Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ταξιδεύοντας … με τον καλύτερο μου φίλο …
Advertisements

15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ο Μυστικός Κήπος F. H. Burnett Μάριος Σταύρου Α2.
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Ο ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ και η φιλοσοφική λίθος
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Επιμελήτρια παρουσίασης: Μαρία Γαϊτανίδου
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΣΑΡΡΑ ΝΙΚΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
Της Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Λογοτεχνία Α΄ Λυκείου Κριτήρια αξιολόγησης
Όψεις της Πραγματικότητας Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης Γενικό Λύκειο Σπήλιου Μελέτη Περίπτωσης με αποτελεσματικές πρακτικές.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Πρότυπα συμπεριφοράς και επίδραση τους στη σωματική και ψυχική υγεία
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Πηνελοπης δελτα, O τρελαντωνης. Μυθiςτορhμα
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ στην Α Λυκείου
Ψυχολογία των νέων 1)Η μετάβαση της παιδικής στην εφηβική ηλικία
ΑΛΚΗΣ ΖΕΗ Το καπλάνι της βιτρίνας
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ = ΕΠΙΤΥΧΙΑ Μια ερευνητική εργασία μαθητών και μαθητριών της Α τάξης του 1 ου ΓΕΛ. Ηλιούπολης.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Το ηλεκτρονικό παιχνίδι είναι η πρώτη ποιοτικά διαφορετική μορφή παιχνιδιού μετά από εκατοντάδες χρόνια, ενώ αρχίζουν.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ.
« Δέλτα Χι και ο Μηχανισμός » Της Έρικας Αγγέλικα Γαρμπή Υπεύθυνη καθηγήτρια : Λύχνου Ευτέρπη ΠΕ 02.
Σεπτέμβριος 2015 Στ΄1. Λουίζα Μέι Άλκοτ  Τέσσερεις αδερφές η Μέγκ, η Τζό, η Μπέθ και η μικρή Άμμυ. Η κάθε μια με τις φιλοδοξίες της ζει την εφηβεία.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
« Το ασημένιο μενταγιόν » Κίρα Σίνου. Η ταυτότητα του βιβλίου τίτλος: Το ασημένιο μενταγιόν συγγραφέας: Κίρα Σίνου είδος βιβλίου :περιπέτεια Τόπος :Αθήνα,Κωνσταντινούπολη.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Eπεξεργασία βιβλίου «κατανόηση» «εμβάθυνση» «εμπλοκή» «συμμετοχή» «παράλληλες αναγνώσεις» 6/4/2016.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Το ψέμα Ζωρζ Σαρή Μπουσμαλή Ξανθή Α’ Γυμνασίου Σχ. Έτος
Αφήγηση αφήγηση.
Διαβάζοντας με το παιδί μου: οφέλη και στρατηγικές
Βιολογία Γυμνασίου.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ.
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΝΤΑΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗΣ 2015 Ε1’.
Μουσική Δημιουργικότητα και Κινηματογράφος στο Δημοτικό Σχολείο Μαρίνα Λίτου 6ο Δημοτικό Σχολείο Αλεξάνδρειας Ημαθίας Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Eπεξεργασία βιβλίου /βιβλίων στο πλαίσιο της ανάπτυξης του γραμματισμού και των σύγχρονων προσεγγίσεων για τη μάθηση Μ. ΣΦΥΡΟΕΡΑ «κατανόηση» «εμβάθυνση»
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Harry Potter Η μαγεία της ψυχολογίας

Η ομάδα μας Μαρία Αντωνιάδου Αποστολίνα Μονόχειρ Δήμητρα Μοσχονίδου Βασιλική Κανακάρη Χρυσή Μαζνίκη

Λίγα λόγια για το θέμα Το θέμα της εργασίας μας είναι η ψυχολογία των παιδιών μέσα από το παραμύθι επιστημονικής φαντασίας του Χάρυ Πότερ. Αναπτύξαμε την επίδραση που έχει αυτή η ιστορία στα παιδιά και τις διακρίναμε σε θετικές και αρνητικές.

Περίληψη Υπόθεσης της ιστορίας Ο Χάρυ, είναι ένα ορφανό αγόρι που ζει με τους θέιους του στο Λονδίνο. Στα έντεκα του χρόνια μαθαίνει ότι είναι μάγος. Έτσι πηγαίνει στη σχολή “Hogwarts” η οποία ειναι αποκλειστικά για μάγους. Εκεί γνωρίζει τους φίλους του με τη βοήθεια των οποίων στον έβδομο χρόνο φοίτησής του θα νικήσει τον κακό μάγο Βόλντεμορτ.

Περιγραφή των χαρακτήρων

Χάρυ Ο Χάρρυ είναι ένα στερημένο από αγάπη παιδί που ζει με τους θείους του λόγω του θανάτου των γονιών του. Ήταν γεννημένος από μάγους γονείς οι οποίοι δολοφονήθηκαν από τον Βόλντεμορτ και του άφησαν μεγάλη περιουσία. Την αγάπη που δεν πήρε από τους θείους του τη βρήκε αργότερα στους φίλους του. Ο Χάρρυ είναι διάσημος στο χώρο των μάγων επειδη σκότωσε τον Βόλντεμορτ. Ο Χάρρυ έχει ένα σημάδι στο μέτωπό του σε σχήμα κεραυνού το οποίο το δημιούργησε ο Βόλντεμορτ ύστερα από μία κατάρα που του έριξε. Με αυτό το σημάδι ο Βόλντεμορτ και ο Χάρρυ συνδέονται με ένα παράξενο τρόπο και μπορούν να βλέπουν ο ένας τη σκέψη του άλλου.

Ρον Ο Ρον, ο κολλητός του είναι ένα κoκκινομάλικο αγόρι. Ζει μαζί με την φτωχή του οικογένεια και τα πέντε αδέρφια του, τα οποία παίζουν σημαντικό ρόλο καθ’ όλη την διάρκεια της ιστορίας. Θαυμάζει τον Χάρρυ και προσπαθει να του μοιάσει αν και κάποιες φορές τον ζηλεύει.

Ερμιόνη Η Ερμιόνη είναι η καλύτερη φίλη του. Είναι πάρα πολύ έξυπνη και είναι γεννημένη απο muggle δηλαδή από ανθρώπους που δέν είναι μάγοι. Βρίσκει πάντα λύση για τα προβλήματα, και χρησιμοποιεί τη λογική και τις ικανότητές της για να βοηθήσει τους φίλους της.

Ντράκο Ο Ντράκο είναι ένα κακομαθημένο μοναχοπαίδι από μάγους γονέις οι οποίοι είναι με το μέρος του Voldemort. Λόγω του ανώθευτου αίματός τους πιστεύουν ότι οι γεννημένοι απο muggle μάγοι είναι ντροπή για την κοινωνία των μάγων. Ο Ντράκο στο τέλος ακολουθεί το μέρος των καλών.

Οι θετικές επιδράσεις στους αναγνώστες Οι θετικές επιδράσεις στους αναγνώστες Νιώθουν χαρά και ευχαρίστηση περνώντας χρόνο ταξιδεύοντας στη χώρα του παραμυθιού Αναπτύσσουν ενδιαφέρον για τα βιβλία του Χάρυ Πότερ Καλλιεργείται η επικοινωνία, ο διάλογος και η πιο πολύπλοκη σκέψη, δηλαδή αποκτούν βασικές δεξιότητες όσον αφορά την ανάγνωση και την γραφή και κατακτούν βασικές έννοιες του γραπτού λόγου Επεξεργάζονται τα συναισθήματα τους και δημιουργείται πρόσφορο έδαφος για συζήτηση πάνω σε θέματα που τα απασχολούν και που δεν μπορούν ακόμα να περιγράψουν ή/και να εξωτερικεύσουν

Δημιουργούνται συνθήκες για την ανάπτυξη της φαντασίας και της δημιουργικότητας, αξιοποιώντας την σκέψη τους μέσα από ατομικές και συλλογικές ανταποκρίσεις Τα παραμύθια έχουν μια γοητεία και ασχολούνται κάθε φορά με τις εμπειρίες ενός ήρωα, που διαθέτει τέτοια χαρακτηριστικά ώστε το παιδί να μπορεί εύκολα να ταυτιστεί μαζί του Δίνεται ευκαιρία για βαθύτερη κατανόηση του κόσμου. Οι καταστάσεις και τα γεγονότα που διαδραματίζονται στα παραμύθια δίνουν στα παιδιά την ευκαιρία να τα διερευνήσουν και να τα κάνουν μέρος της δικής τους πραγματικότητας, υιοθετώντας τα στο περιβάλλον ενός φανταστικού κόσμου

Οι αρνητικές επιδράσεις στους αναγνώστες Οι αρνητικές επιδράσεις στους αναγνώστες Τα παιδιά ίσως εθιστούν με τις ιδέες που περνάει η συγγραφέας στα βιβλία του Χάρυ Πότερ και ετσι ζουν σε έναν εξωπραγματικό κόσμο τον οποίο δεν θέλουν να αποχωριστούν αφού δεν παραδέχονται ότι δεν υπάρχει. Το βιβλίο επειδή είναι επιστημονικής φαντασίας παρουσιάζει χαρακτήρες που δεν είναι κατάλληλοι για μικρά παιδιά και υπάρχει περιπτωση να αναταρραχθεί ο ψυχικός τους κόσμος.

Συμπεράσματα Η ανάγνωση των βιβλίων του Χάρυ Πότερ είναι ωφέλιμη για παιδιά αλλά και για εφήβους. Οι θετικές επιρροές είναι περισσότερες αλλά και πιο σημαντικές. Τα αποτελέσματα απο τα ερωτηματολόγια που συγκεντρώσαμε δέιχνουν με μεγάλη πλειοψηφία ότι τα παιδιά ετών 12-18 εχουν είτε διαβάσει τα βιβλία «Χάρυ Πότερ» είτε εχουν δεί τις ταινίες. Όλοι οι μαθητές που είδαν ή διάβασαν το Χάρυ Πότερ δήλωσαν οτί τους άρεσε.

Τρόποι Παρουσίασης Power Point Presentation

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ! Υπέυθυνη καθηγήτρια: Θεοχαρίδου Αντωνία