Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Ισορροπημένη διατροφή
Στόχοι Δημιουργία power point Ροή & εικόνα στο κείμενο
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΩΙΝΟ : Το πρώτο γεύμα της ημέρας
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΦΥΤΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΣΤ τάξης 3ου Δ.Σ. Νάξου,
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
ΣΤ΄ ΤΑΞΗ 29ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Όπως όλοι ξέρουμε, πολλοί άνθρωποι έχουν πρόβλημα με την υγεία τους. Έχετε σκεφτεί τι φταίει γι' αυτό; Μερικές φορές δεν έχουμε καλή διάθεση.
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
Τροφή και τρόφιμα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 9 ος Παιδικός Σταθμός Δ. Βύρωνα Διεύθυνση : Βορείου Ηπείρου 7 Τηλέφωνο επικοινωνίας :
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
Η περίπτωση του τυριού στη διατροφή των Ευρωπαίων Ε 3, 10 ου ΔΣ Ιωαννίνων.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Εθισμός στην Τεχνολογία
11 ερωτήσεις για τη διατροφή
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο μαθητών: 63 Άκυρα: 02 Έγκυρα: 61.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΤΑΞΗ: Α2 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Μετaμόρφωσης
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Διερεύνηση με συζήτηση
Πρακτική στη Κοινότητα
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
Project.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας

Εισαγωγή  Πλαίσιο Εργασίας  Έρευνα στα πλαίσια ημερίδας του Κ.Π.Ε.  Αντικείμενο έρευνας  Διατροφικές επιλογές των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από τα κυλικεία των σχολείων  Πλαίσιο Ανάπτυξης  Στην παρουσίασή μας θα δούμε τα στάδια ανάπτυξης

Στάδια Ανάπτυξης  Εισαγωγή του προγράμματος  Διερεύνηση του θέματος  Διαμόρφωση σχεδίου δράσης  Εφαρμογή/Υλοποίηση προγράμματος  Επεξεργασία δεδομένων – παραγωγή πληροφοριών - σύνθεση

1 ο Στάδιο – Εισαγωγή του προγράμματος  Συγκρότηση Ομάδας (Οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης)  Επιλογή θέματος (Διατροφικές επιλογές των μαθητών του Δημοτικού στο Δεκατιανό)  Ευαισθητοποίηση ( Παρατήρηση και προβληματισμός των παιδιών για το τι τρώνε οι μαθητές στο διάλειμμα – Βιβλίο ΣΤ’ τάξης  Καθορισμός στόχων  Να μπορέσουν τα παιδιά ορμώμενα από τους προβληματισμούς τους να προσδιορίσουν την ιδανικότερη τροφή για το δεκατιανό τους  Να ασκήσουν κριτική για την πλειοψηφία των επιλογών του δεκατιανού  Να εξάγουν συμπεράσματα – προτιμήσεις σε ατομικό – προσωπικό επίπεδο

2 ο Στάδιο – Διερεύνηση του θέματος  Προσδιορισμός διαστάσεων του θέματος  Σχολική κοινότητα  Κυλικείο  Φαγητό από το σπίτι

3 ο Στάδιο – Διαμόρφωση σχεδίου δράσης  Χωρισμός / Οργάνωση Ομάδων εργασίας  οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης  Προσδιορισμός άντλησης πληροφοριών  Σχολική κοινότητα  Επιλογή Μεθοδολογίας  Ομαδοσυνεργατική δουλειά  Έρευνα μέσα από άρθρα σε εφημερίδες, περιοδικά, βιβλία και φωτογραφίες σχετικές με διατροφή

4 ο Στάδιο – Εφαρμογή/Υλοποίηση προγράμματος  Καταγραφή από τα παιδιά των διαφορετικών στοιχείων του δεκατιανού τους  Ομαδοποίηση των παραπάνω  Γλυκο, αλμυρό, ποτά, φρούτα, ξηροί καρποί, κ.λ.π.  Ερωτηματολογίο με τις κατηγορίες  Δημιουργία του ερωτηματολογίου  Σύνταξη του σε ηλεκτρονική μορφή  Αλληλοενημέρωση ομάδων ανά τάξη (ΣΤ’ 3 τμήματα)

5 ο Στάδιο – Επεξεργασία Δεδομένων, παραγωγή πληροφοριών, Σύνθεση  Ηλεκτρονική απάντηση του ερωτηματολογίου  Ηλεκτρονική επεξεργασία του υλικού που συνέλεξαν οι ομάδες  Παραγωγή στατιστικών αποτελεσμάτων σχετικά με τις προτιμήσεις των μαθητών σε δεκατιανό  Συζήτηση με βάση την εμπειρία που αποκτήθηκε  Συμπεράσματα βάση στατιστικών ποσοστών επιλογής  Σύνθεση τελικής εργασίας  Ηλεκτρονικά αποτελέσματα σε πίτα  Ηλεκτρονικά αποτελέσματα σε πίνακα Excel με ποσοστά προτιμήσεων  Δημιουργία παρουσιάσεων των μαθητών για τη διατροφή

7dim-kardits.kar.sch.gr/home/?page_id=505

Τα πέντε πρώτα σε Γράφημα

Ενδεικτικές παρουσιάσεις των παιδιών

Μαθητής 1

1. 1. Κουλούρι Κρέπα Γλυκιά Πίτσα Φρούτα Νερό

  Πιστεύω πως το κουλούρι βγήκε πρώτο, όχι γιατί είναι πεντανόστιμο, αλλά γιατί είναι υγιεινό. Βέβαια, παρόλο που οι περισσότεροι τρώνε άλλα φαγητά, ψήφισαν το κουλούρι!!!

 Κανείς δεν τρώει τέτοια πράγματα στο σχολείο, αλλά όλοι την ψήφισαν επειδή έχει υπέροχη γεύση!!!

 Όχι ότι την παίρνουν στο σχολείο ή ότι είναι υγιεινή, αλλά όλοι την ψήφισαν γιατί είναι τέλεια!!!

 Άλλοι τρώνε, άλλοι δεν τρώνε, η αλήθεια όμως να λέγεται… Είναι και νόστιμα και υγιεινά!!!

 Είναι απαραίτητο για τον οργανισμό του ανθρώπου και καλό για μετά το φαγητό. Καλή ψήφος!!!

 Κατά τη γνώμη μου το κουλούρι είναι πολύ υγιεινό για να το τρώμε στο διάλειμμα, και παρόλο που κανείς δεν τρώει στο διάλειμμα, το ψήφισαν!  Η κρέπα και η πίτσα είναι ανθυγιεινές τροφές και κανείς δεν τα τρώει, όμως τα ψήφισαν, γιατί είναι νόστιμα!  Τα φρούτα είναι και υγιεινά και νόστιμα. Σχεδόν κανείς δεν τα τρώει στο διάλειμμα, όμως τα ψήφισαν!  Το νερό δεν είναι ότι είναι νόστιμο, αλλά είναι καλό για μετά το δεκατιανό σου!

Η διατροφή στα σχολεία Μαθητής 2

Η ΔΙΑΤΡΟΦ Η ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 7 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ Μαθητής 2

5 ΠΡΩΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΙΣΗ ΜΑΣ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΚΡΕΠΑ ΓΛΥΚΙΑ ΠΙΤΣΑΦΡΟΥΤΑΝΕΡΟ

ΚΟΥΛΟΥΡΙ  ΤΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΥΓΙΕΙΝΗ ΤΡΟΦΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΡΟΜΕ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ

ΚΡΕΠΑ ΓΛΥΚΙΑ  ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΥΓΕΙΙΝΗ ΑΛΛΑ ΝΟΣΤΙΜΗ

ΠΙΤΣΑ  Η ΠΙΤΣΑ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΟΣΟ ΥΓΕΙΙΝΗ ΑΛΛΑ ΕΊΝΑΙ ΝΟΣΤΙΜΗ

ΦΡΟΥΤΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ

ΝΕΡΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ

H Διατροφή στο σχολείο μας Μαθητής 3

Η Διατροφή στο σχολείο μας  Κουλούρι  Κρέπα γλυκιά  Πίτσα  Φρούτα  Νερό

Κουλούρι  Πιστεύω πως το κουλούρι είναι μια υγιεινή και σωστή επιλογή για τα παιδιά στο διάλειμμα όπου μπορούν να το τρώνε κάθε μέρα

Κρέπα Γλυκιά  Πιστεύω πως τα περισσότερα παιδιά την ψήφισαν όχι γιατί είναι υγιεινή αλλά περισσότερο για την γεύση

Πίτσα  Πιστεύω πως η πίτσα είναι ανθυγιεινή αλλά και σε μερικές εκδοχές υγιεινή όπως η πίτσα χωρίς σαλάμια μόνο με κασέρι είναι πιο υγιεινή αλλά και πάλι παραμένει ανθυγιεινή

Φρούτα  Πιστεύω πως αυτή η επιλογή είναι η καλύτερη από όλες γιατί είναι υγιεινά και θρεπτικά για την υγεία και τον οργανισμό

Νερό  Πιστεύω πως τα παιδιά το ψήφισαν περισσότερο γιατί είναι ένας τρόπος να ξεδιψάνε είτε γιατί μερικά παιδιά παίζουν ποδόσφαιρο είτε άλλα παιχνίδια κουράζονται και είναι ένας τρόπος να ξεδιψάνε