ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ Τάξη Δ’ 3ο Δ.ΣΧ.ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠ/ΚΟΣ:ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΑΡΙΑ
Είναι γενικά διαπιστωμένο ότι στη χώρα μας δε διδάσκεται η κυκλοφοριακή αγωγή. Δεν οδηγούμε σωστά , δε σεβόμαστε τη ζωή ούτε τη δική μας ούτε των συνανθρώπων μας. Επειδή η κυκλοφοριακή αγωγή είναι απαραίτητο να ξεκινάει από το δημοτικό σχολείο με βασικό στόχο να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές και να κατανοήσουν τους βασικούς κανόνες κυκλοφοριακής αγωγής, πήραμε την πρωτοβουλία εμείς οι μαθητές της Δ΄ τάξης του Σχολείου μας να ασχοληθούμε μ΄ αυτό το θέμα . Στα πλαίσια των δραστηριοτήτων μας μάθαμε πώς να κυκλοφορούμε σωστά εφαρμόζοντας τον Κ.Ο.Κ. (Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας), σχεδιάσαμε σήματα της τροχαίας και τώρα πια τα αναγνωρίζουμε, επισκεφτήκαμε το Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής , που μοιάζει με μια μικρή πόλη και κυκλοφορήσαμε στους δρόμους του οδηγώντας μικρά ηλεκτροκίνητα αυτοκινητάκια . Συζητήσαμε επίσης με τους υπεύθυνους του Πάρκου για την οδική συμπεριφορά, τη χρησιμότητα της ζώνης ασφαλείας και τη σωστή συμπεριφορά των πεζών .
ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Το πρωινό του μαθητή Ίσως η πιο σημαντική συνήθεια διατροφής που πρέπει να αποκτήσει ένα παιδί για όλη τη διάρκεια της ζωής του είναι η λήψη πλήρους πρωινού γεύματος. Τα παιδιά που δεν παίρνουν πρωινό έχουν αυξημένες πιθανότητες να εμφανίσουν παχυσαρκία . Μελέτες έχουν δείξει ότι έχουν χειρότερη επίδοση στις εργασίες που απαιτούν συγκέντρωση και εγρήγορση. Ένα ισορροπημένο πρωινό πρέπει να προσφέρει ποικιλία τροφίμων που παρέχουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά δηλ. υδατάνθρακες , πρωτεΐνες, λιπαρά και βέβαια φυτικές ίνες. Πρωτίστως οι γονείς πρέπει να εντάξουν το πρωινό στο καθημερινό τους διαιτολόγιο καθώς αποτελούν πρότυπο για τα παιδιά τους , τα οποία βλέποντάς τους θα υιοθετήσουν και αυτά το πρωινό γεύμα και θα το διατηρήσουν για την υπόλοιπη ζωή τους.