ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ονοματεπώνυμο Φοιτητή: Παππάς Παναγιώτης, Α.Μ.: 7981 Επιβλέπων Καθηγητής: Φραγκίδης Γαρύφαλλος, Καθηγητής Εφαρμογών Σέρρες 2015
Εισαγωγή Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων Αντικείμενο και σκοπός της εργασίας Δομή της εργασίας
Διαδίκτυο Λόγοι χρήσης διαδικτύου στην Ελλάδα
Πλεονεκτήματα ύπαρξης ιστοσελίδας στις επιχειρήσεις Συνεχής προσβασιμότητα Χωρίς γεωγραφικούς και άλλους περιορισμούς Ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας Πλήρες κατάλογος προϊόντων και υπηρεσιών Αποδοτική διαφήμιση Συμπληρωματικό εργαλείο πωλήσεων Αναπληροφόριση και βελτίωση
Πώς παράγονται έσοδα από μια ιστοσελίδα Direct πωλήσεις Ενημερωτικές σελίδες (Informative websites) Β2Β Διαφήμιση Διαδικτυακοί Συνεργάτες (Affiliate Marketing) Δωρεάν και Επί Πληρωμή Υπηρεσίες (Freemium) Δικαίωμα χρήσης (Royalties) Δωρεές
Μηχανές αναζήτησης Ανίχνευση του Παγκόσμιου Ιστού (Web Crawling) Ευρετηρίαση εγγράφων (Indexing) Επεξεργασία ερωτημάτων (Query Processing)
Δημοφιλέστερες Μηχανές Αναζήτησης Google Baidu Bing Yahoo! AOL Ask Lycos Yandex
Μερίδιο αγοράς των Μηχανών Αναζήτησης Οι χώρες που η Google έχει λιγότερο από το 90% του μεριδίου αγοράς
Βελτιστοποίηση πάνω στη σελίδα (On Page SEO) Βελτιστοποίηση κώδικα Τίτλος και Περιγραφής Σελίδας Αρχείο Robots Alt Tags στις φωτογραφίες Διαχείριση Υπερσυνδέσμων
Βελτιστοποίηση πάνω στη σελίδα (On Page SEO) Πλούσια Αποσπάσματα (Rich Snippets) Λέξεις Κλειδιά Μικρές Αλλαγές Γραμματοσειράς (Keyword Tweaking)
Βελτιστοποίηση εκτός σελίδας (Off Page SEO) Back links από συνεργάτες Δημιουργία Προφίλ της Σελίδας στα Κοινωνικά Δίκτυα Blogging Τοποθέτηση Υπερσυνδέσμων σε Forums Υπερσύνδεσμοι σε Ηλεκτρονικούς Καταλόγους
Βελτιστοποίηση με Ανήθικους Τρόπους (Black Hat SEO) Χειραγώγηση Περιεχομένου Υπερφόρτωση με Λέξεις-Κλειδιά (Keyword Stuffing) Κρυφό και Αόρατο Κείμενο Doorway Pages
Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Google Webmaster Tools
Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Google Analytics
Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Woorank
Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Moz
Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Ahrefs
Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1. Εργαλείο ελέγχου ιστότοπου Ahrefs
Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 GTMetrix
Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1. Εργαλείo ελέγχου ιστότοπου GTmetrix
Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Screaming Frog
Εργαλείο Λέξεων Κλειδιών του AdWords Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 2. Εργαλεία αναζήτησης λέξεων κλειδιών Εργαλείο Λέξεων Κλειδιών του AdWords Google Trends Ubersuggest
Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 3 Similar Web Alexa Skroutz
MozBar Seo Quake Firebug Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 4. Πρόσθετα εργαλεία περιηγητών (browser add-ons) MozBar Seo Quake Firebug
Μελέτη περίπτωσης: Ορθοπεδικός Κόσμος Κυφίδης www. kifidis-orthopedics Μελέτη περίπτωσης: Ορθοπεδικός Κόσμος Κυφίδης www.kifidis-orthopedics.gr
On page βελτίωση της σελίδας Καλάθι αγορών Αποτέλεσμα: 0,5% των επισκεπτών πραγματοποίησαν αγορά τον 11/2013 έναντι 0,35% τον 10/2013
On page βελτίωση της σελίδας Εμπειρία χρήστη Αποτέλεσμα: αύξηση διάρκειας περιόδου σύνδεσης από 4:04’’ τον 11/2013 σε 5:27’’ τον 1/2014
On page βελτίωση της σελίδας Προσθήκη προϊόντων με καλύτερες περιγραφές, video, περιγραφή ΕΟΠΥΥ
On page βελτίωση της σελίδας Έλεγχος με Woorank Αποτέλεσμα μετά τις βελτιώσεις: από 48,7 βαθμολογία τον 8/2014 σε 61,1 το 3/2015
On page βελτίωση της σελίδας Επιλογή κατάλληλων λέξεων κλειδιών Θέση λέξεων κλειδιών στη πρώτη σελίδα του Google στις 20/2/2015
Off site SEO Skroutz: διόρθωση εμφανιζόμενου κόστους μεταφορικών από 3,5€ σε 2,5€ Αποτέλεσμα: αύξηση επισκεπτών από το Skroutz κατά 18% τον 11/2013 σε σχέση με το 10/2013
Off site SEO Συμμετοχή και βελτιστοποίηση κοινωνικών δικτύων Αποτέλεσμα: οι επισκέπτες από social media αποτέλεσαν το 2% του συνόλου επισκεπτών το τελευταίο τρίμηνο του 2014
Off site SEO Απόκτηση εισερχομένων links Αποτέλεσμα: Page Authority από 19 το 11/2013 σε 28 το 2/2015
Μέτρηση απόδοσης ενεργειών SEO
Μέτρηση απόδοσης ενεργειών SEO Αναφορές περιόδων σύνδεσης από Google Analytics και online πωλήσεων από το σύστημα osCommerce
Συμπεράσματα Το διαδίκτυο αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις Η βελτιστοποίηση είναι μακροπρόθεσμη διαδικασία Το SEO από μόνο του δεν αρκεί, χρειάζεται καλαισθησία και ευχρηστία της ιστοσελίδας
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ονοματεπώνυμο Φοιτητή: Παππάς Παναγιώτης, Α.Μ.: 7981 Επιβλέπων Καθηγητής: Φραγκίδης Γαρύφαλλος, Καθηγητής Εφαρμογών Σέρρες 2015