Το project με το οποίο ασχοληθήκαμε ονομάζεται «παιχνίδι της γνώσης». Χωριστήκαμε σε ομάδες όπου η κάθε μία ασχολήθηκε με ένα ξεχωριστό διδασκόμενο μάθημα. Η κάθε ομάδα ασχολήθηκε αποκλειστικά με ένα ξεχωριστό κλάδο. Ψάξαμε και συγκεντρώσαμε αρκετές πληροφορίες για το κάθε μάθημα με σκοπό να δημιουργήσουμε ερωτήσεις που θα τοποθετηθούν στο ηλεκτρονικό παιχνίδι μας. Ο σκοπός μας είναι να απαντήσουμε στα εξής ερευνητικά ερωτήματα: Μπορεί η γνώση να γίνει παιχνίδι? Πώς μπορεί κανείς να ανακαλύψει τις δυνατότητες ενός λογισμικού? Πόσο καλά πρέπει να γνωρίζεις για να χτίσεις ερωτήσεις πάνω σ’αυτό?
Μέλη: Χαρίτος Μάριος Γιώργος Παπαδόπουλος Ντούκα Λέντιο Γιάννης Μπουζούκης
Η γεωμετρία, είναι ένα αρκετά δύσκολο μάθημα που χρειάζεται αρκετή σκέψη και γνώση και για την επίλυση κάποιου προβλήματος. Το μάθημα αυτό, μπορεί να θεωρείται από κάποιους ως κάτι άχρηστο και εύκολο αλλά δεν είναι. Για να μπορέσεις να μάθεις γεωμετρία χρειάζεσαι αρκετό διάβασμα αλλά και «φαντασία». Επίσης, αν δεν υπήρχε η γεωμετρία στην σημερινή εποχή, ίσως και τίποτα να μην ήταν όπως είναι. Δεν είναι τυχαίο βέβαια ότι οι πρώτοι μαθηματικοί ήταν Έλληνες. Με κίνητρο τα παραπάνω, κατασκεύασα ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι γνώσεων. Ο κλάδος της γεωμετρίας χωρίζεται σε 3 επίπεδα δυσκολίας των ερωτήσεων(εύκολες- μεσαίες -δύσκολες). Φυσικά ακόμα και οι εύκολες ερωτήσεις χρειάζονται και κάποια στοιχειώδη γνώση πάνω στην γεωμετρία.
Όπως και η γεωμετρία, η άλγεβρα είναι ένα επίσης δύσκολο μάθημα που απαιτεί πολύ χρόνο προς μελέτη για να μπορέσει να κατανοηθεί πλήρως. Χρειάζεται πολύ προσοχή και συγκέντρωση καθώς πρέπει να ληφθούν υπόψη μας όλες οι παράμετροι αν θέλουμε το αποτέλεσμα να είναι σωστό. Με τον ίδιο τρόπο κατασκευάστηκε ένα παρόμοιο παιχνίδι με θέμα την άλγεβρα.
Η πληροφορική είναι ένα περίπλοκο μάθημα το οποίο ασχολείται με νέες τεχνολογίες, υπολογιστές και υπολογιστικά συστήματα. Η πληροφορική δεν είναι τόσο άσχετη με τα μαθηματικά όπως πιστεύουν οι περισσότεροι. Αφού βασίζεται πάνω στα μαθηματικά και μέσω αυτών εφευρέθηκε και αναπτύχθηκε και συνεχίζει να αναπτύσσεται μέχρι και σήμερα. Με την βοήθεια κάποιων ειδικών βιβλίων κατασκευάστηκε ένα ακόμα παιχνίδι γνώσεων με θέμα την πληροφορική.
Άλγεβρα Γ Γυμνασίου, Α λυκείου, Β Λυκείου Εφαρμοσμένα Μαθηματικά Γεωμετρία Γ Γυμνασίου, Α Λυκείου Πληροφορική Γ Γυμνασίου Τεχνολογία Επικοινωνιών Β Λυκείου Αρχιτεκτονική πληροφορική Google (Εικόνες)
55 25
.
.