ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ Ι Εισαγωγή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δεξαμενόπλοια.
Advertisements

ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΣΤΟΧΙΑΣ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ
ΣΕΙΣΜΙΚΗ ΜΟΝΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΕΔΑΦΙΚΗΣ
Ταλαντωσεις – Συνθεση Ταλαντωσεων – Εξαναγκασμενες Ταλαντωσεις
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Φθορά κοπτικών ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΣΕ ΔΙΕΓΕΡΣΗ ΠΛΗΓΜΑΤΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
ΤΑΛΑΝΤΩΣΗ ΣΕ ΤΥΧΟΥΣΑ ΔΙΕΓΕΡΣΗ – ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΑ DUHAMEL
Με δεδομένο ότι συνήθη επαγγελματικά προγράμματα ανάλυσης και διαστασιολόγησης κατασκευών δεν παρέχουν την δυνατότητα εν-χρόνω ολοκλήρωσης, στην Δυναμική.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ Γ΄
ΧΡΗΣΗ ΦΑΣΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ
Εισαγωγή στη συστημική σκέψη EDUE-140: Συνάντηση 2η
Ασυνεχές (Αμερικανικό) σύστημα Εκσκαφείς - Φορτωτές Χωματουργικά αυτοκίνητα (ΧΑ)
Υπολογιστική Μοντελοποίηση στη Βιοϊατρική Τεχνολογία
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ »
Ιδιαιτερότητες Πλοίων από κατασκευαστική άποψη
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου Επιμέλεια –παρουσίαση χ. τζόκας
Γεωθερμία -Ορισμός Με τον όρο «Γεωθερμία» ορίζεται η εκμετάλλευση της ενέργειας από το εσωτερικό της γης από όπου με τη χρήση μιας γεωθερμικής αντλίας.
αεροπλάνο Μετρό Αερόστατο Κρουαζιερόπλοιο Λεωφορείο.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ-ΒΙΚΤΩΡ ΧΑΤΖΗΣΤΑΜΑΤΗΣ
Δρομολόγηση. Δρομολόγηση ονομάζεται το έργο εύρεσης του πως θα φθάσει ένα πακέτο στον προορισμό του Ο αλγόριθμος δρομολόγησης αποτελεί τμήμα του επιπέδου.
Ιδιαιτερότητες Πλοίων από κατασκευαστική άποψη
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Κατασκευή του πλοίου
Επανάληψη Προηγούμενου Μαθήματος
Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Λυγισμός πρισματικών φορέων
Ενότητα Α3: Ομοιότητα και διαστατική ανάλυση
Ενότητα: Διαμήκης Αντοχή Πλοίου- Ορθές τάσεις λόγω κάμψης
ΔΙΑΤΜΗΣΗ Εγκάρσια φορτία : Τ(x) στην διατομή (Γενική κάμψη)
Ανάπτυξη Μια συνεχής, δυναμική διαδικασία. Σταδιακή απόκτηση δεξιοτήτων, οι οποίες επιτρέπουν τη μετάβαση από την εξάρτηση στην αυτονομία. Βιολογικές και.
Ενότητα A3:Η πειραματική μέθοδος Froude
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Κάμψη ενισχυμένων πλακών Α. Θεοδουλίδης.
Κατασκευές Οπλισμένου Σκυροδέματος Ι
Πόση είναι η μετατόπιση του καθενός;
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΨΗΛΩΝ ΤΑΣΕΩΝ
Στατική και Δυναμική Πελματογραφική Ανάλυση, Σύγκριση Αναλύσεων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
ΜΕΤΡΗΣΗ ΡΟΗΣ ΑΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΤΜΗΜΑ ΤΕ.ΤΡΟ.. Χαρακτηριστικά ρευστών Κάθε ρευστό έχει ένα μοναδικό σύνολο χαρακτηριστικών, μεταξύ των οποίων είναι: Πυκνότητα.
ΝΑΥΠΗΓΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ Γ. Γκοτζαμάνης.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
Απλή αρμονική ταλάντωση Περιοδική κίνηση όπου η δύναμη επαναφοράς είναι ανάλογη της απομάκρυνσης (απομάκρυνση είτε ως γραμμική ή ως γωνιακή μετατόπιση)
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ ΙΙ Έδρανα ολίσθησης Χ. Παπαδόπουλος ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 1.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Ενότητα B6: Σπηλαίωση ελίκων Α. Θεοδουλίδης. Σπηλαίωση είναι το φαινόμενο κατά το οποίο η ροή γύρω από μια φέρουσα επιφάνεια αλλάζει ριζικά λόγω αλλαγής.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Μηχανικές Ιδιότητες των Υλικών
6° ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΕΕΔΥΠ XANIA, IOYNΙΟΥ 2007 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΥΠΩΝ ΟΛΙΚΟΥ ΦΟΡΤΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΕΛΤΑ Σ’ ΕΝΑΝ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΑ Χ. ΓΙΟΒΑΝΟΥΔΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Διδάσκων Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 4: Μηχανικές Ιδιότητες του Ξύλου και των σύνθετων συγκολλημένων προϊόντων Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού.
ΤΕΙ Αθήνας: Σχολή ΤΕΦ: Τμήμα Ναυπηγικής Εφαρμογές Η/Υ στην Ναυπηγική ΙΙ ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ NA0703C39 Εξάμηνο Ζ’ Διδάσκων Κωνσταντίνος Β. Κώστας Παρουσίαση.
Μηχανική των υλικών Θερμικές τάσεις και παραμορφώσεις
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Σκοποί των Εδράνων Τα Έδρανα εξυπηρετούν τους παρακάτω σκοπούς :
ΑΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ.
ΚΙΝΗΣΗ ΦΟΡΤΙΣΜΕΝΩΝ ΣΩΜΑΤΙΔΙΩΝ ΣΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΠΕΔΙΟ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Φυσική: Η Βαρύτητα Πατσαμάνη Αναστασία
Πληροφοριακά συστήματα συντήρησης εξοπλισμού
Ναυπηγια ιι 04/ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΡΑΚΤΩΝ 05/ ΥΔΑΤΟΣΤΕΓΕΙΣ ΘΥΡΕΣ
Μακροσκοπική εξέταση των υλικών
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ Το αντικείμενο της εδαφομηχανικής είναι η μελέτη των εδαφών, με στόχο την κατανόηση και πρόβλεψη της συμπεριφοράς του εδάφους για.
ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Πρόβλημα Μέθοδος αντιμετώπισης
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ ΙI Eνότητα: Λυγισμός ορθογωνικών ελασμάτων
Σκοποί των Εδράνων Τα Έδρανα εξυπηρετούν τους παρακάτω σκοπούς :
Βασικές αρχές δομικής σχεδίασης πλοίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ Ι Εισαγωγή ΑΝΤΟΧΗ ΠΛΟΙΟΥ Ι Εισαγωγή Α. Θεοδουλίδης

Ιδιαιτερότητες Πλοίων από κατασκευαστική άποψη Τα πλοία, ως κατασκευές παρουσιάζουν τις ακόλουθες ιδιαιτερότητες σε σχέση με άλλα ανθρώπινες κατασκευές: Ειναι σύνθετες κελυφοειδείς μεταλλικές κατασκευές Έχουν μεγάλο μέγεθος (είναι οι μεγαλύτερες κινούμενες κατασκευές) Λειτουργούν σε ένα έντονα στοχαστικό περιβάλλον (στοχαστικές φορτίσεις) Υφίστανται μεγάλες φθορές λόγω του διαβρωτικού περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργούν

Αβεβαιότητες κατά το σχεδιασμό Μοντελοποίηση/ιδεατοποίηση της κατασκευής Ανομοιομορφία των χρησιμοποιούμενων υλικών Ανθρώπινη δεξιοτεχνία (workmanship)

Είδη αστοχίας Οι ναυπηγικές κατασκευές συνήθως αστοχούν: Λόγω διαρροής Λόγω λυγισμού Λόγω κοπώσεως Λόγω ψαθυρής θραύσης

Είδη φορτίσεων Κατά το σχεδιασμό λαμβάνονται υπόψη: Στατικές φορτίσεις Δυναμικές φορτίσεις (χαμηλόσυχνες & υψίσυχνες) Ειδικές φορτίσεις Βασική παράμετρος η οποία επηρεάζει το σχεδιασμό είναι η διάρκεια ζωής (design life) η οποία για τα πλοία κυμαίνεται από 20-25 χρόνια

Είδη φορτίσεων Στατικές φορτίσεις: Βάρος Αντωση Θερμικά φορτία Διάφορες συγκεντρωμένες φορτίσεις (π.χ. Δεξαμενισμός)

Είδη φορτίσεων Χαμηλόσυχνες δυναμικές φορτίσεις (περίοδοι από λίγα δευτερόλεπτα έως μερικά λεπτά) Πιέσεις στη γάστρα λόγω των κυματισμών Φορτίσεις λόγω των ταλαντωτικών κίνησεων του πλοίου εν μέσω κυματισμών Αδρανειακές δυνάμεις λόγω των επιταχύνσεων που αναπτύσσονται εξ’ αιτίας των κυματισμών

Είδη φορτίσεων Υψίσυχνες δυναμικές φορτίσεις Δονήσεις της γάστρας λόγω περιστροφής της έλικας Φορτίσεις λόγω της λειτουργίας διαφόρων μηχανών Φορτίσεις λόγω της κινήσεις κόντρα σε «κοντούς» κυματισμούς (μεγάλη συχνότητα συνάντησης) Αδρανειακές δυνάμεις λόγω των επιταχύνσεων που αναπτύσσονται εξ’ αιτίας των κυματισμών Υδροελαστισκές φορτίσεις λόγω αλληλεπίδρασης με διάφορα εξαρτήματα της γάστρας

Είδη φορτίσεων Κρουστικές φορτίσεις Σφυρόκρουση Sloshing δεξαμενών Πρόσπτωση κυματισμών

Είδη φορτίσεων Λειτουργικές φορτίσεις Λόγω πάγου Λογω ανυψωσης βαρέων αντικειμένων Λόγω υπερ/υπό-πίεσης δεξαμενών Λόγω μεταφοράς θερμών φορτίων Λόγω προσνηώσεων ελικοπτέρων Ατυχηματικές φορτίσεις (προσάραξη, σύγκρουση)