ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Advertisements

A bit of Greece.
Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Μέτρηση στο διαδίκτυο για μικρές επιχειρήσεις Βελτιώστε το μάρκετίνγκ σας με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Αναζητήσεις στο διαδικτύο.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Διαδίκτυο και Επιχειρηματικότητα
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Ονοματεπώνυμο: Ζωγράφου Αγγελική ΑΕΜ:1858
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
ΕΠΛ 001: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Μηχανές αναζήτησης.
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Διαδίκτυο.
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Βελτιοποίηση των νομικών ιστοσελίδων για καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και προώθηση νομικών ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο Βελτιοποίηση των νομικών.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
CMS (Content Management System)
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη - Ιωάννινα
ΈΝΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΚΘΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΣΚΤΗΣΕΙΣ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Κολοβός Φίλιππος Τσανακτσίδου ΕλισάβετΠαπαργύρη.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
1 Ενότητα 5.3.2: Ανάλυση δεδομένων επισκεψιμότητας ιστοτόπων Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Το Διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών Πλεονεκτήματα και επιφυλάξεις
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
TA E-BOOKS ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
CALIS (China Academic Library and Information System) Κοινοπραξία ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών της Κίνας Σύστημα παροχής πληροφοριών 1998.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
Προώθηση και πώληση προϊόντων μέσω του Διαδικτύου. TMHMA ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Ευάγγελος.
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Χάρης Κονδυλάκης Σχεδιασμός Ιστοχώρων 1. Παραδείγματα ιστοχώρων del.icio.us europa.eu lufthansa.aero cnn.tv.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ « Εξέλιξη FarmManager για παροχή βοηθητικών υπηρεσιών (Android εφαρμογή) » Σέρρες 2016 ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΖΑΚΑΛΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2481 ΣΟΥΛΟΥΓΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2132 Επιβλέπων Καθηγητής: κ. ΟΥΤΣΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016 ΣΕΡΡΕΣ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
Web, Web 2.0, Web 3.0 και Web X.0 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9.
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Social Media Apostolos Sinioris.
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ονοματεπώνυμο Φοιτητή: Παππάς Παναγιώτης, Α.Μ.: 7981 Επιβλέπων Καθηγητής: Φραγκίδης Γαρύφαλλος, Καθηγητής Εφαρμογών Σέρρες 2015

Εισαγωγή Βελτιστοποίηση ιστοσελίδων Αντικείμενο και σκοπός της εργασίας Δομή της εργασίας

Διαδίκτυο Λόγοι χρήσης διαδικτύου στην Ελλάδα

Πλεονεκτήματα ύπαρξης ιστοσελίδας στις επιχειρήσεις Συνεχής προσβασιμότητα Χωρίς γεωγραφικούς και άλλους περιορισμούς Ενίσχυση της επαγγελματικής εικόνας Πλήρες κατάλογος προϊόντων και υπηρεσιών Αποδοτική διαφήμιση Συμπληρωματικό εργαλείο πωλήσεων Αναπληροφόριση και βελτίωση

Πώς παράγονται έσοδα από μια ιστοσελίδα Direct πωλήσεις Ενημερωτικές σελίδες (Informative websites) Β2Β Διαφήμιση Διαδικτυακοί Συνεργάτες (Affiliate Marketing) Δωρεάν και Επί Πληρωμή Υπηρεσίες (Freemium) Δικαίωμα χρήσης (Royalties) Δωρεές

Μηχανές αναζήτησης Ανίχνευση του Παγκόσμιου Ιστού (Web Crawling) Ευρετηρίαση εγγράφων (Indexing) Επεξεργασία ερωτημάτων (Query Processing)

Δημοφιλέστερες Μηχανές Αναζήτησης Google Baidu Bing Yahoo! AOL Ask Lycos Yandex

Μερίδιο αγοράς των Μηχανών Αναζήτησης Οι χώρες που η Google έχει λιγότερο από το 90% του μεριδίου αγοράς

Βελτιστοποίηση πάνω στη σελίδα (On Page SEO) Βελτιστοποίηση κώδικα Τίτλος και Περιγραφής Σελίδας Αρχείο Robots Alt Tags στις φωτογραφίες Διαχείριση Υπερσυνδέσμων

Βελτιστοποίηση πάνω στη σελίδα (On Page SEO) Πλούσια Αποσπάσματα (Rich Snippets) Λέξεις Κλειδιά Μικρές Αλλαγές Γραμματοσειράς (Keyword Tweaking)

Βελτιστοποίηση εκτός σελίδας (Off Page SEO) Back links από συνεργάτες Δημιουργία Προφίλ της Σελίδας στα Κοινωνικά Δίκτυα Blogging Τοποθέτηση Υπερσυνδέσμων σε Forums Υπερσύνδεσμοι σε Ηλεκτρονικούς Καταλόγους

Βελτιστοποίηση με Ανήθικους Τρόπους (Black Hat SEO) Χειραγώγηση Περιεχομένου Υπερφόρτωση με Λέξεις-Κλειδιά (Keyword Stuffing) Κρυφό και Αόρατο Κείμενο Doorway Pages

Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Google Webmaster Tools

Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Google Analytics

Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Woorank

Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Moz

Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Ahrefs

Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1. Εργαλείο ελέγχου ιστότοπου Ahrefs

Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 GTMetrix

Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1. Εργαλείo ελέγχου ιστότοπου GTmetrix

Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 1 Screaming Frog

Εργαλείο Λέξεων Κλειδιών του AdWords Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 2. Εργαλεία αναζήτησης λέξεων κλειδιών Εργαλείο Λέξεων Κλειδιών του AdWords Google Trends Ubersuggest

Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 3 Similar Web Alexa Skroutz

MozBar Seo Quake Firebug Εργαλεία βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO tools) 4. Πρόσθετα εργαλεία περιηγητών (browser add-ons) MozBar Seo Quake Firebug

Μελέτη περίπτωσης: Ορθοπεδικός Κόσμος Κυφίδης www. kifidis-orthopedics Μελέτη περίπτωσης: Ορθοπεδικός Κόσμος Κυφίδης www.kifidis-orthopedics.gr

On page βελτίωση της σελίδας Καλάθι αγορών Αποτέλεσμα: 0,5% των επισκεπτών πραγματοποίησαν αγορά τον 11/2013 έναντι 0,35% τον 10/2013

On page βελτίωση της σελίδας Εμπειρία χρήστη Αποτέλεσμα: αύξηση διάρκειας περιόδου σύνδεσης από 4:04’’ τον 11/2013 σε 5:27’’ τον 1/2014

On page βελτίωση της σελίδας Προσθήκη προϊόντων με καλύτερες περιγραφές, video, περιγραφή ΕΟΠΥΥ

On page βελτίωση της σελίδας Έλεγχος με Woorank Αποτέλεσμα μετά τις βελτιώσεις: από 48,7 βαθμολογία τον 8/2014 σε 61,1 το 3/2015

On page βελτίωση της σελίδας Επιλογή κατάλληλων λέξεων κλειδιών Θέση λέξεων κλειδιών στη πρώτη σελίδα του Google στις 20/2/2015

Off site SEO Skroutz: διόρθωση εμφανιζόμενου κόστους μεταφορικών από 3,5€ σε 2,5€ Αποτέλεσμα: αύξηση επισκεπτών από το Skroutz κατά 18% τον 11/2013 σε σχέση με το 10/2013

Off site SEO Συμμετοχή και βελτιστοποίηση κοινωνικών δικτύων Αποτέλεσμα: οι επισκέπτες από social media αποτέλεσαν το 2% του συνόλου επισκεπτών το τελευταίο τρίμηνο του 2014

Off site SEO Απόκτηση εισερχομένων links Αποτέλεσμα: Page Authority από 19 το 11/2013 σε 28 το 2/2015

Μέτρηση απόδοσης ενεργειών SEO

Μέτρηση απόδοσης ενεργειών SEO Αναφορές περιόδων σύνδεσης από Google Analytics και online πωλήσεων από το σύστημα osCommerce

Συμπεράσματα Το διαδίκτυο αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις Η βελτιστοποίηση είναι μακροπρόθεσμη διαδικασία Το SEO από μόνο του δεν αρκεί, χρειάζεται καλαισθησία και ευχρηστία της ιστοσελίδας

ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ονοματεπώνυμο Φοιτητή: Παππάς Παναγιώτης, Α.Μ.: 7981 Επιβλέπων Καθηγητής: Φραγκίδης Γαρύφαλλος, Καθηγητής Εφαρμογών Σέρρες 2015