Αθλητικά και Ηλεκτρονικά παιχνίδια. Ορισμός Άσκησης και φυσικής δραστηριότητας φυσική δραστηριότητα : Η φυσική δραστηριότητα είναι ο ευρύτερος όρος στον.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι μαθητές/τριες του ΣΤ1
Advertisements

Ο Αθλητισμός στο κυπριακό Δημοτικό Σχολείο
Τμηματοποίηση της Αγοράς
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Α’ Λυκείου Ερευνητική εργασία
ΥΛΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ Διακρίνεται σε:
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Ικανότητες και δεξιότητες.
Δεδομένα σχετικά με τον πόνο και τον τραυματισμό!
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Αποδόσεις αιτίων.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και επιθετικότητα.  Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής.
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Μια συνοπτική ανάλυση πάνω σε μια κολοσσιαία μορφή ψυχαγωγίας.
Παρουσίαση Θέμα:Ηλεκτρονικό Παιχνίδι
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
KINHTO.
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Μια εργασία των : Μπερτσιάς Θανάσης
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
Το παιχνίδι αποτελεί ενστικτώδη εκδήλωση της εσωτερικής έκφρασης του ανθρώπου, που φανερώνεται με μια ποικιλία κινήσεων και αισθήσεων.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ. Περιφερειακές συσκευές  Περιφερειακές συσκευές ονομάζουμε τις συσκευές που συνδέονται εξωτερικά με την Κεντρική Μονάδα του υπολογιστή.
ΧΟΡΟΣ-ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙ ΧΟΡΟΓΡΑΦΟΙ. ΧΟΡΟΣ Ο χορός είναι μορφή καλλιτεχνικής και αθλητικής έκφρασης η οποία γενικά αναφέρεται στην κίνηση του σώματος, συνήθως.
Ηλεκτρονικά Παιχνίδια… Γιάννης Σταμπούλης Φωτόπουλος Κώστας.
Εισαγωγή στην αθλητική επιστήμη Η γέννηση της επιστήμης υπήρξε ο θάνατος της δεισιδαιμονίας (Haxley)
Video games Start gameLoad gameCreditsexit. LOAD GAME Τι είναι τα video games? Τα πρώτα video games… Είδη video games Πλατφόρμες Εθισμός Άλλες χρήσεις.
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Είδη ηλ.παιχνιδιών-βιντεοπαιχνιδιών
Διαπολιτισμική Επίγνωση
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΑΘΛΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ
Ο αθλητισμός και ψυχική υγεία.
Ολυμπιακή παιδεία και Αθλητική Ηθική
Βιντεοπαιχνίδια Α6 3ο ΓΕΛ ΟΜΑΔΑ 4.
ΓΕΛ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ.
Ασφάλεια στο διαδίκτυο!!!
Παχυσαρκία.
Κατηγορίες ηλεκτρονικών παιχνιδιών [on-line,off-line] ,ποια είναι τα δημοφιλέστερα, και ποια παιχνίδια ηλεκτρονικού τζόγου υπάρχουν.
ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΔΡ. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΣΑΛΤΑΣ
Υλικό Υπολογιστών (Hardware)
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ- ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ-ΝΤΟΠΙΝΓΚ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
2ο Γενικό Λύκειο Βόλου Σχολικό έτος Ερευνητική εργασία Α΄ Λυκείου 2ο τετράμηνο « Η βία στους αθλητικούς χώρους » Επιβλέποντες καθηγητές.
Λεωνίδας Η. Ευαγγελία Κ. Σάκης Κ. Κατερίνα Η. ΣΤ1
ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Ασφάλεια διαδικτύου Στα παιχνίδια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Ο Παιδοκτόνος Ελληνικός Αθλητισμός
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Επικίνδυνα παιχνίδια και επίδραση στην ψυχολογία
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αθλητικά και Ηλεκτρονικά παιχνίδια

Ορισμός Άσκησης και φυσικής δραστηριότητας φυσική δραστηριότητα : Η φυσική δραστηριότητα είναι ο ευρύτερος όρος στον οποίο περιλαμβάνονται όλες οι μορφές της κίνησης του ανθρώπινου σώματος, κάθε σωματική άσκηση και σπορ, που ενεργοποιούν τους μυς του σώματος και απαιτούν αυξημένη κατανάλωση ενέργειας. Με τον όρο αθλητισμός εννοείται κάθε αυστηρά δομημένη φυσική δραστηριότητα, με αυστηρούς κανόνες, υψηλό ανταγωνισμό και εξειδίκευση, με βασικό σκοπό τη μεγιστοποίηση της απόδοσης φυσική δραστηριότητα : Η φυσική δραστηριότητα είναι ο ευρύτερος όρος στον οποίο περιλαμβάνονται όλες οι μορφές της κίνησης του ανθρώπινου σώματος, κάθε σωματική άσκηση και σπορ, που ενεργοποιούν τους μυς του σώματος και απαιτούν αυξημένη κατανάλωση ενέργειας. Με τον όρο αθλητισμός εννοείται κάθε αυστηρά δομημένη φυσική δραστηριότητα, με αυστηρούς κανόνες, υψηλό ανταγωνισμό και εξειδίκευση, με βασικό σκοπό τη μεγιστοποίηση της απόδοσης φυσική δραστηριότηταφυσική δραστηριότητα φυσική δραστηριότηταφυσική δραστηριότητα

‘Ασκηση: Αντίθετα, με το όρο άσκηση εννοούμε κάθε συστηματική κίνηση του σώματος ή συμμετοχή του ατόμου σε φυσικές δραστηριότητες, η οποία έχει κάποια χρονική διάρκεια, χαμηλότερα επίπεδα ανταγωνισμού, και στην οποία εμπλέκονται, κυρίως, μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματος(Berger, Pargman, & Weinberg, ‘Ασκηση: Αντίθετα, με το όρο άσκηση εννοούμε κάθε συστηματική κίνηση του σώματος ή συμμετοχή του ατόμου σε φυσικές δραστηριότητες, η οποία έχει κάποια χρονική διάρκεια, χαμηλότερα επίπεδα ανταγωνισμού, και στην οποία εμπλέκονται, κυρίως, μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματος(Berger, Pargman, & Weinberg, 2007.σκησηάσκησησκησηάσκηση

Ιδιότητες Αθλητισμού: Ενθαρρύνει τα άτομα ν’ αναπτύξουν ικανότητες και γνώσεις απαραίτητες ώστε να μπορούν να συμμετέχουν ικανοποιητικά και για όλη τους τη ζωή σε αθλητικές δραστηριότητες. Ενθαρρύνει τα άτομα ν’ αναπτύξουν ικανότητες και γνώσεις απαραίτητες ώστε να μπορούν να συμμετέχουν ικανοποιητικά και για όλη τους τη ζωή σε αθλητικές δραστηριότητες. Βασίζεται στην προοδευτική ανάπτυξη των αθλητικών δεξιοτήτων μέσα από μία σειρά τροποποιημένων παιχνιδιών. Βασίζεται στην προοδευτική ανάπτυξη των αθλητικών δεξιοτήτων μέσα από μία σειρά τροποποιημένων παιχνιδιών. Είναι έτσι προσαρμοσμένο ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες και όλες τις δυνατότητες των αθλουμένων και κυρίως των παιδιών (Jewett, Bain, Ennis, 1995). Είναι έτσι προσαρμοσμένο ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες και όλες τις δυνατότητες των αθλουμένων και κυρίως των παιδιών (Jewett, Bain, Ennis, 1995). Εφαρμόζεται σε θεματικές ενότητες όπως Παιχνίδια, Χορό, Στίβο, κλπ. Εφαρμόζεται σε θεματικές ενότητες όπως Παιχνίδια, Χορό, Στίβο, κλπ.

Ηλεκτρονικό παιχνίδι Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Αυτή η συσκευή μπορεί να είναι ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής, μια κονσόλα παιχνιδιών, ένα κινητό τηλέφωνο κτλ. Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Αυτή η συσκευή μπορεί να είναι ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής, μια κονσόλα παιχνιδιών, ένα κινητό τηλέφωνο κτλ.παιχνίδιηλεκτρονικός υπολογιστήςκονσόλα παιχνιδιώνκινητό τηλέφωνοπαιχνίδιηλεκτρονικός υπολογιστήςκονσόλα παιχνιδιώνκινητό τηλέφωνο Όλα τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν μια μορφή εισόδου δεδομένων από τον χρήστη, π.χ. ένα πληκτρολόγιο, ένα joystick, ένα gamepad ή ποντίκι, και μια μορφή εξόδου που ικανοποιεί τις αισθήσεις του παίχτη, συνήθως ένα μόνιτορ ή μια τηλεόραση και ηχεία. Όλα τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν μια μορφή εισόδου δεδομένων από τον χρήστη, π.χ. ένα πληκτρολόγιο, ένα joystick, ένα gamepad ή ποντίκι, και μια μορφή εξόδου που ικανοποιεί τις αισθήσεις του παίχτη, συνήθως ένα μόνιτορ ή μια τηλεόραση και ηχεία.πληκτρολόγιοjoystickgamepadποντίκιμόνιτορτηλεόρασηηχείαπληκτρολόγιοjoystickgamepadποντίκιμόνιτορτηλεόρασηηχεία

Είδη Ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Παζλ(Tetris) Παζλ(Tetris)ΠαζλTetrisΠαζλTetris Παιχνίδια ρόλων (The Elder Scrolls, Eye of the Beholder, Fallout, Ultima, Final Fantasy, Baldur's Gate, Neverwinter Nights) Παιχνίδια ρόλων (The Elder Scrolls, Eye of the Beholder, Fallout, Ultima, Final Fantasy, Baldur's Gate, Neverwinter Nights) Παιχνίδια ρόλωνThe Elder ScrollsEye of the BeholderFalloutUltimaFinal FantasyBaldur's GateNeverwinter Nights Παιχνίδια ρόλωνThe Elder ScrollsEye of the BeholderFalloutUltimaFinal FantasyBaldur's GateNeverwinter Nights Παιχνίδια βολών πρώτου ή τρίτου προσώπου (Doom, Counter Strike,Quake, Half-Life, Unreal, Call of Duty, Splinter Cell, Max Payne)League Of Legends Παιχνίδια βολών πρώτου ή τρίτου προσώπου (Doom, Counter Strike,Quake, Half-Life, Unreal, Call of Duty, Splinter Cell, Max Payne)League Of Legends Παιχνίδια βολώνπρώτουτρίτου προσώπουDoomCounter StrikeQuakeHalf-LifeUnrealCall of DutySplinter CellMax PayneLeague Of Legends Παιχνίδια βολώνπρώτουτρίτου προσώπουDoomCounter StrikeQuakeHalf-LifeUnrealCall of DutySplinter CellMax PayneLeague Of Legends Παιχνίδια στρατηγικής (Civilization, WarCraft, Starcraft, Age of Mythology) Παιχνίδια στρατηγικής (Civilization, WarCraft, Starcraft, Age of Mythology) Παιχνίδια στρατηγικήςCivilizationWarCraftStarcraftAge of Mythology Παιχνίδια στρατηγικήςCivilizationWarCraftStarcraftAge of Mythology Παιχνίδια περιπέτειας (adventure) (King's Quest, Grim Fandango, Broken Sword, Space Quest, Myst, Syberia, η σειρά Monkey Island, και το Assassin's Creed) Παιχνίδια περιπέτειας (adventure) (King's Quest, Grim Fandango, Broken Sword, Space Quest, Myst, Syberia, η σειρά Monkey Island, και το Assassin's Creed) Παιχνίδια περιπέτειαςadventureKing's QuestGrim FandangoBroken SwordSpace QuestMystSyberiaMonkey IslandAssassin's Creed Παιχνίδια περιπέτειαςadventureKing's QuestGrim FandangoBroken SwordSpace QuestMystSyberiaMonkey IslandAssassin's Creed Παιχνίδια αθλητισμού (οι σειρές FIFA και NBA Live, Pro Evolution Soccer) Παιχνίδια αθλητισμού (οι σειρές FIFA και NBA Live, Pro Evolution Soccer) Παιχνίδια αθλητισμούFIFANBAPro Evolution Soccer Παιχνίδια αθλητισμούFIFANBAPro Evolution Soccer Παιχνίδια εξομοίωσης (The Sims, MS Flight Simulator, SimCity) Παιχνίδια εξομοίωσης (The Sims, MS Flight Simulator, SimCity) Παιχνίδια εξομοίωσηςThe SimsMS Flight SimulatorSimCity Παιχνίδια εξομοίωσηςThe SimsMS Flight SimulatorSimCity Παιχνίδια αγώνων (Gran Turismo, Forza Motorsport, V-Rally 3) και άλλα είδη Παιχνίδια αγώνων (Gran Turismo, Forza Motorsport, V-Rally 3) και άλλα είδη Παιχνίδια αγώνωνGran TurismoForza MotorsportV-Rally 3 Παιχνίδια αγώνωνGran TurismoForza MotorsportV-Rally 3

Θετικά Ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι διασκεδαστικά και αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι διασκεδαστικά και αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία. Βοηθούν το παιδί εξοικειώνεται με την τεχνολογία. Βοηθούν το παιδί εξοικειώνεται με την τεχνολογία. Αυξάνουν την αυτοπεποίθησή του, αφού του δίνουν τη δυνατότητα του ελέγχου. Αυξάνουν την αυτοπεποίθησή του, αφού του δίνουν τη δυνατότητα του ελέγχου. Αναπτύσσουν την ικανότητα απομνημόνευσης του παιδιού. Αναπτύσσουν την ικανότητα απομνημόνευσης του παιδιού. Ορισμένα παιχνίδια, που ενσωματώνουν διαφορετικές Γλώσσες, αναδεικνύουν τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των πολιτισμών, δηλαδή αποτελούν χρήσιμα εκπαιδευτικά εργαλεία και μεθόδους ομαλής κοινωνικοποίησης. Ορισμένα παιχνίδια, που ενσωματώνουν διαφορετικές Γλώσσες, αναδεικνύουν τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των πολιτισμών, δηλαδή αποτελούν χρήσιμα εκπαιδευτικά εργαλεία και μεθόδους ομαλής κοινωνικοποίησης.

Αρνητικά Ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Η υπερβολική έκθεση σε βίαια βιντεοπαιχνίδια μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην κοινωνική συμπεριφορά του παιδιού. Μην μπερδεύετε, όμως, τα βίαια παιχνίδια με τα παιχνίδια, για παράδειγμα, στρατηγικής. Η υπερβολική έκθεση σε βίαια βιντεοπαιχνίδια μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην κοινωνική συμπεριφορά του παιδιού. Μην μπερδεύετε, όμως, τα βίαια παιχνίδια με τα παιχνίδια, για παράδειγμα, στρατηγικής. Πολλοί πιστεύουν πως τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να προκαλέσουν εθισμό στα παιδιά. Ο εθισμός αυτός είναι πιθανό να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας και καταναλωτικής συμπεριφοράς, καθώς και κακή επίδοση στο σχολείο. Βέβαια, για να φτάσει ένα παιδί να εθιστεί, υπεύθυνος θα είναι ο γονιός που δεν ασχολείται και δεν έχει τον έλεγχο του παιδιού του, και όχι το παιχνίδι. Πολλοί πιστεύουν πως τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να προκαλέσουν εθισμό στα παιδιά. Ο εθισμός αυτός είναι πιθανό να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας και καταναλωτικής συμπεριφοράς, καθώς και κακή επίδοση στο σχολείο. Βέβαια, για να φτάσει ένα παιδί να εθιστεί, υπεύθυνος θα είναι ο γονιός που δεν ασχολείται και δεν έχει τον έλεγχο του παιδιού του, και όχι το παιχνίδι. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μαζί με την τηλεόραση αποτελούν το δεύτερο παράγοντα πρόκλησης παχυσαρκίας, μετά την κατανάλωση πρόχειρου φαγητού. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μαζί με την τηλεόραση αποτελούν το δεύτερο παράγοντα πρόκλησης παχυσαρκίας, μετά την κατανάλωση πρόχειρου φαγητού.

Πόσο επηρεάζει η βία στα βιντεοπαιχνίδια ανά ηλικία;

Ομάδα :THE PLAYERS Ομάδα :THE PLAYERS Μέλη : Μαλιούφας Ανδρέας – Μητρούδης Στέργιος – Μπρέγκασι Άντι – Νικολούσης Αστέριος Μέλη : Μαλιούφας Ανδρέας – Μητρούδης Στέργιος – Μπρέγκασι Άντι – Νικολούσης Αστέριος