Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.
Advertisements

Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Εισαγωγή στο περιβάλλον της Scratch (Συνομιλία με φιγούρες )
Διδασκαλία στα Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας Βρυξέλλες 24/10/2011 Συνάντηση εργασίας με τους εκπαιδευτικούς των Τ.Ε.Γ.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Β ’ Λυκείου Τομέας Πληροφορικής “Δημιουργία ενός τουριστικού οδηγού στο διαδίκτυο για μια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα” (
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Άσπρα λαμπερά δοντάκια»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Η χρήση της τηλεκπαίδευσης για την επιμόρφωση των καθηγητών. Ένα παράδειγμα επιμόρφωσης στο moodle Β.Νταλούκας ΠΕ19, Κ.Αντωνίου ΠΕ07, Δ.Δαούσης ΠΕ19, Κ.Σεβεντεκίδης.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
7ο Ενιαίο Λύκειο Πειραιά ΕΠΕΑΚ ΙΙ – Γ΄ ΚΠΣ ΜΕΤΡΟ 2.4. – ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΕΩΝ ε Έργο : «Εφαρμογή Προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩ ΑΛΙΣΣΟΥ ΤΑΞΗ Ε’
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
1 ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ SCRATCH ΤΜΗΜΑ ΣΤ1.
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ Η παρουσίαση ετοιμάστηκε από την Ενδοτμηματική Επιτροπή Γλωσσικού.
Τίτλος Δραστηριότητας
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
109 ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης Μαθητές ΣΤ 2 Τάξης: Ιωάννης Αποστολίδης Μαθητές ΣΤ 1 Τάξης: Έλενα Ιωάννα Ηλιάδη, Κωνσταντίνα Στάμου, Διονύσιος Αλιτζανίδης,
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Διδακτική της Πληροφορικής
Εφαρμογές Εκπαιδευτικής Ρομποτικής LEGO MINDSTORMS
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
1ο Δημοτικό Σχολείο Βέροιας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Ερευνητικη Εργαςια Α1 ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ
Η Ρομποτική στην Εκπαίδευση
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
109ο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης
Workshops Εισηγητής: Παλιούρας Αριστείδης
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εκπαιδευτική ρομποτική
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Εποικισμός του Άρη.
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
PRO BOT.
Μαθητικο ςυνεδριο-καλες πρακτικες πληροφορικης
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος 13ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας - Τμήμα ΣΤ3 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015

Η πορεία 1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής “Η πόλη μου” Επιλογή θέματος Χωρισμός σε ομάδες Ομάδα Σχεδιασμού Ομάδα Κατασκευής Ομάδα Προγραμματισμού Τελική Κατασκευή Οι εντυπώσεις από τον διαγωνισμό Συμπεράσματα 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015

1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής “Η πόλη μου” Ο 1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ρομποτικής αποτέλεσε την αφορμή! Ενθουσιασμός και ενδιαφέρον Παρουσίαση μικρών κατασκευών με το 'δανεικό' lego wedo + μικρά ανεξάρτητα ρομπότ Καταιγισμός ιδεών και ενδιαφέρον από όλους Η πληροφορική στο επίκεντρο... 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015

Επιλογή θέματος [1/2] Αρχικά είδαμε ιδέες από τις ιστοσελίδες: education.lego.com/en-us/learn/elementary/wedo Χωρισμός σε 4 ομάδες ομάδες των 4-5 ατόμων για επιλογή θέματος Οι προτάσεις έπρεπε να μπορούν να παρουσιάζουν μια ολοκληρωμένη ιδέα σε 3 επίπεδα: κατασκευή lego έλεγχος αισθητήρων και κινητήρα με το Scratch γραφικό περιβάλλον με τη μορφή παιχνιδιού 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015

Επιλογή θέματος [2/2] Προτάθηκαν οι υλοποιήσεις: τρακτέρ, φάλαινα! pacman, Ασανσέρ Επιλέχθηκε το ασανσέρ ως η πιο συμβατή με τον διαγωνισμό και τις απαιτήσεις του. Την κατασκευή μας εμπνευστήκαμε από το διαφανές εξωτερικό ασανσέρ του εμπορικού κέντρου στο κέντρο της Καρδίτσας, αλλά σε διαστάσεις LEGO! 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015

Χωρισμός σε ομάδες - Πορεία Ο διαγωνισμός ενσωματώθηκε πλήρως στο μάθημα ΤΠΕ. Συνεργάστηκαν όλα τα παιδιά του τμήματος. Η διαγωνιστική ομάδα επιλέχθηκε μόλις 10 ημέρες πριν τον διαγωνισμό. Όλοι οι συμμαθητές μας χωρίστηκαν στις ομάδες: σχεδιασμού (γραφικά σε χαρτί και στον ΗΥ) προγραμματισμού με Scratch Κατασκευής lego Μέχρι και μέσα Φεβρουαρίου, όλη η δουλειά έγινε στο μάθημα με τη συμμετοχή όλων των μαθητών Αξιοποιήθηκαν κενά και ο χρόνος του ολοημέρου Το τελευταίο 15θήμερο του Φεβρουαρίου εργαστήκαμε στο σχολείο τις Κυριακές. 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015

Χωρισμός σε ομάδες - Πορεία Στον Περιφερειακό Διαγωνισμό στις 28 Φεβρουαρίου 2015 βγήκαμε πρώτοι! Αμέσως ξεκίνησαν οι ετοιμασίες για τον τελικό Προστέθηκαν στην ομάδα 2 μαθητές του ΣΤ4. Γίνανε επιπλέον συναντήσεις Σάββατα, Κυριακές και αργίες (ακόμη και την 25η Μαρτίου). Προστέθηκε ακόμη ένας όροφος στο εμπορικό κέντρο Οι πόρτες του ασανσέρ ανοιγοκλείνουν πλεόν αυτόματα Χρησιμοποιήθηκε και 2ο σύστημα ελέγχου (WeDO) και αναγκαστικά και 2ος ΗΥ Το σύστημα διακοπτών είναι μοναδικό και αρκετά περίπλοκο! 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015

Ομάδα Σχεδιασμού 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 Περιφερειακός διαγωνισμός Θεσσαλίας Λάρισα Τελικός διαγωνισμός Αθήνα

Ομάδα Σχεδιασμού 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 Εισαγωγική οθόνη Περισσότερες από 55 μορφές

Ομάδα Σχεδιασμού 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 Σχεδιασμός προσόψεων σε χαρτόνια και αφισών

Ομάδα Κατασκευής 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Περιφερειακός διαγωνισμός Θεσσαλίας Λάρισα

Ομάδα Κατασκευής 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Τελικός - Αθήνα

Ομάδα Προγραμματισμού 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 Πάνω στην κατασκευή των διακοπτών βρίσκονται 2 αισθητήρες οι οποίοι συνδέονται με 2 ΗΥ. Αυτός είναι και ο τρόπος 'επικοινωνίας' τους (ξέρουν και οι δύο τον όροφο του ασανσέρ). Κάθε ΗΥ έχει προγραμματιστεί με δικό του πρόγραμμα στο Scratch Ο 1ος ελέγχει τον κινητήρα ανεβάσματος του ασανσέρ Ο 2ος ελέγχει τον κινητήρα για το ανοιγοκλείσιμο της πόρτας Οι εντολές για το ανεβοκατέβασμα γίνονται παράλληλα στους 2 κινητήρες και στα γραφικά Συνολικά υπάρχουν 12 συνδυασμοί κίνησης από κάθε όροφο στους υπόλοιπους 3 Ο συγχρονισμός μετά από κάθε πάτημα κουμπιού ορόφου, γίνεται με χρονοκαθυστερήσεις

Ομάδα Προγραμματισμού 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 Τα δύο μικρόφωνα των δύο υπολογιστών χρησιμοποιούνται ως: Διακόπτης φώτων στο γραφικό περιβάλλον Συναγερμός/alarm (οπτικός και ηχητικός) ασανσέρ Εφόσον έχουμε εισαγωγή, τα γραφικά αποκρύπτονται και εμφανίζονται μόλις πατηθεί το κουμπί έναρξη. Και για τους 2 κινητήρες χρησιμοποιούνται ορισμένα πλήκτρα του κάθε ΗΥ για μικρορυθμίσεις

Τελική Κατασκευή Ας δούμε το βίντεο... 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015

Συμπεράσματα 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015 Μάθαμε Διασκεδάσαμε Συν αγωνιστήκαμε Είδαμε τις προσπάθειες πολλών άλλων σχολείων από τη Θεσσαλία και στον τελικό, από τις καλύτερες από όλη την Ελλάδα Εμπνευστήκαμε Πήραμε πολλές ιδέες Είδαμε τις ΤΠΕ εντελώς διαφορετικά Πήραμε την 5η θέση Πανελλαδικά και βραβείο για την καλύτερη κατασκευή

Τελικός: Βραβείο καλύτερης κατασκευής 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015

Σας προσκαλούμε στον εκθεσιακό χώρο της τάξης μας για να σας δείξουμε την κατασκευή μας! 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας! 5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015