
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
Νομική Πληροφορική Δρ. Δαμιανός Σακάς.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Τεχνική ανάλυση του οπτικοακουστικού μέσου
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μοντέλα Επικοινωνίας 5η Εβδομάδα

Ιστορία της Επικοινωνίας Προφορικός λόγος Γραπτός λόγος Ψηφιακή Εποχή – Η Αξία της Γης και η Αξία της Πληροφορίας – Ψηφιακές Ανισότητες

Σημαντικές Αλλαγές (α) Η εξ’ αποστάσεως σχέση μεταξύ οργανισμού και κοινού. (β) οι αλλαγές στους τρόπους και τα μέσα παραγωγής ψηφιακού πολιτιστικού περιεχομένου. (γ) οι αλλαγές/ μεταλλάξεις των πολιτιστικών οργανισμών. (δ) η δημιουργία νέων προϊόντων που ήταν άγνωστα πριν τον ψηφιακό κόσμο.

Οι Χρήσεις των Ψηφιακών Τεχνολογιών (α) Η τεχνολογία ως έκθεμα και εμπειρία (β) η τεχνολογία ως προϊόν κατανάλωσης (γ) η τεχνολογία ως μέσο διαχείρισης του οργανισμού (δ) η τεχνολογία ως εκπαιδευτικό εργαλείο.

Οι Βιομηχανίες του Θεάματος (α) Σύγκλιση στο περιεχόμενο (β) Σύγκλιση στην ιδιοκτησία (γ) Σύγκλιση στην τεχνολογία

Το Μέλλον του φιλμ … Ο Messaris (2010) σημειώνει: «Παρ’ όλη, την τρομακτική επιτυχία του ως μορφή τέχνης αλλά και ως παγκόσμιο εμπορικό φαινόμενο, το φιλμ, στη μορφή που το γνωρίζουμε, έχει ήδη ξεπεραστεί. Αν και είναι πάντα πρώιμο να προσποιούμαστε ότι γνωρίζουμε τι ακριβώς θα φέρει το μέλλον, μπορούμε με μεγάλη σιγουριά να προβλέψουμε ότι το φιλμ με τη μορφή σέλιλοιντ δεν θα επιβιώσει τον 21 ο αιώνα ως βάση για τη παραγωγή ταινιών. Το μέλλον του κινηματογράφου θα είναι ψηφιακό»

Σημαντικές Αλλαγές (α) η μεταπαραγωγή (β) τα ψηφιακά εφέ (γ) η διανομή των φιλμικών προϊόντων.

Ο Messaris (2010) ισχυρίζεται: «Οι ψηφιακές ταινίες μπορούν να υφίστανται επεξεργασία απόλυτης ακρίβειας μέσω υπολογιστή. Μπορούν να αναπαραχθούν επανειλημμένα χωρίς σημαντικές απώλειες δεδομένων. Και μπορούν να μεταδοθούν μέσω δικτύων υπολογιστή επίσης χωρίς σημαντικές απώλειες. Με λίγα λόγια, οι ψηφιακές ταινίες επιτρέπουν ριζικές αλλαγές σε όλες τις φάσεις της μετά-παραγωγής [post-production], διανομής και προβολής».

Η ψηφιακή τηλεόραση (α) Αναδείχθηκε ως κομβικής σημασίας η δυνατότητα της τηλεόρασης να μεταφέρει μεγάλες ποσότητες πληροφορίας. (β) Η υπάρχουσα αναλογική τεχνολογία θεωρήθηκε δεσμευτική του φάσματος των συχνοτήτων και θα έπρεπε η τηλεοπτική πληροφορία να συμπιεσθεί απελευθερώνοντας το φάσμα για άλλες πληροφοριακές χρήσεις. (γ) Με αφορμή την αντικατάσταση της αναλογικής τεχνολογίας σε ψηφιακή θα ήταν σκόπιμο να προσφερθούν στον καταναλωτή όχι απλώς μια βελτιωμένη ανάλυση εικόνας, αλλά και άλλες ψηφιακές δυνατότητες, ανάλογες με εκείνες που προσφέρονται από τους προσωπικούς υπολογιστές και τις διάφορες ανεξάρτητες ψηφιακές πλατφόρμες.

Τα Οπτικοακουστικά Μέσα στα Μουσεία (α) το εισαγωγικό βίντεο (β) το βίντεο μέσα στην έκθεση (γ) βίντεο μέσα στην έκθεση αλλά και έξω από αυτήν (δ) το μουσείο έξω από το μουσείο (ε) τα εκπαιδευτικά βίντεο

Ο Ψηφιακός Ήχος «Σε ένα προφητικό άρθρο του …, ο Max Mathews προείδε τη χρήση του ‘ψηφιακού υπολογιστή σαν ένα μουσικό όργανο’ που θα παράγει ‘ήχους από αριθμούς’. Συνέπεια της χρήσης των ψηφιακών μέσων, είναι η συνεχόμενη μετάλλαξη της ίδιας της μουσικής δημιουργίας, του παραγόμενου έργου της, αλλά και της αποδοχής του, κυρίως μέσω του διαδικτύου, από ένα ετερόκλητο παγκόσμιο κοινό» (Λώτης, 2010).

Ψηφιακό Ραδιόφωνο Ο Μπαλτζής (2010) παρατηρεί: «Μέχρι το 2000, περίπου ραδιοσταθμοί έκαναν ταυτόχρονη εκπομπή ενώ περίπου μετέδιδαν ηχογραφημένη μουσική.

Ψηφιακά Παιχνίδια και Εικονική Πραγματικότητα Τα πιο προηγμένα συστήματα εικονικής πραγματικότητας είναι εκείνα που «αιχμαλωτίζουν» τις αισθήσεις (Immersive VR).

Το Έντυπο στην Ψηφιακή Εποχή Τα βιβλία συνεχίζουν να τυπώνονται σε χαρτί, παρά τις προβλέψεις περί του αντιθέτου. Ο Bill Gates, ισχυρίζεται ότι «ότι το να διαβάζει κανείς από μια οθόνη είναι ασύγκριτα υποδεέστερο από το να διαβάζει από το χαρτί. Ακόμη και εγώ που έχω τις ακριβότερες οθόνες και θεωρώ τον εαυτό μου ως πρωτεργάτη ενός δικτυακού τρόπου ζωής, όταν πρόκειται να διαβάσω ένα κείμενο μεγαλύτερο από 4 ή 5 σελίδες, το τυπώνω» (Darnton, 2009, σελ. 69).

Σύμφωνα με τον (Darnton, 2009), τα ηλεκτρονικά βιβλία, προς το παρόν, παρουσιάζουν ενδιαφέρον κυρίως στον τομέα των ακαδημαϊκών εκδόσεων (βιβλία και επιστημονικά περιοδικά) και όχι τόσο σε βιβλία γενικότερου ενδιαφέροντος.

Συμπεράσματα Στο 2010, για πρώτη φόρα τα διαφημιστικά έσοδα στο διαδίκτυο ξεπέρασαν τα διαφημιστικά έσοδα των εφημερίδων. Σύμφωνα με τους αναλυτές μέχρι το 2014, τα έσοδα από διαφημίσεις στο διαδίκτυο προβλέπεται να φτάσουν κοντά στα 35 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ αντίθετα τα διαφημιστικά έσοδα των εφημερίδων θα περιοριστούν στα 22 δισεκατομμύρια δολάρια (Goode, 2010).

Επίλογος Μέσα στο 2010, για πρώτη φορά η εταιρία κοινωνικής δικτύωσης Facebook ξεπέρασε την εταιρία Google σε αριθμό χρηστών επισκεπτών. Συγκεκριμένα, για πρώτη φορά, η Facebook έφτασε στο 7,07% του συνόλου της διαδικτυακής κίνησης στις ΗΠΑ, έναντι στο 7,03% της Google (Pepitone, 2010).

Η επανάσταση των Bits Δεν έχει χρώμα, σχήμα, μέγεθος, βάρος αλλά ταξιδεύει με την ταχύτητα του φωτός. Το μικρότερο ατομικό στοιχείο στο DNA της πληροφορίας. – Συμπιέζεται – Δεν σταματά στα τελωνεία – Δεν περιορίζεται εύκολα – Διόρθωση λαθών – Εύκολη αντιγραφή – Το ανακάτεμα των Bits: multimedia

Άτομα και Μπιτς Τα άτομα ταξιδεύουν αργά. Χρειάζονται αποθήκευση. Σταματούν στα τελωνεία και φορολογούνται. Λογοκρίνονται και εμποδίζονται εύκολα. Δεν διορθώνονται τα λάθη. Εξαντλούνται

Η αριθμητική των γεωμετρικών προόδων Εάν δουλέψετε ένα μήνα με την εξής συμφωνία: την πρώτη μέρα θα πληρωθείτε 1 λεπτό. Ο μισθός αυτός θα διπλασιάζεται κάθε μέρα. Π.χ. την 1 η μέρα, 1 λεπτό, την δεύτερη μέρα, 2 λεπτά, την 3 η μέρα 4 λεπτά κλπ. Ποιος είναι ο μισθός σας την 30 η μέρα;

Την 30 η μέρα θα πληρωθείτε … $10,737,418.24

Σύμφωνα με τον Nicholas Negroponte, ο πλανήτης δεν έχει εισέλθει στις 3 τελευταίες μέρες του ψηφιακού κόσμου.

Νέες Έννοιες Διάδραση Υπερμέσα και Υπερκείμενα Κυβερνοχώρος Πολυμέσα Πλοήγηση

Χαρακτηριστικά της διάδρασης Περισσότερη πληροφόρηση – λιγότερη πειθώς Περισσότερος έλεγχος από την πλευρά του χρήστη και όχι από την πλευρά του πομπού. Περισσότερη δραστηριότητα από την πλευρά του χρήστη Αμφίδρομη σχέση και όχι μονόδρομη Ευελιξία με τον χρόνο και όχι συγχρονισμός Χαλαρή αίσθηση του χώρου σε αντίθεση με την έμφαση στη γεωγραφία.