Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
Advertisements

Σακελλαρίου Κίμων Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΕΦΑΑ, Τρίκαλα
Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ AΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ               ΜΑΝΕΝΤΗ ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΤΖΕΦΡIΟΥ ΤΡΙΣΕΥΓΕΝΗ.
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Δικαιώματα παιδιού και καταπάτησή τους
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Ψυχοκοινωνικά χαρακτηριστικά παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες: παρεμβάσεις στο πλαίσιο της τάξης Η. Ε. Κουρκούτας.
ΕΦΗΒΙΚΟΣ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ.
Ερευνητικη εργασια: «ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ εξαρτησεισ»
ΑΛΚΟΟΛ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Οι κίνδυνοι, οι τρόποι προφύλαξης και γενικές πληροφορίες
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Η βία μπορεί να συμβεί στα «καλύτερα» σπίτια, δεν έχει χρώμα, χώρα, κουλτούρα, κοινωνικό, μορφωτικό ή οικονομικό υπόβαθρο.
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ναρκωτικά Θέμα: Λόγοι που οδηγούν τους νέους στην εξάρτηση Ομάδα: Τα ΚαρΝτάσιαΝς.
ΆτομοΟυσίες Χρήση Περι- βάλλον ΑΤΟΜΟ Ανεπάρκεια στη σύναψη κοινωνικών σχέσεων Έλλειψη ενδιαφερόντων - Στόχων Συναισθηματικός πόνος Κατάθλιψη Μαγκιά /
Με τον όρο βία στο σχολείο αποδίδεται στα ελληνικά ο αγγλικός school bullying, που αναφέρεται στην χρήση βίας, σκόπιμη και επαναλαμβανόμενη, που ασκείται.
ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΣ.
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
Αναστοπούλου Μαριάννα Καθηγήτρια Μουσικής και Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Τι πρέπει να ξέρεις για το Γενικό Λύκειο. Όσα ακολουθούν παρακάτω προκύπτουν από την επεξεργασία του νόμου 4186/ΦΕΚ 193/ και τη συνέντευξη που.
Η νέα δομή του Γενικού Λυκείου  Ωρολόγια π ρογράμματα ανά τάξη  Τρό π ος π ροαγωγής και α π όλυσης  Παρουσιάζονται κατά σειρά :  Α ’ Λυκείου  Β ’
Η ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΟΥ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟΥ 1.Καταθλιπτική διάθεση. 2.Απώλεια ενδιαφέροντος και ευχαρίστησης. 3.Μειωμένη ενέργεια.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’2. Β’ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ. ΘΕΜΑ:ΕΘΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΑΛΚΟΟΛ.
Σχολικό έτος B’ Λυκείου  Μαθήματα  Ομάδες προσανατολισμού Γ’ Λυκείου  Ομάδες προσανατολισμού  Επιστημονικά Πεδία
Αντιρατσιστική Εκ π αίδευση Βασικές αρχές ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Project Α’ Τετραμήνου Β’ Λυκέιου. Εισαγωγή  Μανιτάρι ονομάζεται κοινώς το ορατό μέρος πολυκύτταρων μυκήτων με τη χαρακτηριστική, συνήθως ομβρελοειδή.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ Ερευνητική Εργασία (Project) Ομάδα 1 Αναστασιάδη Ανδριανή Στεργίου Μαρία - Ιωάννα Χασάϊ Φιορίντα Χουλιαράκη Αλεξάνδρα Ομάδα.
ΓΕΛ. ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ 3 η ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΞΗ: Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΧ. ΈΤΟΣ 2015 – 2016 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ.
Η ΒΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ l ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ “ The Silence of home fear” ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ ΗΛΙΑΝΑ ΚΟΝΤΑΡΑ ΣΤΕΛΛΑ ΣΙΜΩΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΙΓΝΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ.
1 Ο ΕΠΑΛ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΜΑΘΗΜΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ( PROJECT) ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΑΜΠΕΡΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ.
AΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 1.Ο αθλητισμός στην Αρχαία Ελλάδα Οι ρίζες του ελληνικού αθλητισμού μπορούν να αναζητηθούν στην Εποχή του Χαλκού. Στους ιστορικούς χρόνους οι.
Όνομα εκπαιδευτικών που συμμετέχουν :, Καλλιόπη Κάμπουρα. Γεωργία Κάσπαρη, Ανδριάνα Μπακόλα. Σχολική Μονάδα : 2 ο και 6 ο Νηπιαγωγείο Χίου. Σχολική τάξη.
Θέμα Εργασίας : ΙΡΙΔΙΣΜΟΣ Project : 5 Μανιφάβα Αλεξάνδρα.
ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ.
«Ναρκωτικά-ποτό-κάπνισμα και οι επιδράσεις τους στην κοινωνία και τον αθλητισμό» Λυκειακές Τάξεις Κυριακίου Ερευνητική Εργασία Β’ Λυκείου Β’ Τετραμήνου.
ΑΡΙΣΤΟΤEΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ………. Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193)
Ερευνητική εργασία της Α΄ τάξης του ΓΕΛ Λουτρών Αιδηψού
ΑΛΚΟΟΛ: Ο «αθώος» φίλος του ανθρώπου
εκπαιδευτικη μεταβαση
2η ΔΙΑΛΕΞΗ ΕΡΓΟ.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΕΦΗΒΩΝ
Η ΕΙΡΗΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΤΑΞΗ-ΤΜΗΜΑ: Α’2 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Project: ΟΙ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΕΣ στη ζωΗ μαΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ (PROJECT)
Νόσος Αλτσχάιμερ ΟΝΟΜΑΤΑ: ΜΑΡΙΑ ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ , ΜΑΡΙΑ ΚΟΥΣΗ , ΜΑΡΚΕΛΑ ΚΟΣΙΝΤΖΗ.
Βία και μορφές βίας Χρυσάνθη Χ..
Άννα Κυπαρισσού,Γιουτζίν Κασεμάι.
67ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ BULLING.
Η αιτιολογία της εξάρτησης
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Ενημέρωση για το Σεπτέμβριος, 2017 Κων/νος Παραστατίδης
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΑ Project:βία και παραβατικότητα (LA VITA E BELLA)
1 ο ΕΠΑ.Λ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Project A1
Μαθηση για ολα τα παιδια
Φυσιολογικό και παθολογικό
Αποσυνδετικές διαταραχές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Project B' Λυκείου Αναβύσσου ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Project B' Λυκείου Αναβύσσου Τι είναι το αλκοόλ? Η προέλευση του αλκοόλ είναι άγνωστη μέχρι στιγμής αλλά με την πάροδο των χρόνων, από την αρχαιότητα μεχρι σήμερα, έχει ποικίλες χρήσεις. Τα αλκοολούχα ποτά, που περιέχουν δηλαδή αλκοόλ, είναι εμπλουτισμένα σε αιθυλική αιθανόλη (οινόπνευμα), ενώ δημιουργούν στο άτομο μπερδεμένη ομιλία, ασταθή κίνηση και διαταραγμένες αισθήσεις. Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Project B' Λυκείου Αναβύσσου Αλκοολικός… Αλκοολικά θεωρούνται τα άτομα που καταναλώνουν μανιωδώς αλκοόλ και εμφανίζουν τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω συμπτώματα: Καταθλιπτικές και αυτοκαταστροφικές τάσεις. Επιλογή κατάποσης αλκοόλ αντί κάποιοι άλλου ροφήματος (νερό, χυμός κ.α.). Αδυναμία συγκέντρωσης και συνεργασίας στο εργασιακό περιβάλλον. Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Project B' Λυκείου Αναβύσσου

ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΛΚΟΟΛΙΣΜΟΥ Το πρόβλημα κατανάλωσης του αλκοόλ δεν περνάει απαρατήρητο αφού οι επιπτώσεις του είναι εμφανείς σε σχολικό και οικογενειακό περιβάλλον,και μπορεί να οδηγήσει σε παραβατικές συμπεριφορές. Στην εφηβική ηλικία το αλκοόλ: Μειώνει τη σχολική απόδοση, την ικανότητα απορρόφησης της γνώσης και τη συγκέντρωση. Έχει δραματική επίδραση στην προσωπικότητα, προκαλεί εχθρικότητα και επιθετικότητα, αυξάνοντας τον κίνδυνο πειραματισμού και με άλλες εξαρτησιογόνες ουσίες, όπως είναι τα ναρκωτικά. Αυξάνει την πιθανότητα θανάτου από πνιγμό ή από αυτοκινητιστικά ατυχήματα. Δημιουργούνται σοβαρές επιπτώσεις στην ψυχική και στην σωματική υγεία.

Ο λόγος ο οποίος οδηγεί τους εφήβους στην υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ είναι ή γιατί πιέζονται από το κοινωνικό τους περιβάλλον ή το ότι τώρα οι έφηβοι είναι σε φάση που προσπαθούν να γίνουν μέρος του κοινωνικού συνόλου. Όταν οι έφηβοι δέχονται πιέσεις για να καταναλώσουν αλκοόλ μπορεί να αισθάνονται θυμό, ενοχές, και απογοητευμένοι με τον εαυτό τους. Έτσι καταλήγουν να κάνουν πράξεις που κανονικά δε θα τις έπρατταν. Οι λόγοι είναι αρκετοί: 1.Ο φόβος της απόρριψης ή ότι θα χάσουν ένα φίλο. 2.Η επιθυμία για να αρέσουν ή και να φαίνονται μεγαλύτεροι. 3.Η αποφυγή του χλευασμού. Επιπλέον, αρκετοί είναι οι νέοι οι οποίοι πέφτουν στον πειρασμό να πιούν αλκοόλ με την παρέα τους επειδή δεν είναι σίγουροι τι θέλουν ή επειδή δε γνωρίζουν πώς να χειριστούν την κατάσταση.

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ Όταν είσαι εξαρτημένος απο το αλκοόλ είναι δύσκολο να το σταματήσεις,αλλά όχι απίθανο. Αυτοί είναι οι κάποιοι από τους κύριους τρόπους: Η αναγνώριση και αξιολόγηση του προβλήματος όσο πιο γρήγορα γίνεται από ειδίκους. Βάση αυτών φτιάχνεται ένα θεραπευτικό πρόγραμμα που συνήθως αποτελείται από: i.Αποτοξίνωση ii.Αντιμετώπιση οργανικών ή και ψυχιατρικών διαταραχών(σε νοσοκομέιο,ψυχιατρείο ή ιατρείο) Διαχρονική παρακολούθηση και η ψυχολογική υποστήριξη.

Project B' Λυκείου Αναβύσσου Πρώτα το άτομο παίρνει ένα ποτό, μετά το ποτό παίρνει ένα ποτό, και στο τέλος το ποτό παίρνει το άτομο! Γιατί πίνουν οι έφηβοι; - Κοινωνικοί παράγοντες Για να διασκεδάσουν Για να χαλαρώσουν και να ενσωματωθούν ευκολότερα στην παρέα Για να μιμηθούν τους ενήλικες Από περιέργεια - Γενετικοί παράγοντες Γιατί έχουν οικογενειακό ιστορικό αλκοολισμού - Ψυχολογικοί παράγοντες Γιατί έχουν υποστεί κακοποίηση από το οικογενειακό τους περιβάλλον Γιατί έχουν πολύ χαμηλή αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση Γιατί έχουν βιώσει απόρριψη από την οικογένειά τους Γιατί πάσχουν από μετατραυματικό στρες (PTSD) λόγω βίωσης σοβαρών τραυματικών γεγονότων Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Πρόληψη ή αντιμετώπιση; Ας παροτρύνουμε τα παιδιά να αθλούνται συχνότερα. Φαίνεται ότι η καθιστική ζωή αποτελεί παράγοντα επικινδυνότητας για χρήση αλκοόλ στην εφηβεία. Ας βελτιώσουμε την ποιότητα στη σχέση μας μαζί τους, ας διαθέσουμε περισσότερο χρόνο για να τους ακούσουμε χωρίς να τους κρίνουμε, κι ας έχουμε ευδιάκριτα όρια και σταθερή συμπεριφορά απέναντί τους, σε σχέση με το τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται.Θα ήταν πολύ αποτελεσματικό αν διδάσκονταν στα σχολεία οι επιπτώσεις των ουσιών, όχι σε επίπεδο διδαχής, αλλά επιστημονικά. Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Project B' Λυκείου Αναβύσσου

Υπ. Καθηγήτρια: Μπουκουβάλα Άννα Ασβεστά Σμαράγδα Γκούφα Μυρτώ Γρηγοριάδη Ευγενία Διακορώνας Γιάννης Καραγιώργου Μαριαλένα Κατινάρη Θεοδώρα Κατσικογιάννη Άρτεμις Κωτσιόπουλος Βαγγέλης Ξυδιάς Πάνος Παπαδοπούλου Ελισάβετ Πάσχος Βασίλης Προύντζου Έφη Σερτ Όλγα Τοπάλογλου Θωμάς Φώσκολου Στέλλα Χατζημιχαηλίδου Στ΄έλλα Χατζηνικολάου Γιάννης Χατζησταυρίδη Μεριλίνα Project B' Λυκείου Αναβύσσου