Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC1/18 20/5/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 10 MOOCs Εφαρμογές ΤΠΕ στην Εκπαίδευση & την Ειδική Αγωγή
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC2/18 20/5/2015 Σύνοψη μαθήματος 1.Εισαγωγή 2.Περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης – eClass 3.Περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης – Moodle & Blackboard 4.Περιβάλλοντα ηλεκτρονικής μάθησης – Centra & BigBlueButton 5.Συστήματα διαχείρισης μάθησης/περιεχομένου, learning analytics 6.Αντικείμενα, πρότυπα & δραστηριότητες μάθησης 7.Αντικείμενα, πρότυπα & δραστηριότητες μάθησης - ΙΙ 8.Συνεργατικά Περιβάλλοντα Μάθησης 9.Μάθηση μέσω Κινητών Συσκευών 10.MOOCs
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC3/18 20/5/2015 Ορισμός MOOC ένα online course που έχει στόχο την απεριόριστη συμμετοχή και την ανοικτή πρόσβαση μέσω του παγκόσμιου ιστού επιπρόσθετα του "παραδοσιακού" εκπαιδευτικού υλικού (κείμενα, βίντεο, προβλήματα, κλπ) προσφέρουν δυνατότητες διάδρασης και επικοινωνίας με στόχο τη δημιουργία μιας κοινότητας φοιτητών, καθηγητών, κλπ ξεκίνησαν πολύ πρόσφατα και θεωρούνται το επόμενο μεγάλο βήμα στην εκπαίδευση από απόσταση
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC4/18 20/5/2015 Περιγραφή A typical MOOC course of 2013 might take place over 4 to 10 weeks, of which most are given to learning and a final week or fortnight to production of a piece of work, sometimes a video Students on average dedicate 2 to 6 hours a week to the course although a small cohort of highly engaged learners may be much more committed Materials are consumed in diminishing volumes throughout the MOOC as many learners’ commitment wanes The resources posted in the MOOC remain accessible after it has closed Course applicants can be numbered in the tens of thousands, while those who complete and obtain certificates are usually numbered in the hundreds, or a few thousand at most
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC5/18 20/5/2015 Πλεονεκτήματα Απαιτεί μόνο σύνδεση στο Internet Υποστηρίζει πολλές γλώσσες και εργαλεία Ευελιξία χρόνου Άμεση προσφορά σε μικρό χρονικό διάστημα Το περιεχόμενο μπορούν να το μοιραστούν όλοι Υποστηρίζει την άτυπη εκπαίδευση και τη μάθηση peer-to-peer Δεν παρουσιάζει εμπόδια προσβασιμότητας Δίνει τη δυνατότητα για εξατομικευμένη μάθηση Βελτιώνει τις δεξιότητες μάθησης από απόσταση
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC6/18 20/5/2015 Προκλήσεις Οι συμμετέχοντες πρέπει να δημιουργήσουν το δικό τους περιεχόμενο Απαιτείται ψηφιακός γραμματισμός Απαιτεί χρόνο και ενέργεια από τους συμμετέχοντες Οι συμμετέχοντες είναι υπεύθυνοι για την μάθησή τους
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC7/18 20/5/2015 Ζητήματα
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC8/18 20/5/2015 Γενικότερο πλαίσιο The major innovations with MOOCs are not the elements of access to academic staff, peer interaction, wiki-style forums, and automated assessment These are all part of the online offerings of traditional universities over the last few years The disruptive innovations are shifting costs from students to institutions, shifting costs from students to future employers, matching students to jobs via a database or individually, and combining these with supervised, in-person exams at locations around the world
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC9/18 20/5/2015 YouTube
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC10/18 20/5/2015 Παραδείγματα
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC11/18 20/5/2015 Coursera
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC12/18 20/5/2015 edX
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC13/18 20/5/2015 Udemy
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC14/18 20/5/2015 Udacity
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC15/18 20/5/2015 Khan Academy
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC16/18 20/5/2015 Και η Ελλάδα κύριε???
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC17/18 20/5/2015 Webliography UK Department for Business, Innovation & SkillsFirst, 2013 Massive open online courses and online distance learning: review Massive open online courses and online distance learning: review
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 10: MOOC18/18 20/5/2015 Καλό βράδυ